Колега, дай някакъв разумен и сериозен начин за връзка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темата е заключена по желание на автора и
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колега, писах ти ЛС, и не получих отговор, вече 1 седмица сигурно мина? Какво става, ще получа ли отговор за ГО или да се свържа с Пинки, да си направя при него, нищо че е в другия край на софия? Също така все още си чакам уискито, което си обещал, и най-важното - не си ми дал талон за безплатна пътна помощ, който ми се полага при сключване на застраховка каско към еди коя си компания.
Коментар
-
Моля модераторския екип да вземе отношение: Колегата-автор на темата не отговаря в нея, не отговаря и на ЛС-та, не си спази обещанието за бутилка уиски (не ми е зор), а също така и не изпълни задължението си да ми даде талонче за безплатна пътна помощ, и отстъпка при ГТП, което задължително се дава на всеки сключил застраховка в една от компаниите. Ами ако закъсам в Търговище, колко ли ще струва да си докарам колата до София?! Да не дава господ... Писах му ЛС, писах и тук в темата, и никакъв отговор няма! Колега Боби, ако четеш това - благодаря за офертата за застраховка която ми направи преди, спази я до последната дума, но след това не знам защо стана несериозен и дори не отговаряш на ЛС?Предвид това, решете дали темата на НЕСЕРИОЗЕН търговец трябва да бъде важна! Сега ми предстои да си направя ГО и определено ще се видя с колегата Pinky за да обсъдим нещата. Той, ако не знаете, предлага същите отстъпки за членове на Форума.В допълнение:Информация за BobiT Последно посещение: Нед Дек 21, 2008 10:19 pm
Коментар
-
ogi28b написа:..., не си спази обещанието ...... а също така и не изпълни задължението си да ми даде ........., и отстъпка при ГТП, което задължително....
Коментар
-
tomny написа:EDIT/Като гледам пича как се е регистрирал само заради тази тема, и после се е покрил, защо не си проверите полиците в съответните застрахователни компании?
Коментар
-
Здравейте и ЧНГ,Бих искал официално да се извиня на форума и особено на Оги. Направих грешката да поверя комуникацията в този форум на сравнително нов служител и очевидно се е провалил тотално. До края на седмицата ще бъде решен проблема на Оги. Доколкото се отнася до всеки друг начин на връзка с нас: емайл, телефон и т.н - работили сме през целият месец декември, понатрупахме и още доволни клиенти форумци, а някой от тях вече доведоха и приятели и роднини.От тук натам отговори и консултации ще се дават всеки ден. Още веднъж- извинявам се лично за забавянето и некорекността, ще има компенсация.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар