Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електронен блок за климатроник/парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Електронен блок за климатроник/парно

    Здравейте, търся да закупя, електронен блок за управление на парно/климатроник на фиат брава 1,9 JTD
    Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
    From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
    Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

    #2
    Ако прикачиш и някоя снимка по-лесно ще намериш - стават и от няколко други модела фиат
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #3
      По принцип си прав, но за да кача снимка трябва първо майстора да го разкачи, а понеже не го е нямам как да го снима. Колата я карам всеки ден и затова не съм вадил частите ... От това което гледам е електронен блок за управление на парно. Поне според моя майстор. Парното и като е на нулата продължава да бълва горещ въздух в купето като загрее двигателя.
      Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
      From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
      Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

      Коментар


        #4
        По-скоро прилича на прецакана врътка според описаните симптоми
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          какво ще рече прецакана врътка, ако може да ми кажеш, че честно казано съм бос по техническите въпроси...
          Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
          From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
          Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

          Коментар


            #6
            Има няколко модела където продават
            https://www.megaparts.bg/product/2013994190
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              tigar4o написа: Преглед на мнението
              какво ще рече прецакана врътка, ако може да ми кажеш, че честно казано съм бос по техническите въпроси...
              Това е потенциометъра за степените 0-1-2-3-4 и обикновено като се предаде дори поставен на 0 продължава да работи вентилатора
              koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

              Коментар


                #8
                значи ... климатроника работи само когато го пусна да работи. Парното по принцип не работи, но когато двигателя достигне температура на работа или колата е била дълго време на слънце и парното само се включва докато е на нулата. Не всеки път се включва по един и същи начин, понякога и не се пуска парното. Лошо е че в тези жеги като се пусне парното, трябва да се пусне климатроника и почва да се мъчи колата и под нея започва да се бълва огромно количество вода от конденза който прави. Майстора гледа степените и заключи че средните степени ги няма, а на макс и на минимум работи врътката. Нещо се обърках може би ми трябва някой по разбиращ майстор, но не намирам. Според вас трябва да сменя конзолата с врътките, не електронния блок за управление на парното, така ли.
                Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                Коментар


                  #9
                  Нещо има объркване в информацията, която подаваш. Уточни две главни неща - самия вентилатор ли сработва сам, без да го пускаш, или и той ако се пусне случайно сам, то работи и парното на макс, все едно си задал максимално топло. А когато се пусне сама перката да духа има ли разлика в температурата с която духа вентилатора, когато местиш топлината на макс и мин при загрял двигател?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Значи пуска се парното на макс, когато е на позиция нула. Когато врътката на клуматроника е на минимум. Просто се пуска парноно и нон стоп вкарва горещ въздух в купето... Няма разлика в температурата, духа максимално горещ въздух. До степен такава че в краката например таблото към скоростния лост се напича до температура горещо...
                    Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с. 1999 г.
                    From the EAST to the WEST the FIAT is THE BEST!!!
                    Skoda Octavia Style/Vision 2.0 TDI-CR, 110kW, 150 hs, DSG, 2016

                    Коментар


                      #11
                      tigar4o написа: Преглед на мнението
                      Значи пуска се парното на макс, когато е на позиция нула. Когато врътката на клуматроника е на минимум. Просто се пуска парноно и нон стоп вкарва горещ въздух в купето... Няма разлика в температурата, духа максимално горещ въздух. До степен такава че в краката например таблото към скоростния лост се напича до температура горещо...
                      Така вече има яснота по въпроса - проблемите реално са два . Единия ти го описах в предния ми пост , а другия е моторчето на клапата за топло-студено
                      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                      Коментар

                      Working...
                      X