Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на ангренажен ремък

    http://www.autoelectric-bg.com/Местя темата в този раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org.
    Прикачени файлове

    #2
    Много добре, но колко ли струва!?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Странна тема с много неизвестни.Поне не е за този раздел.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Ами това са специализирани инструменти за смяна на ангренажни ремъци колега.Кое му е неизвестното?
        Който иска намира начин, който не иска намира причини!

        Коментар


          #5
          autoelectric написа:
          Ами това са специализирани инструменти за смяна на ангренажни ремъци колега.Кое му е неизвестното?
          неизвестното е "що за консултация е това?!?!?!"има си бизнес раздел - може да пуснеш там, че сменяш ангренаж със спец.инструмент - и по-голям интерес ще имаш

          Коментар


            #6
            Не мие целта да се заяждам.Като не е за тука тая тема, да я махнат.Доста хора нямат представа, че смяната на ангренажен ремък не е толкова безобидно начинание ако не се направи както трябва.Пък за бизнес раздела - едва ли ще се грабнеш от Пловдив, че да доидеш в Хасково да си обслужиш колата.Целта ни е хората да се научат да правят разлика не само по цена, а и по качество.
            Който иска намира начин, който не иска намира причини!

            Коментар


              #7
              autoelectric написа:
              Не мие целта да се заяждам.Като не е за тука тая тема, да я махнат.Доста хора нямат представа, че смяната на ангренажен ремък не е толкова безобидно начинание ако не се направи както трябва.Пък за бизнес раздела - едва ли ще се грабнеш от Пловдив, че да доидеш в Хасково да си обслужиш колата.Целта ни е хората да се научат да правят разлика не само по цена, а и по качество.
              да, също и доста хора вярват, че смяната на ангренажа е няква тайна разработка на наса и се прави само с ултраплазмен радио-генератор... и майсторите като чуят, че си за ангренаж и почват да се дуят, пък то.... нищо особенно, маркер да имаш айде не се прехласвайте толкова. ако искате да си напрвите реклама с тема, в която нищо не пише, а има сложени някви снимки на фиксатори, които всички тук сме виждали и сте си написали името на фирмата- ами платете си за банер и ок, ако искате да ни образовате като ни покажете фиксатори, нищо, че сме ги виждали, благодарим.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                колеги !!! НЕ с лошо де !Аз НАИСТИНА мисля . че ще е по-добре и за автора и за колегите от форума темата да се премести в бизнес раздела.А автора ако пусне ориентировъчни цени за труд ,както и срокове ще е добре.ЕДИТ:що пък да не дойда до ХАСКОВО ??? 80 км - за под 1 час е

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  да, също и доста хора вярват, че смяната на ангренажа е няква тайна разработка на наса и се прави само с ултраплазмен радио-генератор... и майсторите като чуят, че си за ангренаж и почват да се дуят, пък то.... нищо особенно, маркер да имаш айде не се прехласвайте толкова. ако искате да си напрвите реклама с тема, в която нищо не пише, а има сложени някви снимки на фиксатори, които всички тук сме виждали и сте си написали името на фирмата- ами платете си за банер и ок, ако искате да ни образовате като ни покажете фиксатори, нищо, че сме ги виждали, благодарим.
                  колега, ако имаш кола която е с раздвижни колела на разпр. валове и и сменяш ремъка с помоща на маркер, губиш дадената от конструкторите възможност за идеално точно настройване. Примерно едно бягане с 2 градуса от оптималното положение, което се фиксира само с тези фирмени инструменти или пък по "рейсинг метода за настройване на валове" може да промени коренно работата на мотора - мощност и разход.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    ici написа:
                    pakumba написа:
                    да, също и доста хора вярват, че смяната на ангренажа е няква тайна разработка на наса и се прави само с ултраплазмен радио-генератор... и майсторите като чуят, че си за ангренаж и почват да се дуят, пък то.... нищо особенно, маркер да имаш айде не се прехласвайте толкова. ако искате да си напрвите реклама с тема, в която нищо не пише, а има сложени някви снимки на фиксатори, които всички тук сме виждали и сте си написали името на фирмата- ами платете си за банер и ок, ако искате да ни образовате като ни покажете фиксатори, нищо, че сме ги виждали, благодарим.
                    колега, ако имаш кола която е с раздвижни колела на разпр. валове и и сменяш ремъка с помоща на маркер, губиш дадената от конструкторите възможност за идеално точно настройване. Примерно едно бягане с 2 градуса от оптималното положение, което се фиксира само с тези фирмени инструменти или пък по "рейсинг метода за настройване на валове" може да промени коренно работата на мотора - мощност и разход.
                    колега, пределно наясно съм
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Аз,все пак не разбрах каква е целта на темата.Че се извършва смяна на ангр. ремък чрез този инструментариум или се продават тези комплекти инструменти.Не се цитират цени нито за едното,нито за другото. Добрия майстор може да извърши подмяната на ангр.ремък и без специализиран инструмент с необходимата точност,но ако трябва това да го направи на няколко коли днес,наистина си заслужава да го има този набор от инструменти.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        Аз,все пак не разбрах каква е целта на темата.Че се извършва смяна на ангр. ремък чрез този инструментариум или се продават тези комплекти инструменти.Не се цитират цени нито за едното,нито за другото. Добрия майстор може да извърши подмяната на ангр.ремък и без специализиран инструмент с необходимата точност,но ако трябва това да го направи на няколко коли днес,наистина си заслужава да го има този набор от инструменти.
                        Примерно как добрия майстор ще хване фазата на едно 16 клапаново жтд без да го заключи?Освен майстора ако не е като оная вчера, където я гледах по "Горещо", и да си комуникира с Нилсън
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          BO написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Аз,все пак не разбрах каква е целта на темата.Че се извършва смяна на ангр. ремък чрез този инструментариум или се продават тези комплекти инструменти.Не се цитират цени нито за едното,нито за другото. Добрия майстор може да извърши подмяната на ангр.ремък и без специализиран инструмент с необходимата точност,но ако трябва това да го направи на няколко коли днес,наистина си заслужава да го има този набор от инструменти.
                          Примерно как добрия майстор ще хване фазата на едно 16 клапаново жтд без да го заключи?Освен майстора ако не е като оная вчера, където я гледах по "Горещо", и да си комуникира с Нилсън
                          Тази и аз я гледах,но сравнението не е подходящо.Той за това е добър майстор,защото знае как да хване фазата като заключването го направи както той си знае.Важното е крайния резултат да е както заключен с инструмент след проверка на края.Понеже съм сменял без инструмент/за експеримент/,въпреки че си бях набавил такъв.Накрая след проверка блокиращите вложки и на двата вала щракнаха без проблем.Има и друг вариант за смяна.Ако се приеме че съществуващата центровка е ОК.То въобще не се освобождават ангренажните колела от ангрен.валове.Правиш си маркери и слагаш новия ремък на същото място.Ако това се спази точно-грешка не може да има.И това съм го правил,но за по-лесно трябва и помошник. Но разбира се ако на човека това му е работата и непрекъснато се налагат подобни процедури си трябват инструменти.Много спестява време,облекчението е голямо и гаранции за точост.На моя кола винаги аз си сменявам ангр.ремъци и никога с инструмент,макар че процеса е много по-продължителен.С две думи за работа в сервиз си трябват инструменти.За своя душа ако човека е печен може и без.Накрая трябва да ти призная,че не мога да си представя,че за нещо каквото и да е било мога да влеза в сервиз и някой друг да ми работи по колата.Много съм особен в това отношение.

                          Коментар

                          Working...
                          X