ITC-AutoService е специализиран софтуерен продукт за цялостно управление на автосервизи. Софтуерът е бърз, интуитивен и лесен за работа, което налага нови стандарти в качеството на обслужване на клиенти.Фиг.1 - Основен изглед на програмата.ITC-AutoService е облачна услуга работеща с всеки уеб браузър, което му позволява да работи с различни операционни системи, както и да има минимални изисквания към компютърната конфигурация, на която се изпълнява. Този продукт има мощен и прегледен уеб интерфейс, който се състои от множество инструменти, модули и функции необходими за обхващането на целия процес по обслужване на автомобили - от записването на час (график), приемането и извършването на работа в автосервиза, до издаването на фактури и оформянето на документи. Софтуерът разполага с различни нива на достъп до програмата според това кой служител използва продукта - приемчик, монтьор, касиер или друг. Това позволява на едни потребители да виждат и/или редактира информация, която да не е достъпна за други. С тази функционалност се повишава сигурността на продукта и се предотвратява възможността за злоупотреби с финансова, лична и друга информация. Изискванията за това кой потребител на софтуера какви права на достъп да има се уточняват според конкретните изисквания и нужди на клиента.В основата на ITC-AutoService е сервизният модул, който предоставя възможността за обработка на клиенти, автомобили, поръчки, график и фактуриране. Допълнителни модули са работа със складова база, статистики, напомняния, отчети, застраховане и други.Сервизният модул позволява въвеждане, съхранение и редактиране на информация за: клиенти - име, адрес, телефон, ЕИК/Булстат, регистрация по ДДС (Фиг.2); автомобили - собственик, регистрационен номер, рама, дата на производство, двигател, коментрари (Фиг.3); поръчки - клиент, автомобил, заявен проблем, извършена работа, вложени материали, необходимост от допълнителен ремонт (Фиг.4); фактури - изготвяне автоматично на проформа, чернова и/или оригинал фактура (Фиг.5);Веднъж въведена тази информация тя се попълва автоматично навсякъде, където това е необходимо.ITC-AutoService ще води досие (сервизна история) за всеки автомобил с информация за предишни посещения в сервиза с дата и час, пробег, заявен проблем, извършени ремонти, вложени части, препоръки за допълнителен ремонт и много друга полезна информация. Софтуерът разполага с график, който позволява да се запазват, редактират или изтриват часове за посещение в сервиза (Фиг.3 и фиг.7).Фиг.2 - Информация за клиентФиг.3 - Информация за автомобилФиг.4 - Информация за поръчкиИздаването на фактури (Фиг.5) винаги е било работа изискваща време и внимание, ITC-AutoService ще върши всичко автоматично вместо Вас. Софтуерът сам ще създаде фактура според извършените ремонтни дейности и вложените части, като определи според вида клиент какъв вид фактура да издаде, според вида поръчка на кого да издаде фактурата - застраховател, фирма или частно лице и не на последно място дали и кога да начислява и пресмята ДДС. Всички тези възможности могат да се отразяват и систематизират в модула за отчети улеснявайки работата и намалявайки счетоводните Ви разходи.Фиг.5 - ФактуриITC-AutoService разполага с удобна и бърза търсачка (Фиг.6), която ще намери всеки клиент, автомобил или поръчка въвеждани някога в него. Резултатите от търсенето са прегледни и могат да бъдат сортирани по избран от вас критерий.Фиг.6 - ТърсачкаДобавянето на поръчки никога преди не е било толкова лесно! Необходимо е да въведете само номер на автомобил или само част от него и да попълните полето за заявен проблем, всичко останало се попълва автоматично от ITC-AutoService (Фиг.7).Фиг.7 - Добавяне на поръчкаБърза проверка за това кога и дали има свободна дата и час с помощта на вградения график (Фиг..Фиг.8 - ГрафикРедактирането на поръчки въвежда предварително зададени стойности за час/извършена работа и автоматично пресмята съмата за вложените части и извършената работа (Фиг.9).Фиг.9 - Редактиране на поръчкаITC-AutoService е защитен от допускането на изтриване на информация по грешка или невнимание, но дори и това да се случи потребител с най-високото ниво на достъп може да възстановява вече изтрита информация само с натискането на един бутон (Фиг.10).Фиг.10 - Преглед на чакащи поръчки и изтриване на поръчкаДемонстрационна версия на ITC-AutoService може да видите на адрес: http://demo.itcbg.com/itcas/Телефон за връзка: 0877559947
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Софтуер за управление на автосервизи
Collapse
Реклама
Collapse