Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся разпределителен вал за Фиат Браво 1.4 втора ръка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся разпределителен вал за Фиат Браво 1.4 втора ръка

    Здрасти на всички от форума, като за начало искам да споделя, че преди около седмица се сдобих с Фиат Браво 1.4 и веднага реших да се присъединя към форума, демек както написах в заглавието на темата съм НОВ И ЗЕЛЕН Сега основното заради което пиша е следното, колата разбира се е втора ръка ’97 година 1.4 бензин, 86 коня.Като я купувах всичко си беше екстра, като изключим редовните за втора ръка кола неща, потропване тук там олющена боя тук там една овиснала врата ( до колкото разбрах се получава често при Бравото- били тежички ),по салона много малко неща не са в ред но тва са дребни кахъри. Голямата ми грешка докато купувах автомобилабеше,че не оспях да я мина през майстор, тъй като моят го нямаше а при др. непознат не исках да рискувам. Та какво се оказа в последствие, че да не изпадам в подробности, оказа се, че трябва да сменям разпределителен вал, тъй катоединят ми цилиндър работи когато си иска :D Сега основният ми въпрос е :Къде да го намеря тоя разпределителен вал по-тънко като пари нещо на втора ръка, че обърнах няколко морги и все греда. За 1.4 няма има за 1.6 ....???Ще съм благодарен на всеки който с желание за помощ ми даде съвет . Благодаря.Нарушена т. 1.7 от правилата -> Модерирано заглавие.Грешен раздел -> Преместена.Прочети правилата на форума!Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Re: нов и зелен

    pegasos написа:
    Здрасти на всички от форума, като за начало искам да споделя, че преди около седмица се сдобих с Фиат Браво 1.4 и веднага реших да се присъединя към форума, демек както написах в заглавието на темата съм НОВ И ЗЕЛЕН Сега основното заради което пиша е следното, колата разбира се е втора ръка ’97 година 1.4 бензин, 86 коня.Като я купувах всичко си беше екстра, като изключим редовните за втора ръка кола неща, потропване тук там олющена боя тук там една овиснала врата ( до колкото разбрах се получава често при Бравото- били тежички ),по салона много малко неща не са в ред но тва са дребни кахъри. Голямата ми грешка докато купувах автомобилабеше,че не оспях да я мина през майстор, тъй като моят го нямаше а при др. непознат не исках да рискувам. Та какво се оказа в последствие, че да не изпадам в подробности, оказа се, че трябва да сменям разпределителен вал, тъй катоединят ми цилиндър работи когато си иска :D Сега основният ми въпрос е :Къде да го намеря тоя разпределителен вал по-тънко като пари нещо на втора ръка, че обърнах няколко морги и все греда. За 1.4 няма има за 1.6 ....???Ще съм благодарен на всеки който с желание за помощ ми даде съвет . Благодаря.
    Първо колега ЧЕСТИТО Второ Сега се започва

    Коментар


      #3
      Първо добре дошел колега! Колега ето една тема от раздела продава. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70499 Двигателя е от брава, ама не знам дали колега е съгласен да я продава на части (двигателя) Звънни му и го попитайЕто още един : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=68049Поздрави.
      Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
      Punto. 1.2 16v. 86hp+

      Коментар


        #4
        Мерси момчета ...

        Коментар


          #5
          Айде пак ! ново нещо което ми направи впечатление.Сутринта я припалвам колицата и на студено ми държи обороти 1500, след загряване на двигателяпаднаха на 1100.Тва нормално ли е ???

          Коментар


            #6
            Здравей колега, Това с падането на оборотите е нормално. Даже ми се струва, че са малко високи за напълно загрял мотор. Мисля че трябва да са около 850 об/мин при загрял мотор.
            Bravo 1.8 16V GT ex.
            Fiat Croma 1.9 16V mjet

            Коментар


              #7
              Така де и аз това имах в предвид, влизат ли в нормата или са прекалено високи ?

              Коментар


                #8
                На студен около 1500 е нормално, след като загрее трябва да паднат до около 900об/мин.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Здравей колега,първо добре дошъл във фрума.Нормално е при студен мотор и при доста студено време на вън да държи 1500 оборота,но на загрял мотор не трябва да качва повече от 950 оборота.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    Хммм, добре ама не пада под 1000-1100 при загрял, тука чета по въпроса, гледам има и други подобни теми.Ще го мъча нещо, ще видя кво ще каже монтьорчето и ще видим.Проблем остава този вал който така и не се намира още,мерси все пак за инфото на всички .

                    Коментар


                      #11
                      Първо си смени вала и тогава прави всичко останало.Какви стабилни обороти търсиш при износен вал и почти неработещ цилиндър ?
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #12
                        Имам.0888-41-29-74,02/927-55-23

                        Коментар

                        Working...
                        X