Купувам машинка за ел.стъкла за Типото, трябва ми за дясна предна врата ама това едва ли има значение.На моята и изпадаха водещите съчмички на червяка.Естествено ми трябва работеща )Ако имате - ЛС
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Машинка за ел.стъкла за Типо
Collapse
X
-
Аз в неделя направих грешката да разглобя машинката. После беше голям зор докато ги събера обратно съчмите. Но накрая стана, дори по-добре от преди. Значи развиваш двете болтчета и измъкваш мотора(след като си ти изпадали съчмите не би трябвало да е трудно). После разглобяваш пластмасовата "щипка", която е на остта на мотора. Под щипката има още една пластмаса с две дупки. Махаш и нея. Изваждаш и събираш съчмичките. Препоръчвам ти преди да почнеш да ги връщаш да ги почистиш от греста. След това нанизваш мотора на жилото , слагаш първата пластмаса(с двете дупки) и започваш да пълниш през дупките съчмите. Най-лесно става с помощта на клечки за зъби. Прериодично поразвърташ мотора около жилото за да се наместят съчмите. След като ги събереш всичките, слагаш пластмасовата "щипка", грес на жилото и започваш на ръка да въртиш мотора около жилото, за да се наместят съчмите. В началото може и да ти затегне или дори и да блокира, в този случай разклати мотора по жилото и продължаваш с въртеното. В един момент всичко става ОК. Тогава сглобяваш и имаш почти нова машинка.Операцията е малко тягостна, но другия вариант е на Bobi_m.
Коментар
-
Uho написа:Аз в неделя направих грешката да разглобя машинката. После беше голям зор докато ги събера обратно съчмите. Но накрая стана, дори по-добре от преди. Значи развиваш двете болтчета и измъкваш мотора(след като си ти изпадали съчмите не би трябвало да е трудно). После разглобяваш пластмасовата "щипка", която е на остта на мотора. Под щипката има още една пластмаса с две дупки. Махаш и нея. Изваждаш и събираш съчмичките. Препоръчвам ти преди да почнеш да ги връщаш да ги почистиш от греста. След това нанизваш мотора на жилото , слагаш първата пластмаса(с двете дупки) и започваш да пълниш през дупките съчмите. Най-лесно става с помощта на клечки за зъби. Прериодично поразвърташ мотора около жилото за да се наместят съчмите. След като ги събереш всичките, слагаш пластмасовата "щипка", грес на жилото и започваш на ръка да въртиш мотора около жилото, за да се наместят съчмите. В началото може и да ти затегне или дори и да блокира, в този случай разклати мотора по жилото и продължаваш с въртеното. В един момент всичко става ОК. Тогава сглобяваш и имаш почти нова машинка.Операцията е малко тягостна, но другия вариант е на Bobi_m.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Uho написа:Аз в неделя направих грешката да разглобя машинката. После беше голям зор докато ги събера обратно съчмите. Но накрая стана, дори по-добре от преди. Значи развиваш двете болтчета и измъкваш мотора(след като си ти изпадали съчмите не би трябвало да е трудно). После разглобяваш пластмасовата "щипка", която е на остта на мотора. Под щипката има още една пластмаса с две дупки. Махаш и нея. Изваждаш и събираш съчмичките. Препоръчвам ти преди да почнеш да ги връщаш да ги почистиш от греста. След това нанизваш мотора на жилото , слагаш първата пластмаса(с двете дупки) и започваш да пълниш през дупките съчмите. Най-лесно става с помощта на клечки за зъби. Прериодично поразвърташ мотора около жилото за да се наместят съчмите. След като ги събереш всичките, слагаш пластмасовата "щипка", грес на жилото и започваш на ръка да въртиш мотора около жилото, за да се наместят съчмите. В началото може и да ти затегне или дори и да блокира, в този случай разклати мотора по жилото и продължаваш с въртеното. В един момент всичко става ОК. Тогава сглобяваш и имаш почти нова машинка.Операцията е малко тягостна, но другия вариант е на Bobi_m.Пауър из нотинг уитаут гума
Cinq 16v , Delta 1 2.0
Коментар
-
Благодаря на колегата tonov които си направи труда да ми прати съчмички, но се оказа че освен това имам и прекомерно износване на бронята на водещото жило - сглобих машинката но при най малкото затруднение започва да щтрака. Разкасуловах жилото и обърнах бронята за да излезна на неизползвано но в край на сметка резултата е един - продължавам да купувам машинка. Тука ми предлагат една за 45кинта и май ще се набождам на нея.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Благодаря на колегата tonov които си направи труда да ми прати съчмички, но се оказа че освен това имам и прекомерно износване на бронята на водещото жило - сглобих машинката но при най малкото затруднение започва да щтрака. Разкасуловах жилото и обърнах бронята за да излезна на неизползвано но в край на сметка резултата е един - продължавам да купувам машинка. Тука ми предлагат една за 45кинта и май ще се набождам на нея.
Коментар
-
emdless4 написа:Б.а. как се справи с градушката?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар