Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТЪРСЯ ДА КУПЯ ФИАТ БРАВА 1,4 12В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    6ma7ka7a написа:
    И да кажа май колегата Торнадо имаше едно такова зверче 1.4.
    Имам да и си е точно зверче.В неделя изредих 1,2 и 3 до прекъсвач Учуди ме неговото ускорение и викам на баща ми айде да ги пробваме с Мареата коя ще дръпне до скорост 120 км/ч ама не можах да го склоня.На 1 скорост не можах да видя стрелката ,но на втора стигна около 90 км/ч.,за трета малко не ми достигна мястото.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      И моето така колега на втора 90 и прекъсвач но като се качът още 4-ма човека и няма много ускорение.Абе аз съм си доволен от колицата.
      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

      Коментар


        #18
        Абсолютно е така прави сте и тримата!Кънчо 1.4 е най евтин но има безброй теми за проблеми с него , това че вие нямате проблеми значи трябва да се радвате!Тук в пловдив скоростна кутия за 1.4 не се намира! 6ma7ka7a - можех да си купя и нова кола миналата година но не го направих,търсих само и единствено 2.0 16V или 2.0 20V мотор като наблюдения над HGT имам от доста преди да се сетите че ще можете да карате такива за по 4000лв.Дилемата беше Астра GSI 16V Golf 3 2.0 16V или Браво HGT като не съжалявам че съм взел Бравото но поддръжката на 2.0 найстина е х3 от тази на 1.4.При топ моделите е така.Няколко пъти е коментирано че 1.4 се газифицира по лесно поради причината че е монотрагедия.1.2 е пълна инжекция и повечето майстори не се наемат за обикновенна газ (пластмасови колекори)!

        Коментар


          #19
          моето мнение за 1.4 то е - най морално остарял , с наи големи проблеми . Най малко върви , а ако го напъваш гори наи много. За износването на вала- заложено е от завода с тези пръскачки. Най много чупи кутията. Това са моите лични наблюдения . Ако ме питате 1.6 16v с металния колектор .

          Коментар


            #20
            Абе много ми е смешно понякога като чета мненията на хора отностно браво/брава 1.4, същото е като някой голфаджия ми каже че Фиат не струва.Не зависи от модела а от подръжката,ако маслото е сменяно на време, и на 2-3 смени на маслото са сменяни и маслените магистрали няма никакви проблеми колега.Лично пък аз никога не бих си взел дизелов Фиат- защото се носят "легенди" :D Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05П.С. За 3000лв се съмнявам някой да ти продаде читава кола, а определено е по-добре да я вземеш от човек от колкото от къща.
            brava 1.412v Punto1.1 Nissan Stanza Punto 1.2i 16v Sporting 2000

            http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...c.php?t=115270

            Коментар


              #21
              npace написа:
              Абсолютно е така прави сте и тримата!Кънчо 1.4 е най евтин но има безброй теми за проблеми с него , това че вие нямате проблеми значи трябва да се радвате!Тук в пловдив скоростна кутия за 1.4 не се намира! 6ma7ka7a - можех да си купя и нова кола миналата година но не го направих,търсих само и единствено 2.0 16V или 2.0 20V мотор като наблюдения над HGT имам от доста преди да се сетите че ще можете да карате такива за по 4000лв.Дилемата беше Астра GSI 16V Golf 3 2.0 16V или Браво HGT като не съжалявам че съм взел Бравото но поддръжката на 2.0 найстина е х3 от тази на 1.4.При топ моделите е така.Няколко пъти е коментирано че 1.4 се газифицира по лесно поради причината че е монотрагедия.1.2 е пълна инжекция и повечето майстори не се наемат за обикновенна газ (пластмасови колекори)!
              Колега, наистина има много хора които се оплакват от този двигател! Така е, но незнам кога някой ще проумее причината...Причината е, че всеки предпочита да даде 2500-3000 лева в автокъща и да му дадат измита кола с лъснати гуми и двигател и вътре пълен гроб и като отидат в сервиза и /или мине действието на добавките които са го поддържали в движение почват да реват по форуми и сред приятели!Вместо да се поразровят из обявите и не си намерят от собственик поддържано такова...Да и аз смених какво ли не по колата, защото именно такъв тип купувач се оказах... Предпочетох да взема от автокъща за "дребни" пари и като смених маслото се хванах за главата...На капака на ангренажа пишеше 64 000 км, на лепенката на маслото също, а колата беше на 110 000км и само тя си знае на колко реални!А това с монотрагедията, моля ти се да си го спестиш за себе си.За поддръжката на 2.0 е също голяма глупост от страна на Фиат! Най-недомисления двигател, който съм имал честта да видя... и не е х3, а е х10...Само смяна на ролки и ангренаж ще ти струват колкото аз да направя основен ремонт на 1.4!
              НЕ КЛИКВАЙ ТУК!
              И ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ КЛИКВАЙ ТУК!!!

              Codename: ФИЧО

              Коментар


                #22
                KbH40 написа:
                А това с монотрагедията, моля ти се да си го спестиш за себе си.За поддръжката на 2.0 е също голяма глупост от страна на Фиат! Най-недомисления двигател, който съм имал честта да видя... и не е х3, а е х10...Само смяна на ролки и ангренаж ще ти струват колкото аз да направя основен ремонт на 1.4!
                Брато преди да си купиш МОНОТРАГЕДИЯТА аз съм правил опити да счупя 2 кадета като нито един от тях не беше МОНОТРАГЕДИЯ!Казвам ти го защото за мен има КАРБУРАТОР или ИНЖЕКЦИОН , моноинжекцията си е жив карбуратор с дюза което е страшно безсмислено.ЛИЧНО МНЕНИЕ!Обясни ми тогава защо БМВ и МЕРЦЕДЕС нямат МОНОТРАГЕДИИ!?Относно ролките и ремъка си прав - да за тея пари правиш основен ремонт на 1.4.А 20 20V не е мотор с който баба ти да ходи до аптеката!Нали се сещаш че ако карам с 90 извънградско (няма как да стане тая) и моята гори 7.5?Всеки път от нищото започваме спор на тема кой повече се е преебал!В случая няма такива щото човек пределно ясно знае какви са предимствата и недостатъците на 1.2 , 1.4 , 1.6 , 1.8 , 2.0 и 1.9TD или JTDАко ти се чете - чети1.2 16V - 80HP /80 16V/Предимства:Този двигател е след 1998 година , по нов съответно и вероятноста да е на малко километри е по голяма.Пълен инжекцион.Икономичен е.Изчистени са част от проблемите на скоростните кутии.Замества 1.4 (има някои 1.4 в началото на 99 год.)Недостатъци:Почти задължително е ако се слага газова уредба да е газов инжекцион!-------------------------------------------------1.4 12V - 75HP , 82HPПредимства:Предимства почти няма освен лесното поставяне на обикновенна газ.Икономичен двигател.Недостатъци:Една от най слабите изработки на модела Браво/Брава.Проблемен разпределителен вал.Слаба скоростна кутия.Някой имат проблеми и с електрониката.-------------------------------------------------1.6 16V - 90HP , 103HPПредимства:Най разпространения двигател и най добър.Лесно се слага и обикновенна газ.Доста лесен за поддръжка макар и това че с 16 клапана.Сравнително добър разход за конете си.Недостатъци:Със своите 103 конски сили влиза в графата над 100 к.с. и данъка му е над 120 лева.--------------------------------------------------1.8 16V - 113HPПредимства:Тези двигатели са по редки при Браво и по често срещани при Мареа.Обикновенна газ става без проблем поради отсъствието на кабели.Недостатъци:Разбира се данъците - пак над 120 лева.Недостатък са бобините на всеки цилиндър - имат проблеми.---------------------------------------------------2.0 20V 147HP , 155HPПредимства:За газифициране стават и двата но по добрия е 147 поради металния си колектор.Електрониката им не е Megneti Mareli a e Bosch системата им е Motronic което е доста надеждно.Недостатъци:Всичко им е скъпо , от ролки и ремъци до всяка една част.Нямат нищо общо с другите модели.Няма място за нищо под капака , всичко е много претрупано.--------------------------------------------------1.9 TD , 1.9 JTDПредимства:Иконимични все пак са дизели.Почти нямат проблеми с турбокомпресорите.Недостатъци:Както се знае маховика на JTD-то е над 1000лв.Искат само хубава нафта!Като цяло най добрите 2 мотора и най разпространени си остават 1.6 16V за бензинов и 1.9JTD за дизелов.Може да се пише доста по темата , аз съм дал за пример само най интересното за газифициране и проблеми понеже човека иска да си купи Фиат и търси съдействие!Приятно ми беше Благоев , Пловдив , Браво 2.0 20V.

                Коментар


                  #23
                  KbH40 написа:
                  npace написа:
                  Абсолютно е така прави сте и тримата!Кънчо 1.4 е най евтин но има безброй теми за проблеми с него , това че вие нямате проблеми значи трябва да се радвате!Тук в пловдив скоростна кутия за 1.4 не се намира! 6ma7ka7a - можех да си купя и нова кола миналата година но не го направих,търсих само и единствено 2.0 16V или 2.0 20V мотор като наблюдения над HGT имам от доста преди да се сетите че ще можете да карате такива за по 4000лв.Дилемата беше Астра GSI 16V Golf 3 2.0 16V или Браво HGT като не съжалявам че съм взел Бравото но поддръжката на 2.0 найстина е х3 от тази на 1.4.При топ моделите е така.Няколко пъти е коментирано че 1.4 се газифицира по лесно поради причината че е монотрагедия.1.2 е пълна инжекция и повечето майстори не се наемат за обикновенна газ (пластмасови колекори)!
                  Колега, наистина има много хора които се оплакват от този двигател! Така е, но незнам кога някой ще проумее причината...Причината е, че всеки предпочита да даде 2500-3000 лева в автокъща и да му дадат измита кола с лъснати гуми и двигател и вътре пълен гроб и като отидат в сервиза и /или мине действието на добавките които са го поддържали в движение почват да реват по форуми и сред приятели!Вместо да се поразровят из обявите и не си намерят от собственик поддържано такова...Да и аз смених какво ли не по колата, защото именно такъв тип купувач се оказах... Предпочетох да взема от автокъща за "дребни" пари и като смених маслото се хванах за главата...На капака на ангренажа пишеше 64 000 км, на лепенката на маслото също, а колата беше на 110 000км и само тя си знае на колко реални!А това с монотрагедията, моля ти се да си го спестиш за себе си.За поддръжката на 2.0 е също голяма глупост от страна на Фиат! Най-недомисления двигател, който съм имал честта да видя... и не е х3, а е х10...Само смяна на ролки и ангренаж ще ти струват колкото аз да направя основен ремонт на 1.4!
                  Напълно си прав колега.Аз мойта брава я взех от човек, преди да я взема ми обясняваше колко я е пазил и прочие и наистина на външен вид беше така, а в последствие се оказа че наистина си е гледал колата много добре.Та съвета ми към колегата, който смята да си купи подобна кола, да я взима от човек, защото вярно като я вземеш от къща излиза с 1000-1500лв по евтино,обаче накрая ти излиза бая по-скъпо, и отделно времето загубено по сервизи и нервите които ще изхабиш.
                  brava 1.412v Punto1.1 Nissan Stanza Punto 1.2i 16v Sporting 2000

                  http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...c.php?t=115270

                  Коментар


                    #24
                    npace написа:
                    KbH40 написа:
                    А това с монотрагедията, моля ти се да си го спестиш за себе си.За поддръжката на 2.0 е също голяма глупост от страна на Фиат! Най-недомисления двигател, който съм имал честта да видя... и не е х3, а е х10...Само смяна на ролки и ангренаж ще ти струват колкото аз да направя основен ремонт на 1.4!
                    Брато преди да си купиш МОНОТРАГЕДИЯТА аз съм правил опити да счупя 2 кадета като нито един от тях не беше МОНОТРАГЕДИЯ!Казвам ти го защото за мен има КАРБУРАТОР или ИНЖЕКЦИОН , моноинжекцията си е жив карбуратор с дюза което е страшно безсмислено.ЛИЧНО МНЕНИЕ!Обясни ми тогава защо БМВ и МЕРЦЕДЕС нямат МОНОТРАГЕДИИ!?Относно ролките и ремъка си прав - да за тея пари правиш основен ремонт на 1.4.А 20 20V не е мотор с който баба ти да ходи до аптеката!Нали се сещаш че ако карам с 90 извънградско (няма как да стане тая) и моята гори 7.5?Всеки път от нищото започваме спор на тема кой повече се е преебал!В случая няма такива щото човек пределно ясно знае какви са предимствата и недостатъците на 1.2 , 1.4 , 1.6 , 1.8 , 2.0 и 1.9TD или JTDАко ти се чете - чети1.2 16V - 80HP /80 16V/Предимства:Този двигател е след 1998 година , по нов съответно и вероятноста да е на малко километри е по голяма.Пълен инжекцион.Икономичен е.Изчистени са част от проблемите на скоростните кутии.Замества 1.4 (има някои 1.4 в началото на 99 год.)Недостатъци:Почти задължително е ако се слага газова уредба да е газов инжекцион!-------------------------------------------------1.4 12V - 75HP , 82HPПредимства:Предимства почти няма освен лесното поставяне на обикновенна газ.Икономичен двигател.Недостатъци:Една от най слабите изработки на модела Браво/Брава.Проблемен разпределителен вал.Слаба скоростна кутия.Някой имат проблеми и с електрониката.-------------------------------------------------1.6 16V - 90HP , 103HPПредимства:Най разпространения двигател и най добър.Лесно се слага и обикновенна газ.Доста лесен за поддръжка макар и това че с 16 клапана.Сравнително добър разход за конете си.Недостатъци:Със своите 103 конски сили влиза в графата над 100 к.с. и данъка му е над 120 лева.--------------------------------------------------1.8 16V - 113HPПредимства:Тези двигатели са по редки при Браво и по често срещани при Мареа.Обикновенна газ става без проблем поради отсъствието на кабели.Недостатъци:Разбира се данъците - пак над 120 лева.Недостатък са бобините на всеки цилиндър - имат проблеми.---------------------------------------------------2.0 20V 147HP , 155HPПредимства:За газифициране стават и двата но по добрия е 147 поради металния си колектор.Електрониката им не е Megneti Mareli a e Bosch системата им е Motronic което е доста надеждно.Недостатъци:Всичко им е скъпо , от ролки и ремъци до всяка една част.Нямат нищо общо с другите модели.Няма място за нищо под капака , всичко е много претрупано.--------------------------------------------------1.9 TD , 1.9 JTDПредимства:Иконимични все пак са дизели.Почти нямат проблеми с турбокомпресорите.Недостатъци:Както се знае маховика на JTD-то е над 1000лв.Искат само хубава нафта!Като цяло най добрите 2 мотора и най разпространени си остават 1.6 16V за бензинов и 1.9JTD за дизелов.Може да се пише доста по темата , аз съм дал за пример само най интересното за газифициране и проблеми понеже човека иска да си купи Фиат и търси съдействие!Приятно ми беше Благоев , Пловдив , Браво 2.0 20V.
                    Колега само неможах да разбера проблем с електрониката какво искаш да кажеш всички имат еднаква електроника.На всички модели е еднаква инсталация само на има разлика преди 1998година и след нея и вече зависи какви екстри има автомобила.А за скоростната кутия какво ще рече че е слаба кажи какво по точно и е слабото синхронизатори ли вилки ли зъбни колела.А за вала кажи от какво става обясни само казвате не са измислили мазането а не казвате от какво малки дупчици са направили ,вала ли не нещо не става нее закален или какво.Само говорите на аба без да сте видели.Аз съм чувал че ХГТ много чупят кутий дори наскоро едно момче търсеше във форума скоростна кутия.Колега за пореден пък казвам колкото е по опростен един двигатела толкова по добре.Помисли защо?И друго колега ти карал ли си 1,4 подържал ли си такава кола че да знаеш какво и слабото място къде нее добра или само четеш във форума и пишеш в тази тема.И ако почнем да оплюваме двигатели аз бих казал че двигатела 2.0 20в е изключително куц за кубатурата и конете си(карал съм такова браво и марея) мога да кажа че една астра ГСИ ще го направи смешен(и астра гси съм карал).Такаче колега ако почнем да си плюем двигателите всеки има нещо.Това е мнението ми.
                    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                    Коментар


                      #25
                      Re: ТЪРСЯ ДА КУПЯ ФИАТ БРАВА 1,4 12В

                      STEKO написа:
                      КОЛЕГИ ТЪРСЯ СИ БРАВА 1,4 12В С ГАЗОВА ЗА ОКОЛО 3000ЛВ РЕГИСТРИРАНА
                      Пиши ми на лични ако имаш интерес за Бравата от подписа. Наистина поддържана кола, купил съм я преди две години лично от човек в Италия.
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #26
                        благодаря колеги но ще си взема 1,4 12в ,пробвах една брава с тозимотор и доста ми хареса но не се разбрахме с продавача , нещо да ми кажете за цената на частите спрямо голф3
                        добрите отиват в рая а лошите където си поискат !!!!!!!

                        Коментар


                          #27
                          може ли да ми сравните частите на брава 1,4 и голф 3 като цена
                          добрите отиват в рая а лошите където си поискат !!!!!!!

                          Коментар


                            #28
                            STEKO написа:
                            може ли да ми сравните частите на брава 1,4 и голф 3 като цена
                            частите са що годе евтинипримерноносач-60лвгоривна помпа-70лвролките и ремъците-130лвили можеш да видиш на http://axm-auto.com/
                            brava 1.412v Punto1.1 Nissan Stanza Punto 1.2i 16v Sporting 2000

                            http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...c.php?t=115270

                            Коментар


                              #29
                              STEKO написа:
                              може ли да ми сравните частите на брава 1,4 и голф 3 като цена
                              Можем да ти дадем инфо само дай пример за какво?Аз ще ти дам за амортесьори:Голф 3 1.4 ~ 80 лева , Брава 1.4 ~ 75 лв. , Браво 2.0 ~ 110 лв. като цените са за евтини части от ЕВРО07Към колегата с 1.4 (6ma7ka7a) моята кола както споменах е с електроника Bosch , компютъра ми е Motronic а на по малките мотори 1.2 , 1.4 , 1.6 е Magneti Marelli , като по мое лично наблюдение проблема е а в буксите , не правят добър контакт и след време правят големи проблеми.Най прост пример е стоповете на Браво - много слабо място е че нагаря масата.Темата е много дълга а човека е на път да купи кола!Той е решил да взима 1.4 и никой не може да го разубеди че 1.2 е по добър вариант.Не съм сигурен но той май искаше газ затова 1.4 е правилния избор!Дано да извади късмет да е сменяно маслото и ако не се прави на състезател колата ще кара дълги години!

                              Коментар

                              Working...
                              X