Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продавам кемпер (мотокаравана) Мерцедес снет от продажба.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето още една снимка от същото октомврийско пътешествие. Този път от Троянския манастир. През онези 10 дни аз открих за себе си кога са най-приятни манастирите. През деня там щъпукат туристи, попове, общо взето шарена тълпа. И това си има своя чар, но истинската атмосфера на манастир се усеща вечер към 22 часа. Обикновено портите на манастира остават отворени (вероятно заради хотелската част) и вътре цари истинско спокойствие и тишина. Край Троянския манастир си купихме табла, но жена ми нещо не е фен, така че давам и нея комплект с кемпера (таблата) .

    Коментар


      #17
      Мойте адмирации! Страхотни сте ! Успех желая !
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
      Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

      Коментар


        #18
        Благодарим ти! Тази снимка е от една кемпер среща на Крушунските водопади. Малко заваля дъжд, но разпънахме навесите така че си изкарахме страхотна вечер навън в сладки приказки и барбекю.Абе тая тема още малко и ще е готова за ’Автотуризъм’ хехе .

        Коментар


          #19
          Днес искам да ви занимая с нещо много важно когато имаш кемпер - акумулаторите. Когато купихме кемпера беше само с един акумулатор. Не сме имали проблеми с него, ползвали сме го и за двигателя - и за караванната част (осветление, помпички на чешмите и т.н.). Да, обаче това беше като избягвахме от града за уикенда. С наближаването на 10-те дни обиколка на България почнах да се замислям да не вземем да изхабим акумулатора някоя вечер и да не можем да запалим на сутринта. Така че отидох при моя майстор електричар и той ми сглоби едно устройство. С него ръководя зареждането на акумулаторите. На снимката между лявата ми ръка и лепенката за прегледа се вижда едно светодиодче. Когато дам на контакт и запаля двигателя - то свети. Това значи че в момента се зарежда само двигателния акумулатор. Когато щракна ключето което се вижда между копчето за чистачките и контрола на въздуха (долу вдясно на снимката) - започва да се зарежда и караванния акумулатор (светодиодчето угасва). Естествено може да се остави само в положение ’зареждай всичко’, но аз предпочитам като запаля да дам поне 15 минути на двигателния акумулатор да възстанови изхабената енергия - и тогава да зареждам и караванния. В същото време при изключване на двигателя устройството автоматично отцепва двигателния от караванния акумулатор, така че мога спокойно да си хабя ток в караваната без да ме е страх дали ще запаля на другия ден. Джиджавката има няколко предпазителя, това ми беше изречението към майстора ’Не ми пука колко струва искам да е максимално защитено и безопасно’.

          Коментар


            #20
            Багажника за велосипеди събира два такива. Отстрани червената кутийка е коминчето на отоплителната печка, а до него е капачето на извода за 220 волта.

            Коментар


              #21
              Уикенд миналото лято край х. Петрича. Последвахме една от темите в ’Автотуризъм’ и изкарахме страхотен уикенд на уширението пред портата на хижата (понеже вътре не ни се зарадваха).

              Коментар


                #22
                Уикенд край Камчия. Кемпера беше буквално на 2-3 метра от реката. Седнахме на столчетата си и гледахме как лениво се точи водата. Понеже точно оттук минава и ’разходка с лодка’ услуга махахме на ококорчените туристи, мъжете нещо шушукаха на жените си и ни сочиха, жените им нещо се мусеха, а ние с жена ми се правехме че не знаем за какво иде реч.

                Коментар


                  #23
                  В Жеравна. Там има огромен паркинг на 50 метра от центъра, може да побере сигурно 100 кемпера. И е постоянно празен. Така че един вид - тука сме се снимали на вилата ни (кемпера ни) в Жеравна .

                  Коментар


                    #24
                    И до Царевец ни закара, за съжаление се разминахме със ’Звук и светлина’. На снимката се вижда как съм кротнал кемпера пред една банка (в почивен ден и със разрешение разбира се).

                    Коментар


                      #25
                      Вече и времето е прекрасно, само за излети и пътешествия.А ето къде бяхме преди година. Паркинга пред ’Била’ в Плевен, шопинг с приятели.

                      Коментар


                        #26
                        Кой каза че само лятото е сезон за почивка? С приятели в Кранево, началото на ноември 2008-ма. Айде на кемпера, че почвам да обмислям как да монтирам кошарата в него .

                        Коментар


                          #27
                          Тази обява започва да ми харесва защото цената не мърда изобщо в никаква посока.Много хубав кемпер ,но въпроса ми е от какво се е получила разликата в разстоянието което съм посочил с червени стрелки над кабината.Още един въпрос които предполагам ,че му знам отговора.Какво е теглото на кемпера по талон?Питам заради категорията която трябва да се притежава.Какъв е разхода на този перфектен дизелов двигател.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Торнадо, аз така го купих. Според мен е оставен с качена гума на бордюр примерно за една зима или нещо такова, друго обяснение нямам. Но това изкривяване по никакъв начин не се е отразило на здравината според мен.

                            Коментар


                              #29
                              А, сега видях добавените въпроси на Торнадо.В големия талон пише маса 2550кг. Регистриран е категория М1, т.е. статута му е на пътническа баничарка. Кара се с най-нормална любител-шофьор книжка. Прегледа е веднъж годишно. Винетката е като на лека кола. А, понеже има теглич - там вече ако се закачи нещо не съм сигурен как е положението с категориите. Аз не съм го ползвал, всъщност теглича никога не е ползван, монтиран е малко преди да купя кемпера.Разхода - според мен е 10-11л/100км. Имай предвид, че с тази ръбата кабина отгоре съпротивлението определено е фактор. Масълце също си гори, но все пак е 29 годишен дизел. Двигателя незнам колко е перфектен. Според моя майстор е. Каза че тези двигатели са изключително опростени и здрави, цитирам ’В него има ресурс за милион километра’. Самия двигател е чист, няма омазняване и течове. Аз не съм имал ядове с него, предния собственик беше сменил ремъците (потвърдено от моя майстор), аз съм сменил тампоните на двигателя и маслото, друго не ми се е налагало. След два месеца пауза го припалих и си запали без никакъв проблем, доколкото това е индикатор за някакво състояние.

                              Коментар


                                #30
                                Честити ми 1000 прегледа на темата . Ако не се продаде - поне дано съм палнал фитила на няколко човека да си потърсят кемпер, па бил той и не този. Все повече хора в България откриват този начин на почивка. През ’голямата ваканция’ преди седмица над 30 български кемпера се събраха на брега на морето в Аспровалта, Гърция.

                                Коментар

                                Working...
                                X