Колеги, отдавна говоря, но е време да се разделя със звяра!Доста от вас са виждали колата, сега си търси нов собственик.Първа регистрация: 22.06.1993г.В момента се води на баба ми, инвалидна, но е минал срока, минава на ваше име.Данъка и е 7лв. Платени са каско за 2000лв - 360лв с гражданската и каското за чужбина, и зелена карта за всички страни.Пробег 157 000 км. Колата се кара, и е много възможно да не е точно.Двигател: 835C1.000 - 75кс. моноинжекция, бензин/ газ.Газова уредба - изпарител ловато, 40л бутилка тип дебела пура.Екстри:Плюшен салонХалогениКлиматикПредни ел. стъкла.Чупещ волан.Серво.Цевтрално заключване.Допълнително има ламбда показател, и емулатор на ламбда сонда, ръчно изработени. Сложил съм и един показател който следи акумулатора.Фабрично има икономайзер.Алармата е слагана в италия, с едно дистанционно е. Има два ключа, и два за самата аларма.Към алармата има комфорт функция, тоест, при заключвоне си вдига предните стъкла.Газовата е слагана през 2007-ма. Колата има фабрично 3 гърнета, но преди да сложа газова съм махнал катализатора, който ще дам с колата.На негово място има сложено гърне на аспро. Задно гърне няма, на негово място има тръба. Така, колата си работи много тихо.В момента е с оригиналните кабели на бош, триелектродни свещи на бриск. На бензин и газ работи отлично. Бензиновата помпа съм сменял миналата година, лятото, филтъра - есента. Водната помпа е на около 3000км, на толкова е и ремъка към нея и климата. Преди окло 2000км смених четките на алтернатора. Маслото е на около 4000 км, тази зима съм сменял антифриза. Въздушния филтър, и масления са с маслото. Агренажния ремък е на окло 40 000, смених го в същата седмица като взех колата, толкова е и карана в България.Предните гуми са от 2006-та, края. Тигър, всесезонни. Задните са гудиър. В предните има още доста хляб, в задните - не особено. Не съм мерил грайфер. Към тях давам почти нови зимни Vederstein Snowtrack 2, два броя. Вземани са декември миналата година, искараха този сезон.Боята може да се каже че е съвсем ок, дребни забележки има. Има градушка по предния капак, и тавана, но за да се види трябва да се загледа човек.По електрониката всичко работи, като изключим клапата за вътрешен/външен въздух, чието моторче е свалено и е оставена отворена.Климатика работи, днес го пробвах пак. Има касетофон с вход, с 4 говорителя, има и бас с усилвател. Влизат в цената.По окачването скоро смених десен кормилен накрайник, ляв носач - Технорот, и десен - окап. След това минах 1600км България - Халкидики ( всичките ) - България, без забележки. В момента ми тропат спирачните апарати, имали някакви износени болтове. В момента си търся, и мисля и това да оправя. Предните накладки са на феродо, смених ги заедно с носачите. Задните не са сменяни скоро, миналата година беше. Първите снимки са най-пресни, отпреди няколко дена. Ще снимам и салона, утре предполагам.Причина за продажбата - нова кола.Цена: Начална 1000лв. Цена на която я давам веднага - 2000лв. Който даде най-много за 1 месец, или 2000лв я взима.Само зимните гуми са 200лв, застраховка и гражданска 360..560. Тоести при 2000, ви излиза реално 1500.Не бързам да я продавам, и си я карам по минимум 30км на ден до работа и обратно. Върви си отлично.Предлагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам Фиат Типо 1.6i.e. 75кс - Продадена!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Е това се вика лош късмет.!Като търсих Типо запазено и т.н. няма и няма.Направих кимпромис с покупката по-късно и ремонт разбирасе А сега чудесно Типо,Ланчия Абе............................................... ...Ят ме ееее вече.УСПЕХБРАВА С КЛЮЧ
Каква е максималната скорост при секса?
- 68, защото при 69 се обръщате.
Коментар
-
Това Типо го видях на живо на Пролетната среща и въпреки ,че беше мръсно си личеше ,че е поддържана кола!!!Много е красиво!!!Успех с продажбата и дано попадне в добри ръце!!!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар