Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купувам блок 2000 кубика без балансиращи валове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купувам блок 2000 кубика без балансиращи валове

    Купувам цилиндров блок 2000 куб.см варианта стандартно без балансиращи валове.От Фиат Крома, предполагам Л. Тема/А.Р. 164За контакт ЛС
    PUNTO ZERO

    #2
    предполагаеми кодове на двигатели с търсения блок:154A1.000154C2.000154C5.000834B.134154C.00015 4A2.000834C.146154C4.046834B.000 ?834B.046 ?831B4.000 ?AR06476 ? Върши ми работа и цял двигател. ЛС или puntograle@abv.bg
    PUNTO ZERO

    Коментар


      #3
      PUNTO ZERO

      Коментар


        #4
        код AR06476 - Alfa 164 2.0 8V turbo потвърдено е с желания блок без балансиращи в.
        Прикачени файлове
        PUNTO ZERO

        Коментар


          #5
          PUNTO ZERO

          Коментар


            #6
            Кромата и Темата 2,0 са с баланс валове. Трябва ти блок от Ритмо Абарт 2,0 .

            Коментар


              #7
              В краен случай би свършил работа и стария тип, но знаеш, монтиран е прав и с друг ангренаж, маслена помпа, хобот, картер и долно делко.С преправяне на хобота и картера би станало.Цялата борба е захвата към купето да е през чугунената водна помпа на Делта, чиито изход съвпада точно с кожуха на горния балансиращ вал на късния блок.Темата ми е най-съмнителна и трудно проследима, но Крома 2000 к.см от първа серия, дори варианта с турбо(150-155 к.с.) няма балансиращи валове и е наклонен на 20 градуса напред с модерната помпа и делко...явява се междинен блок - между ритмовия и късния турбо-ланчов 8/16в. Тогава и 164-ката го е закачила, но с много малко бройки.Кромата пък както знаем е получила алфовия V6.
              PUNTO ZERO

              Коментар


                #8
                Здрасти, виж това за Крома първа серия с кой блок е незнам. Но стария блок е с по-добра маслена помпа. Тая новата "съвременна" немога да я понасям. Абарта не е с долно делко. Твърде е възможно и Темата първа серия да е с междинен блок. А това че Кромата получава V6 от алфата го знам защото си я гледам всеки ден в двора. Ако искаш мога да попрегледам тея дни моята колекция и да видя разликите между стария и новия блок. Идва ми и още една идея, новия блок е на 90% еднакъв с 1,9 дизела. Ще взема да проверя дали имат съществени разлики. Дизеловия блок е с външна водна помпа както при Делтата.

                Коментар


                  #9
                  Да, дизеловия блок и на мен ми беше заприличал на бензиновия, но знам че е с по-малки бутала от 84 мм, затова е ~70 кубика по-малко,а не обърнах внимание и за разлики в отворите към главата...Играта е на даден етап да прехвърля почти всичко от късния делтов 1600 турбо (инжекционния вариант и без баланс. в.) в 2000 кубика блок, ползвайки заводския захват към рога през чугунената водна помпа.
                  PUNTO ZERO

                  Коментар


                    #10
                    Дизеловия блок съм го сравнявал - гарнитурата на главата е различна, иначе всичко друго съвпада.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      Крома с 2.0 CHT(Controlled High Turbulence) 90 к.с. ?
                      PUNTO ZERO

                      Коментар


                        #12
                        CHT e карбуратор, да.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар

                        Working...
                        X