Годината е 91. Двигателя е 2000 куб см3, 2 разпределителни вала, 8 клапана, пълна инжекция. Има АБС. 4 дискови спирачки, хидравлика, ел стъкла, ел огледала, ел люк, фарове за мъгла, дигитално табло. Има нови сегменти, клапани, стартер, водна помпа, носачи, биалети, външни накрайници на рейката.. ходовата част е на няколко хиляди километра а ремонта на мотора не беше толкова скоро - преди около 15 000 км. Има газове с 60 литра бутилка Бях пуснал обява, че я продавам на части, ама не ми дава сърце да я разглабям нещо.. Беше ми първия фиат, доста му се покефих.. много неща смених по него, но има и някои които още са за смяна като например-щангите на механизма който превключва скоростите щангите съм ги купил и 3те броя и са в багажника-трябва и акомулатор, има си просто се съмнявам че ще преживее зимата-за смяна е гарнитурата на картера-трябва и преглед на газовата, отчитам висок разход напоследък. долавям и миризма след спиране на двг, възможно е да изтича-колата е с централно, но няма аларма-прегледът и гражданската са с изтекъл срокТемпрата е с ЧЕТИРИ зимни гуми!Телефони:088 92 97 358 и 089 55 89 109
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tempra 2.0 i.e. 8V -115 к.с. - SX '91 LPG
Collapse
X
-
Истина е, че няма климатик. Ел. люкът работи перфектно за сметка на това и както виждате от снимките е затъмнен. Отваря се целият назад и нагоре в задната му част - стандартно за всички типо/темпра. Страхотна екстра ако си пушач а гаджето ти мрази цигарения дим. Така отворен нагоре - дърпа дима страхотно при скорост >30 км/ч. Тя много се изкефи, аз също / естествено предните ми коли нямаха люк /
Коментар
-
ами, на бензин така и не успях да я засека.. не че не съм я карал, карах я и то доста често превключвах копчето по светофарите, просто поплавъка който подава информация на таблото колко бензин има отчита че резервоара е празен. това даже личи на снимката с дигиталното табло, дори има коментар да и сипя малкоа разхода на газ за мен лично беше висок при последните засичания и подозирам няколко причини за това. първата и най-важна е че така и не успях да измина цели 100 километра без да се иуркам. Темпрата върви адски и издава много приятен звук. Има страхотна компресия. Втората причина която подозирам е, че винаги сипвах по не повече от 5-10лв газ на абсолютно празна бутилка, а това оказва влияние особено когато си с 60 литрова такава. С ръка на сърцето бих могъл да кажа, че съм я карал в 2-3 хиляди оборота в изключително редки случаи. Като например първите 5 хиляди след основния ремонт. Тогава засичах разход от 15 литра на 100 километра и то със нови мембрани на изпарителя, нов въздушен филтър, нови кабели и свещи. След това ми е давала и 25. Няма да забравя да спомена, че въпросните консумативи не са сменяни от тогава, а това прави поне още 10 хиляди. Трябва да знаеш още нещо /възприемам те като евентуален купувач и в никакъв случай не бих искал да те заблудя по какъвто и да е начин/ в последно време ми направи впечатление, че след като я изгася и отворя капака долавях слабо миризма на газ. Само на отворен капак и то като си завра муцуната в двигателния отсег, случайно го хванах. Така и не отидох на газаджия да я погледне..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар