Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TPS за фиат купе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    VET написа:
    Добре де на диагностика какво показва ТПС-а. Като подаваш газ мени ли стойностите или си седи на една стойност. Чакам с нетърпение да си размените буксите.Успех
    при мен си седи на една стойност.
    ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
    (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

    Коментар


      #17
      fiatcoupe1.8 написа:
      nikimura123 написа:
      VET написа:
      Я кажете какъв ви е проблема, пък може и да помогна. Какви са признаците та искате да сменяте ТПС
      така ми излезе на диагностиката,че тпс-а излиза като грешка и колата не го приема-включваше ламбда сондата след 1-2 мин.богата горивна смес-яко мирише на суров бензин.сменихме с диагностика сондата същата работа.сега с новия тпс върви доста по добре,но пак смърди на бензин и пука отзад в ауспуха.като я запала 20-30 сек не знае какво става подавам и гас а тя не ще да се изфорсира и след това заработва ок.и харчи 15-20 къде и да отида никой нищо не знае ам вече се отказах да я правя
      колега имаме един и същ проблем....свиркай ако разбереш за кво става въпрос :D
      тея дни ще я заведа при едни пичове които се занимават само с италианки,и предимно правят бегачки.дано те разберат какво става
      Fiat Coupe 2.0 16V ....

      Коментар


        #18
        при бобо в орландовци ли?аз бях и там.
        ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
        (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

        Коментар


          #19
          fiatcoupe1.8 написа:
          VET написа:
          Добре де на диагностика какво показва ТПС-а. Като подаваш газ мени ли стойностите или си седи на една стойност. Чакам с нетърпение да си размените буксите.Успех
          при мен си седи на една стойност.
          за мен незнам не съм гледал-но като го смених определено имаше разлика.но пак не е добре
          Fiat Coupe 2.0 16V ....

          Коментар


            #20
            Това за Бобо не го вярвам. Сега както ми го описвате вече съм 1000000% сигурен че и двамата сте с грешната букса на грешното място. Ще Ви го кажа още веднъж, стига сте писали тук а слезте долу при колите и РАЗМЕНЕТЕ БУКСИТЕ НА ТПС-а И НА ДЕТОНАЦИОННИЯ ДАТЧИК. Колега Никимура, колата ти е тръгнала по-добре защото явно новия ТПС, не е настроен както трябва и подава някакви идиотски стойности към ЕКУ-то и то влиза в авариен режим. След като оправите буксите, задължително трябва да се закачи колата и да се изчистят грешките и да се настрои ТПС-а, защото ако не се настрои все едно нищо не е направено.Успех

            Коментар


              #21
              VET написа:
              Това за Бобо не го вярвам. Сега както ми го описвате вече съм 1000000% сигурен че и двамата сте с грешната букса на грешното място. Ще Ви го кажа още веднъж, стига сте писали тук а слезте долу при колите и РАЗМЕНЕТЕ БУКСИТЕ НА ТПС-а И НА ДЕТОНАЦИОННИЯ ДАТЧИК. Колега Никимура, колата ти е тръгнала по-добре защото явно новия ТПС, не е настроен както трябва и подава някакви идиотски стойности към ЕКУ-то и то влиза в авариен режим. След като оправите буксите, задължително трябва да се закачи колата и да се изчистят грешките и да се настрои ТПС-а, защото ако не се настрои все едно нищо не е направено.Успех
              колега благодаря за помоща,ще го направя.само,че незнам кой е тоя детонационен датчик?
              Fiat Coupe 2.0 16V ....

              Коментар


                #22
                Детонационният датчик е захванат за блока с болт осмица, тоест ключ 13, под смукателния колектор, над полуоската. погледни под дросела и ще видиш един кабел който отива посока ангренажния ремък. Идърпай го леко и откачи буксата. Ще видиш че буксата на ТПС-а и тази на детонационния датчик са еднакви с по три пина. Изключи ги и ги размени. След това ТПС-а трябва да се настрои докато влезе в Ламда контрол. Датчика се вижда само от канал или на крик. кабела му минава до маркучетата на парното над стартера, точно под дросела.Успех

                Коментар


                  #23
                  VET написа:
                  Детонационният датчик е захванат за блока с болт осмица, тоест ключ 13, под смукателния колектор, над полуоската. погледни под дросела и ще видиш един кабел който отива посока ангренажния ремък. Идърпай го леко и откачи буксата. Ще видиш че буксата на ТПС-а и тази на детонационния датчик са еднакви с по три пина. Изключи ги и ги размени. След това ТПС-а трябва да се настрои докато влезе в Ламда контрол. Датчика се вижда само от канал или на крик. кабела му минава до маркучетата на парното над стартера, точно под дросела.Успех
                  това ще го пробвам дано има резултат-благодаря,а за Бобо незнам един път бях там и не му се работеше ли какво-незнам обаче ми направи диагностика на ухо и каза,че ми тропа биелен лагер....обаче аз вече 3 та година я търкалям фиатката и нищо не тропа.иначе всички го хвалят...
                  Fiat Coupe 2.0 16V ....

                  Коментар


                    #24
                    VET написа:
                    Това за Бобо не го вярвам. Сега както ми го описвате вече съм 1000000% сигурен че и двамата сте с грешната букса на грешното място. Ще Ви го кажа още веднъж, стига сте писали тук а слезте долу при колите и РАЗМЕНЕТЕ БУКСИТЕ НА ТПС-а И НА ДЕТОНАЦИОННИЯ ДАТЧИК. Колега Никимура, колата ти е тръгнала по-добре защото явно новия ТПС, не е настроен както трябва и подава някакви идиотски стойности към ЕКУ-то и то влиза в авариен режим. След като оправите буксите, задължително трябва да се закачи колата и да се изчистят грешките и да се настрои ТПС-а, защото ако не се настрои все едно нищо не е направено.Успех
                    колега ти можеш ли да направиш тази настройка на ТПС-а пък да видим може и да тръгне?
                    ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                    (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                    Коментар


                      #25
                      nikimura123 написа:
                      fiatcoupe1.8 написа:
                      nikimura123 написа:
                      VET написа:
                      Я кажете какъв ви е проблема, пък може и да помогна. Какви са признаците та искате да сменяте ТПС
                      така ми излезе на диагностиката,че тпс-а излиза като грешка и колата не го приема-включваше ламбда сондата след 1-2 мин.богата горивна смес-яко мирише на суров бензин.сменихме с диагностика сондата същата работа.сега с новия тпс върви доста по добре,но пак смърди на бензин и пука отзад в ауспуха.като я запала 20-30 сек не знае какво става подавам и гас а тя не ще да се изфорсира и след това заработва ок.и харчи 15-20 къде и да отида никой нищо не знае ам вече се отказах да я правя
                      колега имаме един и същ проблем....свиркай ако разбереш за кво става въпрос :D
                      тея дни ще я заведа при едни пичове които се занимават само с италианки,и предимно правят бегачки.дано те разберат какво става
                      братле сподели за тия хора къде се намиратт та да ги посетя и аз че ми писна на па*ката вече от тая кола....
                      ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                      (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                      Коментар


                        #26
                        телефона ми е 0885 061 999 Стоил. Защо не се разходите утре до Банкя, пък да видим с какво мога да помогна. Утре съм цял ден в Банкя та ако решите звънкайте и заповядайте.

                        Коментар


                          #27
                          fiatcoupe1.8 написа:
                          nikimura123 написа:
                          fiatcoupe1.8 написа:
                          nikimura123 написа:
                          VET написа:
                          Я кажете какъв ви е проблема, пък може и да помогна. Какви са признаците та искате да сменяте ТПС
                          така ми излезе на диагностиката,че тпс-а излиза като грешка и колата не го приема-включваше ламбда сондата след 1-2 мин.богата горивна смес-яко мирише на суров бензин.сменихме с диагностика сондата същата работа.сега с новия тпс върви доста по добре,но пак смърди на бензин и пука отзад в ауспуха.като я запала 20-30 сек не знае какво става подавам и гас а тя не ще да се изфорсира и след това заработва ок.и харчи 15-20 къде и да отида никой нищо не знае ам вече се отказах да я правя
                          колега имаме един и същ проблем....свиркай ако разбереш за кво става въпрос :D
                          тея дни ще я заведа при едни пичове които се занимават само с италианки,и предимно правят бегачки.дано те разберат какво става
                          братле сподели за тия хора къде се намиратт та да ги посетя и аз че ми писна на па*ката вече от тая кола....
                          в Орландовци на ул.София...там са хората които ви трябват за италианските ни машини :D
                          Fiat Coupe 2.0 16V ....

                          Коментар


                            #28
                            VET написа:
                            телефона ми е 0885 061 999 Стоил. Защо не се разходите утре до Банкя, пък да видим с какво мога да помогна. Утре съм цял ден в Банкя та ако решите звънкайте и заповядайте.
                            колега не бях влизал скоро в нета и не съм видял,че си ни поканил в банкя.ами да се разберем да се видим в неделя примерно?
                            Fiat Coupe 2.0 16V ....

                            Коментар


                              #29
                              Здрасти, другия колега вече си кара колата, въпреки че има да се правят още много неща, но имаме сериозен напредък. Виж в неговата тема какво свършихме. Хайде да се чуем в събота по някое време, защото не съм сигурен че ще съм в Банкя в неделя.Лека вечер

                              Коментар


                                #30
                                nikimura123 написа:
                                fiatcoupe1.8 написа:
                                nikimura123 написа:
                                fiatcoupe1.8 написа:
                                nikimura123 написа:
                                VET написа:
                                Я кажете какъв ви е проблема, пък може и да помогна. Какви са признаците та искате да сменяте ТПС
                                така ми излезе на диагностиката,че тпс-а излиза като грешка и колата не го приема-включваше ламбда сондата след 1-2 мин.богата горивна смес-яко мирише на суров бензин.сменихме с диагностика сондата същата работа.сега с новия тпс върви доста по добре,но пак смърди на бензин и пука отзад в ауспуха.като я запала 20-30 сек не знае какво става подавам и гас а тя не ще да се изфорсира и след това заработва ок.и харчи 15-20 къде и да отида никой нищо не знае ам вече се отказах да я правя
                                колега имаме един и същ проблем....свиркай ако разбереш за кво става въпрос :D
                                тея дни ще я заведа при едни пичове които се занимават само с италианки,и предимно правят бегачки.дано те разберат какво става
                                братле сподели за тия хора къде се намиратт та да ги посетя и аз че ми писна на па*ката вече от тая кола....
                                в Орландовци на ул.София...там са хората които ви трябват за италианските ни машини :D
                                .... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                                ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                                (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                                Коментар

                                Working...
                                X