Педантично поддържан автомобил! Ел. Стъкла, Ел огледала, сити режим, климатикът работи и никога не се е налагало доливане. Борд компютър. Регулиране на фаровете. Регулируем волан. Тонирани стъкла с UV защита. Плюшен салон напълно запазен. Само воланът е съсипан от препарат и притропва (само по павета) едно каренце на телескопичния прът за регулирането му, но възнамерявам да го сменя с нов за 31лв. а целия механизъм съм го купил още преди 2 години, но все ме мързи да го сменя понеже е незначително. Купил го поради простата причина, че всичко по колата си правя да е сигурно. Скоростният лост е като от завода. Колата я карам от 2013г. до сега съм изминал над 50 000 безгрижни километри. Преди 1600км. смених пълен комплект ангренажен с водна помпа и пистов ремък continental. Сменена е и ламбда сондата след катализатор с оригинална, защото старата си беше заминала още при закупуването (тя си е консуматив) Водя подробна история на всичко правено по колата по български стил в една папка по дати и км на събитието. HLX на Пунто е с най-високото ниво на оборудване за мoдела. Сменена спирачна течност BREMBO, сменян няколко пъти антифриз, сменени масло на скоростна кутия мотул с добавка Бардал за всеки случай, сменени предни амортисьори KYB, почти нов акумулатор ханкок в гаранция, лятни гуми на 80%, сменени свещи оригинални NGK японски, сменени кабели Tesla, кара се само с масло Mоtul с добавка на Бардал за всеки случай и сменям консумативи много преди 10 000км. и ако направи година. Сменени жила на ръчна спирачка. Сменени накладки. Нов съединител Luc пълен комплект. Фабричен субуфер в багажника 100вата, който не заема място от багажника. Праговете съм ги пълнил със специален спрей за кухини за дълговечно запечатване. Фаровете са полирани професионално. Тонирани фабрично стъкла. Без ръжда за години наред предвид третирането, което съм и правил профилактично и всяка есен и пролет резивирам. Втори комплект джанти със зимни континентал TS 850 (само те са към 500 лв). Всичко по колата работи. Всяко копче и ръчка са изправни. Винетка до май 2020. Платени данъци и застраховка до март 2020. Много пъргава и икономична кола е това. Може да се тества и води по сервизи за да я проверите. Тъкмо се върнахме от почивка в Родопи и за пореден път се представи отлично! Аз съм втори собственик, след като е била патрул на общинска полиция в Италия (още стои опроводяването на радиостанцията и жилетка на полиция муниципале) Продавам я защото си търся комби. Не се мие на автомивки, защото ползват много агресивни препарати. С това се справям сам и ползвам шампоан с вакса за консервиране. На снимките е измита само отвън, а преди да я продам ще я почистя добре старателно и вътре. Имам дори в опаковката още и нова табела "FIAT" за петата врата, защото тази е леко избеляла с времето. Модифицирал съм отключването по един хитър начин, но ще го оставя за изненада. Има и резервен ключ. Майстора, който ми обслужва колата е изключителен човек и съм сигурен, че всичко се прави (ангренажен комплект)перфектно. Маслата ги сменям сам, като източвам по цяла нощ двигателя, а на всеки 2 смени изливам по един литър свежо масло да добута ако има мътилки по дъното. Както започва обявата това фиатче се поддържа педантично!
- иска само да и сипвате понякога бензин...
***Модерирано***
Цена: 3210 лв.
Намира се в гр. Свищов
Подобни линкове са забранени!!!
Модераторски екип на fiatforum.bg
- иска само да и сипвате понякога бензин...
***Модерирано***
Цена: 3210 лв.
Намира се в гр. Свищов
Подобни линкове са забранени!!!
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар