Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся част от моноинжекцията за Фиат Брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся част от моноинжекцията за Фиат Брава 1.4

    Търся тази част,която е оградена в червено
    Прикачени файлове
    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

    #2
    мисля че я имам довечера ще погледна и утре сутрин ще пиша
    Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

    Коментар


      #3
      :D
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #4
        Re: Търся част от моноинжекцията за Фиат Брава 1.4

        ilian4o88 написа:
        Търся тази част,която е оградена в червено
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #5
          Тази част не ти трябва. Дупката, която се вижда можеш да я запушиш, а мъркуча, който е влизал в нея го оставяш да виси свободно или направо го махаш.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Той за бензиновите пари ли е.
            "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

            Коментар


              #7
              ilian4o88 написа:
              Той за бензиновите пари ли е.
              Да и не ти е нужен. Другият дебел маркуч е за да има малко вакуум над дросела и да дърпа по-лесно вентилацията на картера, а тънкият е вакуум за клапата топъл-студен въздух ако ти работи разбира се.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                как мога да разбера дали работи клапата за топъл-студен въздух
                "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                Коментар


                  #9
                  ilian4o88 написа:
                  как мога да разбера дали работи клапата за топъл-студен въздух
                  На кутията на въздушният филтър има две маркучета - едното идва от моноинжекциона, а другото отива към клапата. Първо свали самата клапа и при работеща кола подай директно вакуум от маркучето, което идва от моноинжекциона да видиш дали се движи. Ако се движи значи работи и си я монтираш обратно.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    темата е за триене
                    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                    Коментар

                    Working...
                    X