И ето че дойде момент за раздяла. Просто вече връзката ни е невъзможна. Не издържам финансово. Сега, тази обява не е за хора от типа "тук има одраскано намали ми 200 лева щото боята ми е 150 и за разкарването сатава 200".
Тази обява е за хора които търсят истински поддържана кола , кола която колкото и да съм плюл винаги в рамките на седмица е била ремонтирана, дори с цената на няколко кредита. В колата се вози ДЕТЕ, така че не е пестено от нищо...просто разходите по нея ми дойдоха в повече или доходите ми са малки незнам. Живея в Сливен най-вероятно доходите ми са малки !
Почвам хронологично. Колата е със сменени:
- първоначално обслужване - 650 лева
- гарнитура на глава - 400 лева
- махане на ЕГР и ДПФ, Екстрим сервиз, 350 лева
- рейка, заводски рециклаж от Италия от Христо от Ямбол - 1000 лева с труда
- горен десен носач 260 лева
- долен ляв носач 490 лева лемфьордер
- долен десен носач 270 лева, noname марка
- термостат , noname 100 лева
- лагер главина, дясна предна 160 лева
- демпферна шайба 170 лева
- махане на вихрови клапи в Сливен още 250 лева
- накладки Брембо 90 лева - наскоро сменено масло към 50-60 лева
- некъв проблем с инсталацията който ми струваше 60 лева ремонт
- ремонт на алтернатор 120 лева
- смяна на букса на дюза 3-ти цилиндър подари придървапен 50 лева само буксата...труда е от мен .........
- От 08.10.2018 е с чисто нов акумулатор.
и до тук стана 4500 лева ей така за 2 години и малко...и колата я взех за 8500 значи става 13 000...не ми е ок през 2 месеца да давам по 400-500 лева за ремонти при заплата 800...затова се налага да се разделям с нея.
Пак повтарям причината е финансова...тази кола не е за мен от финансова гледна точка...просто не издържам вече...
По колата има да се прави: - НЕЩО по окачването, което не искам да разбирам какво е оставям го загадка за новия собственик
Цена: 6800 лева! За контакти: на лично или тел: 0887 44 77 14
Тази обява е за хора които търсят истински поддържана кола , кола която колкото и да съм плюл винаги в рамките на седмица е била ремонтирана, дори с цената на няколко кредита. В колата се вози ДЕТЕ, така че не е пестено от нищо...просто разходите по нея ми дойдоха в повече или доходите ми са малки незнам. Живея в Сливен най-вероятно доходите ми са малки !
Почвам хронологично. Колата е със сменени:
- първоначално обслужване - 650 лева
- гарнитура на глава - 400 лева
- махане на ЕГР и ДПФ, Екстрим сервиз, 350 лева
- рейка, заводски рециклаж от Италия от Христо от Ямбол - 1000 лева с труда
- горен десен носач 260 лева
- долен ляв носач 490 лева лемфьордер
- долен десен носач 270 лева, noname марка
- термостат , noname 100 лева
- лагер главина, дясна предна 160 лева
- демпферна шайба 170 лева
- махане на вихрови клапи в Сливен още 250 лева
- накладки Брембо 90 лева - наскоро сменено масло към 50-60 лева
- некъв проблем с инсталацията който ми струваше 60 лева ремонт
- ремонт на алтернатор 120 лева
- смяна на букса на дюза 3-ти цилиндър подари придървапен 50 лева само буксата...труда е от мен .........
- От 08.10.2018 е с чисто нов акумулатор.
и до тук стана 4500 лева ей така за 2 години и малко...и колата я взех за 8500 значи става 13 000...не ми е ок през 2 месеца да давам по 400-500 лева за ремонти при заплата 800...затова се налага да се разделям с нея.
Пак повтарям причината е финансова...тази кола не е за мен от финансова гледна точка...просто не издържам вече...
По колата има да се прави: - НЕЩО по окачването, което не искам да разбирам какво е оставям го загадка за новия собственик
Цена: 6800 лева! За контакти: на лично или тел: 0887 44 77 14
Коментар