Купувам машинка за ел.стъкла за Типото, трябва ми за дясна предна врата ама това едва ли има значение.На моята и изпадаха водещите съчмички на червяка.Естествено ми трябва работеща )Ако имате - ЛС
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Аз в неделя направих грешката да разглобя машинката. После беше голям зор докато ги събера обратно съчмите. Но накрая стана, дори по-добре от преди. Значи развиваш двете болтчета и измъкваш мотора(след като си ти изпадали съчмите не би трябвало да е трудно). После разглобяваш пластмасовата "щипка", която е на остта на мотора. Под щипката има още една пластмаса с две дупки. Махаш и нея. Изваждаш и събираш съчмичките. Препоръчвам ти преди да почнеш да ги връщаш да ги почистиш от греста. След това нанизваш мотора на жилото , слагаш първата пластмаса(с двете дупки) и започваш да пълниш през дупките съчмите. Най-лесно става с помощта на клечки за зъби. Прериодично поразвърташ мотора около жилото за да се наместят съчмите. След като ги събереш всичките, слагаш пластмасовата "щипка", грес на жилото и започваш на ръка да въртиш мотора около жилото, за да се наместят съчмите. В началото може и да ти затегне или дори и да блокира, в този случай разклати мотора по жилото и продължаваш с въртеното. В един момент всичко става ОК. Тогава сглобяваш и имаш почти нова машинка.Операцията е малко тягостна, но другия вариант е на Bobi_m.
Аз в неделя направих грешката да разглобя машинката. После беше голям зор докато ги събера обратно съчмите. Но накрая стана, дори по-добре от преди. Значи развиваш двете болтчета и измъкваш мотора(след като си ти изпадали съчмите не би трябвало да е трудно). После разглобяваш пластмасовата "щипка", която е на остта на мотора. Под щипката има още една пластмаса с две дупки. Махаш и нея. Изваждаш и събираш съчмичките. Препоръчвам ти преди да почнеш да ги връщаш да ги почистиш от греста. След това нанизваш мотора на жилото , слагаш първата пластмаса(с двете дупки) и започваш да пълниш през дупките съчмите. Най-лесно става с помощта на клечки за зъби. Прериодично поразвърташ мотора около жилото за да се наместят съчмите. След като ги събереш всичките, слагаш пластмасовата "щипка", грес на жилото и започваш на ръка да въртиш мотора около жилото, за да се наместят съчмите. В началото може и да ти затегне или дори и да блокира, в този случай разклати мотора по жилото и продължаваш с въртеното. В един момент всичко става ОК. Тогава сглобяваш и имаш почти нова машинка.Операцията е малко тягостна, но другия вариант е на Bobi_m.
Аз това го мислех ама пластмасата дето придържа съчмите ми е износена и те са се рабягали, в крайна сметка имам само 3-4 съчмички и даже и да искам и да намяра такива съчми - пластмасата няма да ги задържи.Така че ще се нагаждам на ’италианеца’Само дето нямам хич път към София а в Хасково няма, а нямам човек технически грамотен да ми го купи от София и да го пробва преди да го прати.Сега ще търся в Стара Загора, ще видим.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Аз в неделя направих грешката да разглобя машинката. После беше голям зор докато ги събера обратно съчмите. Но накрая стана, дори по-добре от преди. Значи развиваш двете болтчета и измъкваш мотора(след като си ти изпадали съчмите не би трябвало да е трудно). После разглобяваш пластмасовата "щипка", която е на остта на мотора. Под щипката има още една пластмаса с две дупки. Махаш и нея. Изваждаш и събираш съчмичките. Препоръчвам ти преди да почнеш да ги връщаш да ги почистиш от греста. След това нанизваш мотора на жилото , слагаш първата пластмаса(с двете дупки) и започваш да пълниш през дупките съчмите. Най-лесно става с помощта на клечки за зъби. Прериодично поразвърташ мотора около жилото за да се наместят съчмите. След като ги събереш всичките, слагаш пластмасовата "щипка", грес на жилото и започваш на ръка да въртиш мотора около жилото, за да се наместят съчмите. В началото може и да ти затегне или дори и да блокира, в този случай разклати мотора по жилото и продължаваш с въртеното. В един момент всичко става ОК. Тогава сглобяваш и имаш почти нова машинка.Операцията е малко тягостна, но другия вариант е на Bobi_m.
И аз така бях, но при мен проблема беше такъв, че след такова сглобяване в едната посока работи перфектно, но в другата блокираше и след две или три събирания като не се получи машинката полетя към оградата и нататък знаете историята
Пауър из нотинг уитаут гума
Cinq 16v , Delta 1 2.0
Благодаря на колегата tonov които си направи труда да ми прати съчмички, но се оказа че освен това имам и прекомерно износване на бронята на водещото жило - сглобих машинката но при най малкото затруднение започва да щтрака. Разкасуловах жилото и обърнах бронята за да излезна на неизползвано но в край на сметка резултата е един - продължавам да купувам машинка. Тука ми предлагат една за 45кинта и май ще се набождам на нея.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Благодаря на колегата tonov които си направи труда да ми прати съчмички, но се оказа че освен това имам и прекомерно износване на бронята на водещото жило - сглобих машинката но при най малкото затруднение започва да щтрака. Разкасуловах жилото и обърнах бронята за да излезна на неизползвано но в край на сметка резултата е един - продължавам да купувам машинка. Тука ми предлагат една за 45кинта и май ще се набождам на нея.
Дай да намерим някой да му трябват я стъкло я централно и да разглабям моята врата Б.а. как се справи с градушката?
Дадоха ми 180лв от застрахователите и сега търся място да си я оправя.Най изгодното което намирам е 300 за таван, преден капак (250лв) + гнилочите на двата задни калника (50лв)Имам с още един майстор да говоря ама дори и това ми харесва защото само за гнилочите ми искат иначе 100-120лв а пък той така или иначе боя ще прави...А пък ако ви кажа какви фантастики чух - за таван+преден капак - 500лв, 600, 700лв
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар