Мога да дам номера на шасито, но няма полза, понеже се оказва, че карето е друго и затова не може да се открие и каталожния му номер. Цял месец Вантотрейд не могат да открият подобно каре. Ходих в Александър ауто и на "Стамболийски" 155 - също никакъв резултат. Не съм ходил при Италианеца, но ако е наистина толкова уникално, не ми се вярва там да го открия, а и предпочитам ново.Външният диаметър на лагерите е 38,4 mm. Вътрешният диаметър на дупката в центъра е 23 mm. Зъбите са 30.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каре за Браво 1.9 TD100
Collapse
X
-
1998-а го водят Бравото, иначе вече в нищо не съм сигурен.Попитах ги дали не могат да го сменят с полуоската заедно, казаха, че било много скъпо, но и не било сигурно, че ще стане, понеже някакви чашки към скоростната кутия били различно големи.Не можели да изпишат цяла полуоска барабар с карето, понеже нямало какво да я правят, ако не стане. Като че ли съм отишъл при кварталния майстор, а не в голям специализиран сервиз.Едната им теория беше, че оригинално колата е била с автоматична скоростна кутия, другата - че е швейцарски внос и оттам имали често ядове.Акълът ми не го побира, като на всяка крачка вече се търкалят, ами ако беше някоя по-рядка марка?Да добавя, че наистина е вътрешно и колата няма ABS, доколкото ми е известно.
Коментар
-
доколкото знам на някои френски коли карето е зае3дно с полуоската, не знам как точно, но съм чел че ги рециклират. естествено, че не е гот, но за краен случай може да ти свърши работа. сервиза се казваше при жан или нещо такова и беше около окражна болница.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар