Имате късмет че съм на София че....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста
Collapse
X
-
Малко да раздвижа темата, тази събота и неделя си поиграх малко с Фиата, оказа се точно навреме.Свалих турбото за да му завъртя малко студения охлюв и да видя откъде ми става черно под капака, очаквах някъде да е леко цепнат колектора.Оказа се че цялата заварка се е разцепила, направо се виждаше през нея, а турбото се държеше на около 4см. останала заварка. Още малко време и е щяло да овисне на генерацията :D Аз още като го слагах се сещам, че имаше цепнатина в заварката, но заварчика ми обесняваше, че само отгоре така се виждало, от долу било заварено добре След новата заварка колата се разцепва доста добре в ниските, преди това бууста идваше доста по- късно и върви доста по- добре. Турбото за тази година и половина каране, не е мръднало, останах доста доволен като го свалих и прегледах.По повод новата година Фиата се сдоби и с помпа от 2.4, като така и така разчиствах отзад, свалих и всмукателния колектор да го изчистя. Много кофти преживяване, чак малко съжелявах, че се захванах с това упражнение, защото колектора беше сравнително чист.Имаше мазно, но не беше нещо фрапантно. Когато купих колата преди 7 години и половина изчистих ЕГР-а и колата работи близо 6 години с него.Отделно монтирах ЕГТ сензор, отделен МАП, че ще сменям уреда за налягането на турбото и предстои слагане и на датчик за налягане на маслото.Имам проблем с маркуча от турбото към кулера, трябва да измисля някакво добро решение за него, да наместя новите уреди, малко да си поиграя със софтуера и колата ще е готова за нови подвизи на пролет. Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Малко да раздвижа темата, тази събота и неделя си поиграх малко с Фиата, оказа се точно навреме.Свалих турбото за да му завъртя малко студения охлюв и да видя откъде ми става черно под капака, очаквах някъде да е леко цепнат колектора.Оказа се че цялата заварка се е разцепила, направо се виждаше през нея, а турбото се държеше на около 4см. останала заварка. Още малко време и е щяло да овисне на генерацията :D Аз още като го слагах се сещам, че имаше цепнатина в заварката, но заварчика ми обесняваше, че само отгоре така се виждало, от долу било заварено добре След новата заварка колата се разцепва доста добре в ниските, преди това бууста идваше доста по- късно и върви доста по- добре. Турбото за тази година и половина каране, не е мръднало, останах доста доволен като го свалих и прегледах.По повод новата година Фиата се сдоби и с помпа от 2.4, като така и така разчиствах отзад, свалих и всмукателния колектор да го изчистя. Много кофти преживяване, чак малко съжелявах, че се захванах с това упражнение, защото колектора беше сравнително чист.Имаше мазно, но не беше нещо фрапантно. Когато купих колата преди 7 години и половина изчистих ЕГР-а и колата работи близо 6 години с него.Отделно монтирах ЕГТ сензор, отделен МАП, че ще сменям уреда за налягането на турбото и предстои слагане и на датчик за налягане на маслото.Имам проблем с маркуча от турбото към кулера, трябва да измисля някакво добро решение за него, да наместя новите уреди, малко да си поиграя със софтуера и колата ще е готова за нови подвизи на пролет. Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Малко да раздвижа темата, тази събота и неделя си поиграх малко с Фиата, оказа се точно навреме.Свалих турбото за да му завъртя малко студения охлюв и да видя откъде ми става черно под капака, очаквах някъде да е леко цепнат колектора.Оказа се че цялата заварка се е разцепила, направо се виждаше през нея, а турбото се държеше на около 4см. останала заварка. Още малко време и е щяло да овисне на генерацията :D Аз още като го слагах се сещам, че имаше цепнатина в заварката, но заварчика ми обесняваше, че само отгоре така се виждало, от долу било заварено добре След новата заварка колата се разцепва доста добре в ниските, преди това бууста идваше доста по- късно и върви доста по- добре. Турбото за тази година и половина каране, не е мръднало, останах доста доволен като го свалих и прегледах.По повод новата година Фиата се сдоби и с помпа от 2.4, като така и така разчиствах отзад, свалих и всмукателния колектор да го изчистя. Много кофти преживяване, чак малко съжелявах, че се захванах с това упражнение, защото колектора беше сравнително чист.Имаше мазно, но не беше нещо фрапантно. Когато купих колата преди 7 години и половина изчистих ЕГР-а и колата работи близо 6 години с него.Отделно монтирах ЕГТ сензор, отделен МАП, че ще сменям уреда за налягането на турбото и предстои слагане и на датчик за налягане на маслото.Имам проблем с маркуча от турбото към кулера, трябва да измисля някакво добро решение за него, да наместя новите уреди, малко да си поиграя със софтуера и колата ще е готова за нови подвизи на пролет. Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++
Коментар
-
JTD RACER написа:Колега има ли развитие с колата, с огромен интерес следя темата ти.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mladencho написа:mitaka_neikov написа:. Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар