Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имате късмет че съм на София че....
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    Коментар


      а ти имаш късмет , че сме в Добрич/Варна Пали и идвай , 3 туби нафта и си при нас
      147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++

      Коментар


        Малко да раздвижа темата, тази събота и неделя си поиграх малко с Фиата, оказа се точно навреме.Свалих турбото за да му завъртя малко студения охлюв и да видя откъде ми става черно под капака, очаквах някъде да е леко цепнат колектора.Оказа се че цялата заварка се е разцепила, направо се виждаше през нея, а турбото се държеше на около 4см. останала заварка. Още малко време и е щяло да овисне на генерацията :D Аз още като го слагах се сещам, че имаше цепнатина в заварката, но заварчика ми обесняваше, че само отгоре така се виждало, от долу било заварено добре След новата заварка колата се разцепва доста добре в ниските, преди това бууста идваше доста по- късно и върви доста по- добре. Турбото за тази година и половина каране, не е мръднало, останах доста доволен като го свалих и прегледах.По повод новата година Фиата се сдоби и с помпа от 2.4, като така и така разчиствах отзад, свалих и всмукателния колектор да го изчистя. Много кофти преживяване, чак малко съжелявах, че се захванах с това упражнение, защото колектора беше сравнително чист.Имаше мазно, но не беше нещо фрапантно. Когато купих колата преди 7 години и половина изчистих ЕГР-а и колата работи близо 6 години с него.Отделно монтирах ЕГТ сензор, отделен МАП, че ще сменям уреда за налягането на турбото и предстои слагане и на датчик за налягане на маслото.Имам проблем с маркуча от турбото към кулера, трябва да измисля някакво добро решение за него, да наместя новите уреди, малко да си поиграя със софтуера и колата ще е готова за нови подвизи на пролет. Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          mitaka_neikov написа:
          Малко да раздвижа темата, тази събота и неделя си поиграх малко с Фиата, оказа се точно навреме.Свалих турбото за да му завъртя малко студения охлюв и да видя откъде ми става черно под капака, очаквах някъде да е леко цепнат колектора.Оказа се че цялата заварка се е разцепила, направо се виждаше през нея, а турбото се държеше на около 4см. останала заварка. Още малко време и е щяло да овисне на генерацията :D Аз още като го слагах се сещам, че имаше цепнатина в заварката, но заварчика ми обесняваше, че само отгоре така се виждало, от долу било заварено добре След новата заварка колата се разцепва доста добре в ниските, преди това бууста идваше доста по- късно и върви доста по- добре. Турбото за тази година и половина каране, не е мръднало, останах доста доволен като го свалих и прегледах.По повод новата година Фиата се сдоби и с помпа от 2.4, като така и така разчиствах отзад, свалих и всмукателния колектор да го изчистя. Много кофти преживяване, чак малко съжелявах, че се захванах с това упражнение, защото колектора беше сравнително чист.Имаше мазно, но не беше нещо фрапантно. Когато купих колата преди 7 години и половина изчистих ЕГР-а и колата работи близо 6 години с него.Отделно монтирах ЕГТ сензор, отделен МАП, че ще сменям уреда за налягането на турбото и предстои слагане и на датчик за налягане на маслото.Имам проблем с маркуча от турбото към кулера, трябва да измисля някакво добро решение за него, да наместя новите уреди, малко да си поиграя със софтуера и колата ще е готова за нови подвизи на пролет. Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.
          ЕВАЛА колега.............много се кефя на хора,които се занимават по колите си както ти го правиш!

          Коментар


            mitaka_neikov написа:
            Малко да раздвижа темата, тази събота и неделя си поиграх малко с Фиата, оказа се точно навреме.Свалих турбото за да му завъртя малко студения охлюв и да видя откъде ми става черно под капака, очаквах някъде да е леко цепнат колектора.Оказа се че цялата заварка се е разцепила, направо се виждаше през нея, а турбото се държеше на около 4см. останала заварка. Още малко време и е щяло да овисне на генерацията :D Аз още като го слагах се сещам, че имаше цепнатина в заварката, но заварчика ми обесняваше, че само отгоре така се виждало, от долу било заварено добре След новата заварка колата се разцепва доста добре в ниските, преди това бууста идваше доста по- късно и върви доста по- добре. Турбото за тази година и половина каране, не е мръднало, останах доста доволен като го свалих и прегледах.По повод новата година Фиата се сдоби и с помпа от 2.4, като така и така разчиствах отзад, свалих и всмукателния колектор да го изчистя. Много кофти преживяване, чак малко съжелявах, че се захванах с това упражнение, защото колектора беше сравнително чист.Имаше мазно, но не беше нещо фрапантно. Когато купих колата преди 7 години и половина изчистих ЕГР-а и колата работи близо 6 години с него.Отделно монтирах ЕГТ сензор, отделен МАП, че ще сменям уреда за налягането на турбото и предстои слагане и на датчик за налягане на маслото.Имам проблем с маркуча от турбото към кулера, трябва да измисля някакво добро решение за него, да наместя новите уреди, малко да си поиграя със софтуера и колата ще е готова за нови подвизи на пролет. Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.
            Снимки няма ли на уредите колега Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
            147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++

            Коментар


              Колега има ли развитие с колата, с огромен интерес следя темата ти.

              Коментар


                JTD RACER написа:
                Колега има ли развитие с колата, с огромен интерес следя темата ти.
                Ами малко бях позанемарил колата, отделно един комшия ми поприбра предния ляв калник и бронята. Лака ѝ се беше олющил от доста време.В момента се пребоядисва цялостно и отделно предстоят смяна на масла и филтри, както и слагане на кулер и маслен радиатор, че лятото си е проблем.След това ще вдигна още горивото, та това е за момента, като има повече развитие ще пиша.Остана ми да си намеря кора на шофьорската врата - оказа се голям проблем намирането ѝ.
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  С каква нафтоа помпа си

                  Коментар


                    JTD RACER написа:
                    С каква нафтоа помпа си
                    R65
                    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                    Коментар


                      mitaka_neikov написа:
                      JTD RACER написа:
                      С каква нафтоа помпа си
                      R65
                      И аз съм с такава ама за нещастие тази която съм купил е износена и не може да направи достатачно налягане и сега се чудя да е ремонтирам ли или да купувам друга

                      Коментар


                        mitaka_neikov написа:
                        . Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.
                        Намери ли време ?! Реши ли се вече
                        147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++

                        Коментар


                          mladencho написа:
                          mitaka_neikov написа:
                          . Ще видим кога ще реша, че е добро време да отделя средства и за челен кулер и маслен радиатор.
                          Намери ли време ?! Реши ли се вече
                          Намерих, с помощта на приятели
                          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                          Коментар

                          Working...
                          X