Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕЗИСТОРЕН БЛОК ЗА СТЕПЕНИТЕ НА ВЕНТИЛАТОРА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    РЕЗИСТОРЕН БЛОК ЗА СТЕПЕНИТЕ НА ВЕНТИЛАТОРА

    Купувам резисторен блок за управление настепените на вентилатора за купето.оферти на 088 9621777 или в лични съобщения
    Carozzeria Touring, Milano
    Fiat 124 Touring - моята следваща кола

    #2
    Re: РЕЗИСТОРЕН БЛОК ЗА СТЕПЕНИТЕ НА ВЕНТИЛАТОРА

    madgogo написа:
    Купувам резисторен блок за управление настепените на вентилатора за купето.оферти на 088 9621777 или в лични съобщения
    Той подлежи на ремонт, колега!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Термопрекъсвача е ОК, виждат се прекъснати намотки на два резистора.Какво да правя в тоя случай, хич не ми се занимава с ремонт, кой знае колко ще издържи.А едва ли ще намеря резистори с такава мощност.Ако имаш идея за ремонт ще се радвам ако я споделиш
      Carozzeria Touring, Milano
      Fiat 124 Touring - моята следваща кола

      Коментар


        #4
        Потърси из архива някъде бе описано всеки резистор с какво съпротивление е. Ако не намериш толкова големи закачаш два-три по-малки успоредно свързани и готово. Виж в "Често задавани въпроси..." мисля, че там имаше описание за всеки резистор.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Vladim написа:
          Потърси из архива някъде бе описано всеки резистор с какво съпротивление е. Ако не намериш толкова големи закачаш два-три по-малки успоредно свързани и готово. Виж в "Често задавани въпроси..." мисля, че там имаше описание за всеки резистор.
          Ако под "по-малки" имаш предвид по-маломощни - е, не става. Мощността трябва да е спазена, а относно съпротивлението - ако са по-малки трябва да са последователно свързани. Поне толкова помня от електротехниката Може и по-големи, но паралено свързани (при два броя еднакви, вързани паралелно съпротивлението ще падне точно наполовина, значи тррябва да са с двойно по-голямо съпротивление )...
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #6
            vesko написа:
            Ако под "по-малки" имаш предвид по-маломощни - е, не става. Мощността трябва да е спазена, а относно съпротивлението - ако са по-малки трябва да са последователно свързани. Поне толкова помня от електротехниката Може и по-големи, но паралено свързани (при два броя еднакви, вързани паралелно съпротивлението ще падне точно наполовина, значи тррябва да са с двойно по-голямо съпротивление )...
            Колега... дай да не се хващаме за дреболий и да си мерим п.....е на тема електротехника! Като съм казал по-малки съм имал предвид с по-малка мощност. Ако например на него му трябва 5 вата спокойно може да върже два резистора по 3 вата УСПОРЕДНО. При такова свръзване съпротивлението пада! Ако резисторите са по 10ома след, като се закачат успоредно съпротивлението ще стане 5 ома и съответно 6 вата!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар

            Working...
            X