Първа регистрация: 06.2006 г. (Италия)
Първа регистрация в България: 10.2013 г.
Изминати км: 139400 (по километраж), около 176000 (по Multiecuscan, т.е. това трябва да са истинските). От тях – около 30000 км. в България за 4 год.
Много запазен, добре поддържан, надежден и комфортен семеен автомобил. Разполага с достатъчно запас от мощност и ресурс за дълга бъдеща употреба. Гарантирам, че от както е при мен е използван внимателно и е обслужван грижливо при добър майстор с добри части (когато е имало избор, разбира се). Не е пушено в автомобила. Претърпял е само един лек инцидент, от както аз съм собственик (резултата е леко спукани предна броня и декоративна решетка, видно от снимките).
Напълно платени:
- Пълно автокаско - напълно платено до октомври 2018
- Гражданска отговорност - напълно платена до октомври 2018
- ГТП до октомври 2018
- Годишна винетка до края на януари 2018 г.
- Данък за 2017 г.
Особености от оборудването (може и нещо да пропускам):
- 1 оригинален ключ + код карти
- Нефабрична аларма (монтирана в България) с 2 дистанционни
- Фабрична аудио уредба Blaupunkt с доста добър звук и възпроизвеждане на MP3 от диск
- Панорамен покрив
- Кожен салон - доста запазен
- Автопилот
- 4 летни гуми 18" на оригинални лети джанти и 4 зимни гуми 16" на стоманени джанти
По-сериозните сервизни дейности (хронологично отзад напред) по колата са:
- Последна смяна на масло, маслен филтър, въздушен филтър – преди 5000 км
- Профилактика на климатик - допълване с фреон - преди 5000 км
- Смяна предни носачи, лагери и тампони на амортисьори, 1 вътрешен кормилен накрайник – преди 15000 км
- Смяна задни накладки - преди 20000 км
- Хардуерно и софтуерно елиминиране на EGR и DPF - преди 25000 км
- Смяна 2 вътрешни кормилни накрайници, 2 предни биалетки и 2 задни втулки на шенкели - преди 28000 км
- Смяна масло скоростна кутия - преди 29000 км
- Смяна задна лява лагер-главина - преди 30000 км
- Смяна всички ремъци, ролки, водна помпа, демпферна шайба колянов вал – преди 30000 км
Налични забележки, които не пречат на нормалното експлоатиране на автомобила и не ги намирам за критични:
- Леки забележки по външният вид - освен споменатите леко спукани предна броня и декоративна решетка, има леки забележки по боята на броните и дребни следи по боята на вратите (типични за българските паркинги);
- Свирене за около 10-20 сек на еластичният ремък след студено палене, дискутирано в тази тема;
- По-бавно палене при специфични условия, дискутирано в тази тема;
- Известни луфтове във вътрешните карета - от както имам колата, се усеща лека вибрация при резки ускорения, но според майстора ми са далеч от необходимостта за смяна;
- Леко „чуруликане” от някоя ролка на свободен ход;
- Не работи електрическото прибиране на пасажерското огледало – така е, откакто е при мен;
- Не много адекватно работещ потенциометър за звука на аудио уредбата (врътката) – така е, откакто е при мен. Ползвам за целта бутоните на волана;
- От скоро отказва да се "обучи" шофьорското ел.стъкло за крайни положения. По тази причина, на таблото седи тригълника с удивителната и съответното съобщение при първоначално подаване на контакт.
Причина за продажбата – покупка на по-нов автомобил.
Цена: 5499 лв. - Съобразена е с наличните недостатъци и достойнства на автомобила. Коментари по цената са възможни, но само при реален интерес на живо.
За контакти: GSM – 0888626232, skype – asenkd, лични съобщения
Първа регистрация в България: 10.2013 г.
Изминати км: 139400 (по километраж), около 176000 (по Multiecuscan, т.е. това трябва да са истинските). От тях – около 30000 км. в България за 4 год.
Много запазен, добре поддържан, надежден и комфортен семеен автомобил. Разполага с достатъчно запас от мощност и ресурс за дълга бъдеща употреба. Гарантирам, че от както е при мен е използван внимателно и е обслужван грижливо при добър майстор с добри части (когато е имало избор, разбира се). Не е пушено в автомобила. Претърпял е само един лек инцидент, от както аз съм собственик (резултата е леко спукани предна броня и декоративна решетка, видно от снимките).
Напълно платени:
- Пълно автокаско - напълно платено до октомври 2018
- Гражданска отговорност - напълно платена до октомври 2018
- ГТП до октомври 2018
- Годишна винетка до края на януари 2018 г.
- Данък за 2017 г.
Особености от оборудването (може и нещо да пропускам):
- 1 оригинален ключ + код карти
- Нефабрична аларма (монтирана в България) с 2 дистанционни
- Фабрична аудио уредба Blaupunkt с доста добър звук и възпроизвеждане на MP3 от диск
- Панорамен покрив
- Кожен салон - доста запазен
- Автопилот
- 4 летни гуми 18" на оригинални лети джанти и 4 зимни гуми 16" на стоманени джанти
По-сериозните сервизни дейности (хронологично отзад напред) по колата са:
- Последна смяна на масло, маслен филтър, въздушен филтър – преди 5000 км
- Профилактика на климатик - допълване с фреон - преди 5000 км
- Смяна предни носачи, лагери и тампони на амортисьори, 1 вътрешен кормилен накрайник – преди 15000 км
- Смяна задни накладки - преди 20000 км
- Хардуерно и софтуерно елиминиране на EGR и DPF - преди 25000 км
- Смяна 2 вътрешни кормилни накрайници, 2 предни биалетки и 2 задни втулки на шенкели - преди 28000 км
- Смяна масло скоростна кутия - преди 29000 км
- Смяна задна лява лагер-главина - преди 30000 км
- Смяна всички ремъци, ролки, водна помпа, демпферна шайба колянов вал – преди 30000 км
Налични забележки, които не пречат на нормалното експлоатиране на автомобила и не ги намирам за критични:
- Леки забележки по външният вид - освен споменатите леко спукани предна броня и декоративна решетка, има леки забележки по боята на броните и дребни следи по боята на вратите (типични за българските паркинги);
- Свирене за около 10-20 сек на еластичният ремък след студено палене, дискутирано в тази тема;
- По-бавно палене при специфични условия, дискутирано в тази тема;
- Известни луфтове във вътрешните карета - от както имам колата, се усеща лека вибрация при резки ускорения, но според майстора ми са далеч от необходимостта за смяна;
- Леко „чуруликане” от някоя ролка на свободен ход;
- Не работи електрическото прибиране на пасажерското огледало – така е, откакто е при мен;
- Не много адекватно работещ потенциометър за звука на аудио уредбата (врътката) – така е, откакто е при мен. Ползвам за целта бутоните на волана;
- От скоро отказва да се "обучи" шофьорското ел.стъкло за крайни положения. По тази причина, на таблото седи тригълника с удивителната и съответното съобщение при първоначално подаване на контакт.
Причина за продажбата – покупка на по-нов автомобил.
Цена: 5499 лв. - Съобразена е с наличните недостатъци и достойнства на автомобила. Коментари по цената са възможни, но само при реален интерес на живо.
За контакти: GSM – 0888626232, skype – asenkd, лични съобщения
Коментар