mitaka_neikov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста
Collapse
X
-
mitaka_neikov написа:Здравей колега, за момента не съм планирал да ходя.В сравнение с напомпаните алфи не съм толкова бърз моя "тунинг" си е бюджетен.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Две победи срещу БМВ Е46 330Д с чип.Долу горе кола между нас, искам да подчертая че му взимах старт-а, т.е. предполагам че колата или небеше с добри гуми или шофьора неможеше да тръгне добре.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
HATPOBEH написа:до колко оборота си си пуснал нафта Митак ... 5000 об. ? с каква програма си ремапваш ако не е тайна и колко струва ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Bimero написа:Имаш ли път към София пиши непременно,много ми се иска да замеря с Фиатката!Мога да ти предложа 2-коли,20-ка на стероиди и Астра Хе!Имаш ми тела на Лично!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Bimero написа:Имаш ли път към София пиши непременно,много ми се иска да замеря с Фиатката!Мога да ти предложа 2-коли,20-ка на стероиди и Астра Хе!Имаш ми тела на Лично!
Коментар
-
Иначе евала за Фиата,с тия подобрения върви повече от прилично!Не го приемай като заяждане или критика,просто искам да ти споделя,че тия 28-ци ми изглеждат леко починали(поне на звук никаква живинка)!Още един път поздрави за постигнатия успех с подобрението на колата и постигнатите резултати по гонките!
Коментар
-
Bimero написа:Не не не не,Астрата Е НА ЛАМАРИНИ след предните седалки(демек всичко си е там без задните седалки и резервната гума),дори и това не е точно така защото върху ламарините отзад има мокет !Астрата е със следните подобрения:-2.8 мотроник(глава Колбеншмидт 859) с карантия от 2.5 мотроник(по-лек колянов вал,по - леки бутала,по - лек маховик)-Генерация от колекторите до края-cold air intake на 63мм-чип-скорости Ф16-ки 3.57 диф!-колата се кара само с Shel V-power Racin 100 Nitro Plus+Bardahl octane boosterhttp://vbox7.com/play:43a76360dd - тук колата си е с 100% от салона на 15-ки(като замервам съм с едни 14-ки лекички отпред)Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)! Преди 2 дни Астрата и БМВ-то бяха на чертата!От място до около 140км/ч бяхме кантар(с лек превес за Астрата)!Еинственото различно в описанието на БМВ-то при гонката е,че не беше олекотено напълно и както вече споменах чака настройки!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Bimero написа:Не не не не,Астрата Е НА ЛАМАРИНИ след предните седалки(демек всичко си е там без задните седалки и резервната гума),дори и това не е точно така защото върху ламарините отзад има мокет !Астрата е със следните подобрения:-2.8 мотроник(глава Колбеншмидт 859) с карантия от 2.5 мотроник(по-лек колянов вал,по - леки бутала,по - лек маховик)-Генерация от колекторите до края-cold air intake на 63мм-чип-скорости Ф16-ки 3.57 диф!-колата се кара само с Shel V-power Racin 100 Nitro Plus+Bardahl octane boosterhttp://vbox7.com/play:43a76360dd - тук колата си е с 100% от салона на 15-ки(като замервам съм с едни 14-ки лекички отпред)Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)! Преди 2 дни Астрата и БМВ-то бяха на чертата!От място до около 140км/ч бяхме кантар(с лек превес за Астрата)!Еинственото различно в описанието на БМВ-то при гонката е,че не беше олекотено напълно и както вече споменах чака настройки!
Коментар
-
Bimero написа:Благодаря за думите и оценката!Само времето да е с нас мисля имаме още малко време да може освен да се запознаем и да покараме!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Снощи записах загуба от Опел Бертоне 2.0т 193 коня, момчето си го взе тези дни.Чуваше се блоуоф и имаше промени по генерацията. Би ме с половин кола между нас на 400м и след това още половин кола ми дръпна.На старта му дръпнах леко и на края на неговата втора ме застигна и почна да подминава.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар