Хе-хе, и аз се засилих да питам: За лява или дясна Ама нали сичките тука сме ногу духовити...Та каква стана тя - търси си човекът брава за браво. Добре, че не търси брава за брава хо-хо-хо....
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Що бе много яко се получава !Само бих добавил :Браво на колегата с бравата за коментара свързан с бравата на бравата дето не става за брава на бравото!БРАВОООО
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Що бе много яко се получава !Само бих добавил :Браво на колегата с бравата за коментара свързан с бравата на бравата дето не става за брава на бравото!БРАВОООО
Бреййййй много брави бре! А ключове за тях имате ли?
аз много не разбрах за какво става дума ?ЗА ключалката на третата врата на бравото ли ? Ако е за нея май я имам, ако я пазя въобще понеже от зад дръжки вече нямам..
нали третата врата(багажника) на Бравото се отваря и затваря , мен ми трябва ЗАКОПЧАЛКАТА дето седи на вратата , не тая на купето на колата.По точно ми трябва 1 ключе(прекъсвач) вътре, дето като се отвори вратата съединява веригата и лампата дето се намира в багажника светва за да можеш да видиш какво стаа в тая тевница най-накрая ще зема да го снимам , че явно не мога да се изразя като хората
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Така кажи. На моята ключето беше залепнало и лампата светеше постоянно. Купих си едно ново и го монтирах на мястото на старото.Оригиналното се държи на 2 нита които се свалят лесно а новото се лепи.Даже когато си пазарувах ключетата взех повече и ако дойдеш на някоя от срещите направо можем да го монтираме.
Малко извън темата да се посмеят всички.Това Балканче от подписа ти по принцип МК50-3 се разшифрова така-мокро кално с 50 км/ч на трета скорост.Дали ще успее да развие 115км/ч ако наклона е 30% съгласен съм.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Малко извън темата да се посмеят всички.Това Балканче от подписа ти по принцип МК50-3 се разшифрова така-мокро кално с 50 км/ч на трета скорост.Дали ще успее да развие 115км/ч ако наклона е 30% съгласен съм.
проблема е при тръгването, пали на бутане -защото няма съединител ( заради голямото предно зъбно колело, и няма място , оригиналното е 13 зъба ). прави си аналогия как е при бегачите тръгне ли после набира лесно защото са олекотени частите и прави повече обороти. Удължена е 3та скорост. Абе като малък яко се бех запалил по тия работи , правехме си експерименти с друпа дечурлига
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Така кажи. На моята ключето беше залепнало и лампата светеше постоянно. Купих си едно ново и го монтирах на мястото на старото.Оригиналното се държи на 2 нита които се свалят лесно а новото се лепи.Даже когато си пазарувах ключетата взех повече и ако дойдеш на някоя от срещите направо можем да го монтираме.
Ако ми кажеш от каде си ги купил цена няма да имаш
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар