Важни са две неща - разширителния съд да не е като на Типо-тата отгоре на радиатора а да е изнесен с маркуче нанякъде и радиатора да отговаря на размерите както следва :дължина - 50cm (позволява и по-голям с малко преправяне) височина- 33cm (не подлежи на корекция освен към по-малко)дебелина- 5cm (също не подлежи на корекция)Става дума че брата си потроши колата а части за такива автомобили не се доставят или поне не не разумни цени.Съществъва вариант да се прави по поръчка от стария срещу 180лв а ние сме склонни да дадем около 50-60лв колкото струва средностатистически радиатор за италианска кола.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търси се радиатор без значение от какава точно кола ще е
Collapse
X
-
Джип Аро (румънски) сглобяван в Италия.Двигателят му е 1.4 карбуратор от Рено 5 или като на Дачия 1310 но тяхните радиатори не стават изобщо.Новият който ми предлагат е от Дачия Pickup и общо взето става.Неговият радиатор не става за нищо освен да си свалям размерите Ако намеря и по-голям като обем (т.е. малко по-дълъг настрани) няма да е лошо.Благодаря!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Джип Аро (румънски) сглобяван в Италия.Двигателят му е 1.4 карбуратор от Рено 5 или като на Дачия 1310 но тяхните радиатори не стават изобщо.Новият който ми предлагат е от Дачия Pickup и общо взето става.Неговият радиатор не става за нищо освен да си свалям размерите Ако намеря и по-голям като обем (т.е. малко по-дълъг настрани) няма да е лошо.Благодаря!
///X-DELTA GT///X- DELTA HF ///DEDRA 2.0 IE///ZETA 2.0 Turbo///
Коментар
-
Проблема с височината е най-нерешимия.Отдолу под радиатора има греда (доста дебела а и крепи цялото шаси) и надолу не може да избягам никак.Отгоре пък над него е нахнизмът за отваряне-затваряне на капака който се завинтва на маската отпред и просто нямам мърдане от размера дори с 2cm Затова се оказа и толкова голям проблем намирането на радиаторFiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар