Купувам Фиат Типо до 1800 лв.Изискванията ми са да няма ръжда и да е с редовни документи (предимство са тези коли с ДИГИТАЛНО ТАБЛО )Чакам оферти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КУПУВАМ ТИПО
Collapse
X
-
Ами аз след някоя и друга седмица мисля да пускам моето Типо.По принцип мисля за около 2100.В смисъл че съм сменял много неща по нея и затова се замислям за такава цифра.Ето малко инфо за колатаTipo DGT 1108 Fire ноември 1988 тъмно сив металик.Регистрирана на инвалид и е под митнически контрол до края на 2007-ма.ел стъкла (двете предни)дигитално табло (производствено е без оборотомер тази модификация)централно заклюванеприлично радио (Kenwood krc 277) с добри предни и задни колони (стандартните за колата,но сменени с нови)газова уредба (изпраител Lovato,25 литра бутилка буренце в багажника) на 6-7 месеца.нов акумулатор (на под година с още гаранция)срванително нови предни гуми (Tigar всесезонни на 10-тина хиляди км и на година и 2-3 месеца)платена застраховка,винетка,прегледи на газовата и технически на колата за 2007-ма година.алармаКато цяло въпреки годината си на производство колата е много запазена откъм боя и външен вид.Ръжди няма както и вдлъбнатини и т.н.Има от едната задна страна драскотина (някой с ключ я драсна).Отвътре е запазена и тапицериите са сини на цвят.Липсва и само капачето за пепелника (така си я взех).По предницата е сменено всичко (амортисьори,сега ще сменя и носачите до 3-4 дни,всякакви тампони и биалетките,накрайници на кормилната рейка - външни и вътрешни както и маншоните на самата рейка).Останаха само лагерите на главините защото вият леко и ме дразнят.Двигателчето е много добро като цяло.Лятото го разглобвах за ремонт в смисъл всичките гарнитури и така и такак беше разглобено преглед за износвания на цилиндрите.Сменени са всички гарнитури и семеринги,ангренажен ремък и ролката.Маслото е Total на около 6000км от последната смяна.Нов феродов диск на съединителя.Сменени накладки,маркучи и спирачна течност.Сменяно е дясното каре заедно с маншона му.Като цяло от две години е по българските пътища и има около 20 000км зад гърба си по тях.Средния разход който съм хващал е около 10-11 газ градско (софииско) и около 8 извън.Лично според мен е по-подходяща за градско (колкото и да е моторчето извън града си идва слабо и с повече от 120-130 става само на равен път).Това което не е в ред е задната чистачка,която не ползвам и затова не съм си играл да ремонтирам (изгоряло и е двигателчето).Капака на ангренажния ремък е леко модифициран защото нов струва 35 лева а не ми се дават за капак и е хванат с няколко свински опашки (единствената модификация по колата откакто е моя).За носачите споменах ама то ще е до след 2-3 дни.Леко похлопват лостовете на скоростния лост (нормално за италанска кола).Ако проявяваш интерес можеш да ми пишеш лично съобщение и да се разберем да я видиш,пробваш и т.н.Нямам против да я водиш на каквито майстори пожелаеш да я гледат и тормозят както искат.По прнцип ако си съгласен да я вземеш можем да коментираме цената леко (до около 1900-2000лв).От документална гледна точка не съм се интересувал как точно седи въпроса но имаше опция да се пише пълномощно като след някаква дата колата става собственост на упълномощения без плащане на каквито и да е такси и т.н.Регистрирана е на името на дядо ми така че няма проблем от моя страна.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар