Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Джанти 15 цола (новите от ХГТ)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    "Много арна бре Танасе!" (По-добре е с тези отколкото с предните де) Питах този стругар, който познавам но те не работели с алумин, той препоръча да си опита човек късмета на някой от пунктовете за изкупуване на вторични суровити - можело да изкочи нещо. А аз пък ще ти потърся данни за контакт с един Шуменски завод за преработка на алуминии - от където съм поръчвал на листи, да питаш кво друго предлагат.Мисля, че беше ето това: http://www.alcomet-plc.com/index_bg.htm
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #92
      Цццц.и на мен много ми харесвааааа....!а съм фен на оригиналните неща уж,ама твааа кърти.бронята ме кефи на истина.и джантаците са...ЕЕЕеееее нямам думии и Аз искаааааааам :D ! да се похваля-Взехме си папагсл-розела-35см.висок с опашката и го лъжа да проговори ,или да имитира някой звук поне!Пожелал съм си успех,така,че....ще успея
      BRAVA elx 1.6-16V 103hp.1996-згодна колица,лошаво-гледаща,с благ нрав,ама бърже се разлютява!!!

      Коментар


        #93
        Благодаря Ви за добрите думи. Днеска ще ходя към Търговията там намерих 2 склада за цветни метали единия е на БЕДАМЕТ другия ВИНЦ ли кво беше не помня точно. Дано имам успех
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #94
          Баси, тези складове на "Бедамет" и "Винц" към търговията работят до 16:30 и до 17:00ч. съответно не можах да успея да ги хвана на работа. Много трудно излизам в работно време, така че на този етап търсене продължава с пълни сили. Шуменския завод ще бъде последен вариант ....
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #95
            Колега колко мм. смяташ да правиш фланците.Успех с намирането на материал (доста трудно се намира).
            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

            Коментар


              #96
              Фланците ги виждам или 20мм или 30мм. По-скоро ми се ще 30мм да са, стига да не опират предните гуми при пълен ляв или десен.
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #97
                И при 50мм няма да опират,ако си с окачване,един колега е с 50мм и стои доста разплута на пътя

                Коментар


                  #98
                  Тема в общи приказки за похвала щеше да е по-добре.Тук какво стана от купувам в похвала.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #99
                    tyson написа:
                    Баси, тези складове на "Бедамет" и "Винц" към търговията работят до 16:30 и до 17:00ч. съответно не можах да успея да ги хвана на работа. Много трудно излизам в работно време, така че на този етап търсене продължава с пълни сили. Шуменския завод ще бъде последен вариант ....
                    Ники сигурно говориш за Балмет Чесно казано и на двата склада дет си ги написал ми се струва че няма смисъл да вървиш да се напъваш там такива работи не продават! Специално на Балмет имам телефона маи на визитка някъде утре ще погледна и ще ти го напиша.Питаи ИЦИ от къде си купува такива неща защото и тои си прави Фланци за едни негови джанти

                    Коментар


                      tyson написа:
                      Накратко ми трябват 4 заготовки (ако може сферични) с не по-малък диаметър от 26см препоръчителен е 30 см и дебелина 5-6 см. Майстор стругар имам. Само материал си търся.
                      Като гледам какви си ги написал, май нещо си се объркал с размерите.Алуминий трябва да има в търговията, но тоя вариант с фланец 30мм дебел и предполагам са ти казали да се нанизва на дълги шпилки, не ти го препоръчвам за отпред, може да скъсаш някоя шпилка и чао на колелото Най-умно е да са от стомана, да се завиват с болтове към главината, а от тях или да излизат шпилки, или да имат резбови отвори за твоите си болтове.Най-лесно за теб ще е да се свържеш с фирма ЕТЕ Долна Оряховица 0887 812 699 и да им кажеш колко дебели фланци ти трябват и за каква кола, също и централният отвор на джантата.Да знаеш, че излизат към 200лв стоманените, а алуминиеви още повече, но е рисков вариант. Дори ЕТЕ вече не правят такива. Другият вариант е правене на чертеж и с него при точен майстор.Иначе както не си наясно с материята ще отидеш при някой майстор и ще натворите нещо дето ще е вероятно не както трябва или пък опасно.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        ici написа:
                        .
                        Знаехси че Месията ще се намеси

                        Коментар


                          idm написа:
                          ici написа:
                          .
                          Знаехси че Месията ще се намеси
                          Добре че ми каза, иначе тая тема не я знаех, тя цял роман ве :D
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            Ванко, сигурно е Балмет. Обаче вече не знам какво да мисля. Хем ми казват, че стоманата повече ще тежи и е по-добре да са от алуминий, а тук ici ме съветва от стомана... Много ми стана объркано. ici, ами ако сложа 20мм дебели фланци няма ли да мога с болтове да ги хвана? Да избегнем шпилките... Записах си контакта на фирмата, но по принцип имам майстор който да ми ги изработи. И 300 мм диаметър на заготовката не е ли много? Колко беше централния отвор на Фиат?
                            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                            Коментар


                              tyson написа:
                              Ванко, сигурно е Балмет. Обаче вече не знам какво да мисля. Хем ми казват, че стоманата повече ще тежи и е по-добре да са от алуминий, а тук ici ме съветва от стомана... Много ми стана объркано. ici, ами ако сложа 20мм дебели фланци няма ли да мога с болтове да ги хвана? Да избегнем шпилките... Записах си контакта на фирмата, но по принцип имам майстор който да ми ги изработи. И 300 мм диаметър на заготовката не е ли много? Колко беше централния отвор на Фиат?
                              Телефона на Балмет е 845500.Централния отвор на джантите на Фиат са 58мм Колкото до матряла чесно казано ми се струва че няма кои знае колко да ти натежат стоманени фланци! Наистина алумина е лек но пък и доста по крехък. Колкото до дебелината на фланеца има и такъв вариянт да стане с болтове. Навремето за едни фланци( само че те бяха 15мм ) бяхме го измислили точно така. Развивам водачите които държат диска правя на фланеца отвори и го завивам самия фланец към главината да си стои там( после кат тръгнеш да слагаш джантата е малко по така щото няма водачи ма...- или поне аз не си бях играл да правя водачи ) и със едни по дълги болтове и ша стане работата кат е измерено и пробито всичко точно.Само да допълня какъвто и вариянт да избереш да не те прекарат и да не ти изработят анзас на фланците и да се окаже че джантата се държи само на болтовете

                              Коментар


                                tyson написа:
                                ici, ами ако сложа 20мм дебели фланци няма ли да мога с болтове да ги хвана? Да избегнем шпилките... Записах си контакта на фирмата, но по принцип имам майстор който да ми ги изработи. И 300 мм диаметър на заготовката не е ли много? Колко беше централния отвор на Фиат?
                                Ako главините са като на Типо-то, фланеца ще ти е 135мм диаметър.Със шпилки е много по-удобно, а и по-евтино ще ти излязат от болтове +20мм, само гайки за Лада Нива трябва да си вземеш, даже мога да ти дам такива на 70 ст/бр промоция Не знам дали си ме разбрал за типа на фланеца, но не е добра идея да е прост диск с отвори в него и да се наниже само на дълги шпилки.За отзад може да се ползва, но за отпред не е добра идея да се подлагат на натоварване толкова дълги шпилки.Фланеца трябва да се завива с оригиналните 4 болта за главината, а вече от него да излизат шпилки за джантата, и такива шпилки мога да ти дам на промоция :D И задължително фланеца трябва да се центрова по гривната на главината, и да има същия такъв центроващ пръстен за джантата.Иначе болтове/шпилките се претоварват и могат да се скъсат
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X