Благодаря на Yavor за подкрепата.Най-вероятно това ще е колата...Въпреки всички възгласи на ГОЛФАДЖИИ "ВЗЕМИ СИ ГОЛФ, ВЗЕМИ СИ ГОЛФ", Фиатката по- си ме кефи и ТОВА Е !!!P.S. Голфа ми се струва доста по-"дървен" и от вън и от вътре лично мнение
Благодаря на Yavor за подкрепата.Най-вероятно това ще е колата...Въпреки всички възгласи на ГОЛФАДЖИИ "ВЗЕМИ СИ ГОЛФ, ВЗЕМИ СИ ГОЛФ", Фиатката по- си ме кефи и ТОВА Е !!!P.S. Голфа ми се струва доста по-"дървен" и от вън и от вътре лично мнение
абе вземи си това което искаш,цхе ако има проблем да се сърдиш само на себе си!!!
Здравей! Точно такова браво имам с най-малкия мотор и нямам никакви проблеми с него Да ти кажа честно досега не съм се замислял да го продавам, но все ми се иска да е малко по-мощно Любител съм на по-силните усещания, а с 1.4 - трудно Погледни го ако искаш: http://www.tuning.bg/forum/garage.ph...&CID=518Ако те интересува повечко, питай конкретно.
От мене един съвет (като човек, който кара на ГАЗ, но не Fiat Bravo, а Alfa Romeo 145) Ако ще слагаш газ по-добре си вземи такава с монтирана заводски или слагана НЕ в България. При Алфата също казват, че гори 16 на ГАЗ при 1.4 двигател и почти няма свясно монтирана в България. Моята е 103 коня, и гори 9-10/градско в София и 12-14 зимата при -15 градуса. На магистралата пак не е икономична - 8-9 при 130-160 км. За сега съм минал към 25 000 км за година и 1 месец и нямам проблеми.
Коментар