vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста
Collapse
X
-
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
vsd написа:А аванса колко е? 90мм3 си е доста нафтаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Сега сметнах и аз, 1050 ми излизат и на мен около 90мм3 при 1450 бара. Доста добре е особено като вземеш предвид че колата не пуши зверски и е в рамките на нормалното.Между другото, моята в момента е с нови разпръсквачи от jtd115, но не съм й сменил още софта защото хем ме мързи, хем исках да видя нещо. Резултата е че при 4000 оборота и 1400 бара имам 1085 време за пръскане което пак отива на 85-90 мм3. Турбинката е оригиналната, съответно при пълна газ, не можеш да видиш колата отзад Голямото турбо си е от голямо значение Поздрави за добрата кола :D
Коментар
-
vsd написа:Сега сметнах и аз, 1050 ми излизат и на мен около 90мм3 при 1450 бара. Доста добре е особено като вземеш предвид че колата не пуши зверски и е в рамките на нормалното.Между другото, моята в момента е с нови разпръсквачи от jtd115, но не съм й сменил още софта защото хем ме мързи, хем исках да видя нещо. Резултата е че при 4000 оборота и 1400 бара имам 1085 време за пръскане което пак отива на 85-90 мм3. Турбинката е оригиналната, съответно при пълна газ, не можеш да видиш колата отзад Голямото турбо си е от голямо значение Поздрави за добрата кола :DFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
vensai написа:Ех разкри ме :D не всъщност не знам дали ще го размажа, не сме се пускали до сега.Разликите в колите са, че аз съм с повече гориво от неговото и с челен кулер и друго няма май :Dс настройка без дебитомер да върви колата, .обаче то май няма много значение.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
vensai написа:Аз ще снимам колата на баирче как върви и ще ти пратя за да си кажеш - брее на вили колата не върви, значи няма смисъл да засилвам още мойта и като се засечем и опааа кво станааFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:vensai написа:Аз ще снимам колата на баирче как върви и ще ти пратя за да си кажеш - брее на вили колата не върви, значи няма смисъл да засилвам още мойта и като се засечем и опааа кво станааFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
mladencho написа:Митак , слагай летните джапанки.Неделя мисля да изхабя 10-20 литра нафта горе , имам доста стартове да правя.Ела да се разпишеш и с една бърза хонда-сток (надявам се с работещ ви-тек)FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар