Няма да стане, жалко. Продължавам да търся нещо с прави отвори. Ако ще са под ъгъл разтоянието м/у тях да е м/у 61 и 65 см Радиатора ми е 59.5 см широчина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купувам интеркулер
Collapse
X
-
Kaто каза КПД, днес си играх да смятам пропускливоста (светлия отвор) на твоя кулер и на стоковия. Оказва се че стоковия е с малко по добро сечение - 19.6 кв. см срещу 16.5 за твоя. Доста е тънък (само 4 см) и от там се губи дебит. Може да имам още по голям пад на буста при високи обороти. Със стоковия кулер си играх да вързвам буст метъра преди него и след него - като кранчето ми е настроено около 1 бар и се получава следното - преди кулера индикатора показва 1 бар до около 3.5 к - 4к оборота и след това нагоре до към 5.5-6к пада едвам едвам - под 0.05 бара. Когато го закача обаче на всмук. колектор - до 3.5к - 1 бар, а след това - 0.8 Та ме навежда на мисълта че кулера ми прави някаква рестрикция, още повече че обединяващото казанче ми е правено от ламарина и е с прави ъгли и се сещащ как се блъска потока в перпрндикулярна стена пред него. Та за това реших да сложа правопоточен кулер с дебит поне да е равен или по голям от стоковия. Пък за КПД - не знам как да го смятам Едит: Стоковата безумица даже не е с еднакво количество тръби в права и обратна посока - в едната страна са 7 а в другата 6
Коментар
-
60 см е разстоянието между двата отвора. Челно разположения колер е винаги по-добре. Пропускливостта е единия показател, другия важен такъв е вместимостта при единица налягане. Т.е обема на тръбичките по които тече нагнетения от турбото вятър. Иначе колера е винаги рестриктор.....ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Виж от Гранде Пунто 1.3Интеркулера е челен и като размери мисля, че ти пасва идеално само незнам да не му е много тесен отвора за тръбите.Иначе така изглежда http://www.otofotki.pl/img15/obrazki...ized.JPGВиж от тези на части може да имат.
Коментар
-
И се справя много добре (на 1.3) Запъвал съм фиата по планинско катерене лятото с каране на ръба и при моментално спиране маркуча след турбината ми изгаря пръстите направо не се пипа, а този след интеркулъра е съвсем леко топъл (вярно, че лятото в планината въздуха е под 30 градуса ама си върши доста добре работата) с интеркулър мушнат в калника незнам как е положението.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар