Купувам горния вътрешен капак на ангренажа , който стои зад ангренажните колела на Фиатския 1,6 (Браво , Брава, Мареа и т.н.)
Ето снимка от нета -нещо такова изглежда
Прикачени файлове
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Купувам горния вътрешен капак на ангренажа , който стои зад ангренажните колела на Фиатския 1,6 (Браво , Брава, Мареа и т.н.)
Ето снимка от нета -нещо такова изглежда
Стари двигатели , ремонтирани от 'майстори' с думите "дейба тез италянски кочини" и всичко пластмасово потрошено - надали ще намериш.
Има го нов за 100 евро с доставката
То го има и за 100 лв. с доставката, ама сърце не ми дава, не че нямам пари. Инъче за майсторите си прав , затова от години аз съм си майстора. Е ся капака го видях че е счупен по повод смяна на ремъци . Като пернах петите от предишния "майстор" дето я зацепва смукателния вал с два зъба нанякъде, а аз се чудя що не върви колата. Та така, още малко ще търся и накрая нов.
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
То го има и за 100 лв. с доставката, ама сърце не ми дава, не че нямам пари. Инъче за майсторите си прав , затова от години аз съм си майстора. Е ся капака го видях че е счупен по повод смяна на ремъци . Като пернах петите от предишния "майстор" дето я зацепва смукателния вал с два зъба нанякъде, а аз се чудя що не върви колата. Та така, още малко ще търся и накрая нов.
Първия ми ФИАТ го карах 2 месеца без капаци на ангренажа и после и аз си купих с доставка за над 100 лв беше преди доста годиини
Да вярно можело да снимам , ама аз като се отплеснах да работя и забравих. В общи линии си е "труд и творчество". Ползвах стар страничен капак от компютър с оглед, че е готов черен и прахово боядисан. Наложих оригиналния капак и очертах формата. Изрязах "новия"капак по очертанията. После се пренасят отворите за болтчетата. Използвах готови гайки по 2 см. от железарията и ги прикапах на местата им. Трябва да се изрежат отвори за двата вала и за паразитната ролка. Голяма играчка е да се паснат двете малки болчета които държат капака към кожусите на валовете. Накрая изрязах ивица от същата суровина с която направих периферия на това чудо, посредством прикапване с ЦО-то. Цялата работа отива цял ден и поне 50 слагания и махания на чудото, докато всичко пасне. После го пръснах с едно спрейче, заради местата където е рязано , пробивано и заваряно. Не изглежда никак елегантно, но като се сглоби всичко, не мръдва и не опира и ще погребе колата. Отгоре има декоративен капак на мотора и грозното не се вижда. Това е в общи линии. Сега и да го снимам няма да има файда, защото няма да се види процеса на изработване. Мога да го снимам както е сглобена колата , но ....не виждам смисъл.
не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар