Мареата е седанДата на първа регистрация 1998 гПробег 200 000 км.ИНТЕРИОР:Кожен салоноригиналното фиатско cd - "Грундиг" с управление от волана мулти функционален /също кожен/ волан пълен ел. пакет - ел. стъкла, ел. огледала, ел. шибидах, климатроник /перфектно работещ/затъмнени задно стъкло и стъкла на задните вратиЕКСТЕРИОР:марков /гумиран/ спойлер на капака на багажника - тип "албатрос"лята джанта RVS - изключително редки и красиви - 15 ", с 4 зимни гуми на 2 сезона - марка "Нокиан"ПОДОБРЕНИЯ:газов инжекцион "Мега джет", с 300 коньов изпарител , чисто нов, чисто нови газови дюзиизцяло нов маторь /двигател/ на 7000 км., със сменени при ремонта и тунинга - биелни, основни лагери, сегменти, всички семеринги, гумички на клапани, гарнитури, всички ремъци, ролки, водна помпа и съединител - Валео, като са нови феродовия диск, притискателя и лагера, мотора е тунингован, както следва:- олекотени, изравнени по маса и полирани биели /всяка биела е с по 80 грама по-лека от оригиналната/- полирана /без порт/ глава от ВИС матора - с по-големите клапани-паснати естествено- разпределителни валове от 2,4 Абарт- шлайфан блок 1 ремонт с нови бутала от ВИС - изпъкнали чела / по - висока степен на сгъстяване/ и заводски по-леки от оригиналните с по около 80 грама-премахнат баланс вал-спортен изпускателен колектор и цяла генерация на ф 63 с два резонатор ускорителя на същия размер и крайно гърне "Ремус" - неръждавейка отново на същия размер- 63 мм. -моднат интейк - без резонаторната кутия и след всички тези модове - ремапМотора е на 7000 км. , като първоначалния 160 коньов изпарител на газовия инжекцион още преди 4000 оборота започна да се тавани откъм дебит и колата обръщаше на бензин, за това сега е с чисто нов 300 коньов изпарител, с който работи перфектно-разход извън града при 100-110 км/ч. 10,2-10,5 газ, при около 140 км./ч. 11,8 -12,3 градско - около 13,5Няма да влизам в подробности от какви коли вървим повече, пробвано е, много интересни са резултатите Към колата прибавяме и доста резервни части - включително и оригиналния и ДВГ - в перфектна кондицияНещото, което за малко щях да пропусна са смененитепреди 350 километра - 2 носача, 2 биалета, масло - пълна синтетика , с карбон графитена добавка на марката "Ксенум" съответно с маслен въздушен и филтър на купетоЦената е 3200,като са възможни пазарлъци/коментар та цената / Снимки и клипченца - утре! Пазарлъците - ЛС
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продадена!!! фиат мареа седан 2000 20 V 155 ++++ к.с.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Те снимки .... На следващия пост ще постна още снимки от тунинга на маторя ..... Тук от снимките се вижда, че при първоначалното олекотяване има 80 гр. разлика от оригиналната и първоначално олекотената биела.... като полирах биелките разликата в грамажа стана над 100 гр. на биела... на 5 биели става половин кило ...... Петте бутала, които са в мотора, заводски, общо са над 700 грама по- леки от оригиналните.... Тоест в бутало-биелната група имаме над килограм олекотяване... при същата здравина.....Буталата и биелите са изравнени по маса до 0,5 грама / толкова хваща дигиталната везна/ В оригинал, разликата в масите между най- леката и най-тежката бутало - биелна група, беше над 40 грама. На следващия пост ще кача още снимки от заигравките по маторя, че саа не ми разрешава форума да качвам повече от 10 снимки на пост, като със снимките от следващия пост надявам се да задоволя любопитството за подобренията по мотора... Тук междувременно на снимката на двете биелки - върху блока, се вижда че е челосан /блока де/ .....Прикачени файловеТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Още снимки.....Между временно колата е с 2 ключа и акомулатор на 20 дни - нов, с две годишна гаранция...... Треа да видя снимки и на буталата тия дни.....имах някъде ама не ги намирам, ще намеря снимки и на полираната глава в завършен видhttp://vbox7.com/play:7409a67d90 Те тука и едно клипче от ремапа Трасето е сериозен баир - нагореОт последната снимка добре се вижда прясно шлайфнатия блок.... с което маторя си става на практика новТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Ценови варианти:1. Без резервния двигател 2900 лв2. Без резервния двигател и без газовия инжекцион 2400 лв.3. Без резервен двигател, газов инжекцион и летите джанти 2200 лв.Колата е с два ключа, редовни документи, платена гражданска, технически преглед, зимни гуми ..... бега, кат лудаТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар