Ето още една снимка от същото октомврийско пътешествие. Този път от Троянския манастир. През онези 10 дни аз открих за себе си кога са най-приятни манастирите. През деня там щъпукат туристи, попове, общо взето шарена тълпа. И това си има своя чар, но истинската атмосфера на манастир се усеща вечер към 22 часа. Обикновено портите на манастира остават отворени (вероятно заради хотелската част) и вътре цари истинско спокойствие и тишина. Край Троянския манастир си купихме табла, но жена ми нещо не е фен, така че давам и нея комплект с кемпера (таблата) .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам кемпер (мотокаравана) Мерцедес снет от продажба.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Днес искам да ви занимая с нещо много важно когато имаш кемпер - акумулаторите. Когато купихме кемпера беше само с един акумулатор. Не сме имали проблеми с него, ползвали сме го и за двигателя - и за караванната част (осветление, помпички на чешмите и т.н.). Да, обаче това беше като избягвахме от града за уикенда. С наближаването на 10-те дни обиколка на България почнах да се замислям да не вземем да изхабим акумулатора някоя вечер и да не можем да запалим на сутринта. Така че отидох при моя майстор електричар и той ми сглоби едно устройство. С него ръководя зареждането на акумулаторите. На снимката между лявата ми ръка и лепенката за прегледа се вижда едно светодиодче. Когато дам на контакт и запаля двигателя - то свети. Това значи че в момента се зарежда само двигателния акумулатор. Когато щракна ключето което се вижда между копчето за чистачките и контрола на въздуха (долу вдясно на снимката) - започва да се зарежда и караванния акумулатор (светодиодчето угасва). Естествено може да се остави само в положение ’зареждай всичко’, но аз предпочитам като запаля да дам поне 15 минути на двигателния акумулатор да възстанови изхабената енергия - и тогава да зареждам и караванния. В същото време при изключване на двигателя устройството автоматично отцепва двигателния от караванния акумулатор, така че мога спокойно да си хабя ток в караваната без да ме е страх дали ще запаля на другия ден. Джиджавката има няколко предпазителя, това ми беше изречението към майстора ’Не ми пука колко струва искам да е максимално защитено и безопасно’.
Коментар
-
Уикенд край Камчия. Кемпера беше буквално на 2-3 метра от реката. Седнахме на столчетата си и гледахме как лениво се точи водата. Понеже точно оттук минава и ’разходка с лодка’ услуга махахме на ококорчените туристи, мъжете нещо шушукаха на жените си и ни сочиха, жените им нещо се мусеха, а ние с жена ми се правехме че не знаем за какво иде реч.
Коментар
-
Тази обява започва да ми харесва защото цената не мърда изобщо в никаква посока.Много хубав кемпер ,но въпроса ми е от какво се е получила разликата в разстоянието което съм посочил с червени стрелки над кабината.Още един въпрос които предполагам ,че му знам отговора.Какво е теглото на кемпера по талон?Питам заради категорията която трябва да се притежава.Какъв е разхода на този перфектен дизелов двигател.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
А, сега видях добавените въпроси на Торнадо.В големия талон пише маса 2550кг. Регистриран е категория М1, т.е. статута му е на пътническа баничарка. Кара се с най-нормална любител-шофьор книжка. Прегледа е веднъж годишно. Винетката е като на лека кола. А, понеже има теглич - там вече ако се закачи нещо не съм сигурен как е положението с категориите. Аз не съм го ползвал, всъщност теглича никога не е ползван, монтиран е малко преди да купя кемпера.Разхода - според мен е 10-11л/100км. Имай предвид, че с тази ръбата кабина отгоре съпротивлението определено е фактор. Масълце също си гори, но все пак е 29 годишен дизел. Двигателя незнам колко е перфектен. Според моя майстор е. Каза че тези двигатели са изключително опростени и здрави, цитирам ’В него има ресурс за милион километра’. Самия двигател е чист, няма омазняване и течове. Аз не съм имал ядове с него, предния собственик беше сменил ремъците (потвърдено от моя майстор), аз съм сменил тампоните на двигателя и маслото, друго не ми се е налагало. След два месеца пауза го припалих и си запали без никакъв проблем, доколкото това е индикатор за някакво състояние.
Коментар
-
Честити ми 1000 прегледа на темата . Ако не се продаде - поне дано съм палнал фитила на няколко човека да си потърсят кемпер, па бил той и не този. Все повече хора в България откриват този начин на почивка. През ’голямата ваканция’ преди седмица над 30 български кемпера се събраха на брега на морето в Аспровалта, Гърция.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар