Да е в добро състояние.Предпочитам да е от мк1.Ако ги има в наличност ще взема и датчиците за температура и налягане на маслото!От тези неща зависи колко пари бих дал!
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Ако за налягането е оразмерена скалата до 8 бара слагай от лада - лично изпробвано. За температурата става и датчик за температурата на антифриза, ама трябва да се престържи резбата, иначе като стойност са същите
Ако за налягането е оразмерена скалата до 8 бара слагай от лада - лично изпробвано. За температурата става и датчик за температурата на антифриза, ама трябва да се престържи резбата, иначе като стойност са същите
Супер, аз точно се чудих дали ще стане защото имам такъв датчик с уред от лада до 8. А сигурен ли си че ще отмерва правилно над 120 гр с такъв датчик за вода ? Иначе и аз прегледах в аxm aма си предпочитам 2ра ръка, първо заради цената и 2ро защото повече се добилижават до оригиналното!
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Да, ще показва, разликата е в уредите - имат вътре едно съпротивление, което пределя скалата дали ще е до 100 или до 130 градуса. А ако е 9 лв оригинален - вземи се направо такъв. Чисто нов ладов уред за налягане на маслото е около 15 лева (не е като 87.80 ) . Ако ползваш втора употреба му измери показанията без налягане - ако показва повече от 305-310 ома не го ползвай, значи е износена механиката вътре - вземи си нов. А ако си взимаш нов - внимавай да не ти пробутат за уазка - същите са на външен вид, само че са със съпротивление без налягане 200 ома. На мен се опитаха да ми пробутат такъв, че и спореше продавача че е от лада. Накрая изровихме един 300 омов и се увери че има 2 чешита.
Коментар