Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    mitaka_neikov написа:
    В сравнение с напомпаните алфи не съм толкова бърз моя "тунинг" си е бюджетен.
    Че и скромен .Аз ако съм, ще си трая, и ще накарам две/три бързи алфи да реват .
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #77
      mitaka_neikov написа:
      Здравей колега, за момента не съм планирал да ходя.В сравнение с напомпаните алфи не съм толкова бърз моя "тунинг" си е бюджетен.
      Жалко, но пък наистина не е нужна скромност! Отдавна не е красиво да си скромен, а и на пистата всичко е възможно. А повярвай ми винаги може да има изненади. Още повече, ще си направиш сверка с подобни печки!
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #78
        Две победи срещу БМВ Е46 330Д с чип.Долу горе кола между нас, искам да подчертая че му взимах старт-а, т.е. предполагам че колата или небеше с добри гуми или шофьора неможеше да тръгне добре.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          #79
          до колко оборота си си пуснал нафта Митак ... 5000 об. ? с каква програма си ремапваш ако не е тайна и колко струва ?

          Коментар


            #80
            HATPOBEH написа:
            до колко оборота си си пуснал нафта Митак ... 5000 об. ? с каква програма си ремапваш ако не е тайна и колко струва ?
            На 4300-4500 об някъде сменям на следваща предавка. Кракнат WinOls, надявам се споменаването на името не противоречи на правилата на форума.
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #81
              Имаш ли път към София пиши непременно,много ми се иска да замеря с Фиатката!Мога да ти предложа 2-коли,20-ка на стероиди и Астра Хе!Имаш ми тела на Лично!

              Коментар


                #82
                Bimero написа:
                Имаш ли път към София пиши непременно,много ми се иска да замеря с Фиатката!Мога да ти предложа 2-коли,20-ка на стероиди и Астра Хе!Имаш ми тела на Лично!
                Здрасти, ако имам път към София с колата съм обещал на Дидич да пиша да се видим, така че предполагам няма да е проблем да се съберем някъде.С какви подобрения са колите, за астрата знам, че е на ламарини, предполагам има промени и около мотора, Ф16?БМВ-то само строук ли е или има и вятър? За да има смисъл да се пускаме е хубаво да си около 145-150 коня на тон, фиата не е нищо особено, приятна ежедневка.
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  #83
                  Спор с моята фиатка няма да има, защото съм по слаб и от двамата, но ако идваш задължително ще се видим Бимо ама ти си бил фиат маняк /така ти пише под ник нейма/ , 20-ката май е пипана повече от астрата
                  punto HGT

                  Коментар


                    #84
                    mitaka_neikov написа:
                    Bimero написа:
                    Имаш ли път към София пиши непременно,много ми се иска да замеря с Фиатката!Мога да ти предложа 2-коли,20-ка на стероиди и Астра Хе!Имаш ми тела на Лично!
                    Здрасти, ако имам път към София с колата съм обещал на Дидич да пиша да се видим, така че предполагам няма да е проблем да се съберем някъде.С какви подобрения са колите, за астрата знам, че е на ламарини, предполагам има промени и около мотора, Ф16?БМВ-то само строук ли е или има и вятър? За да има смисъл да се пускаме е хубаво да си около 145-150 коня на тон, фиата не е нищо особено, приятна ежедневка.
                    Не не не не,Астрата Е НА ЛАМАРИНИ след предните седалки(демек всичко си е там без задните седалки и резервната гума),дори и това не е точно така защото върху ламарините отзад има мокет !Астрата е със следните подобрения:-2.8 мотроник(глава Колбеншмидт 859) с карантия от 2.5 мотроник(по-лек колянов вал,по - леки бутала,по - лек маховик)-Генерация от колекторите до края-cold air intake на 63мм-чип-скорости Ф16-ки 3.57 диф!-колата се кара само с Shel V-power Racin 100 Nitro Plus+Bardahl octane boosterhttp://vbox7.com/play:43a76360dd - тук колата си е с 100% от салона на 15-ки(като замервам съм с едни 14-ки лекички отпред)Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)! Преди 2 дни Астрата и БМВ-то бяха на чертата!От място до около 140км/ч бяхме кантар(с лек превес за Астрата)!Еинственото различно в описанието на БМВ-то при гонката е,че не беше олекотено напълно и както вече споменах чака настройки!

                    Коментар


                      #85
                      Иначе евала за Фиата,с тия подобрения върви повече от прилично!Не го приемай като заяждане или критика,просто искам да ти споделя,че тия 28-ци ми изглеждат леко починали(поне на звук никаква живинка)!Още един път поздрави за постигнатия успех с подобрението на колата и постигнатите резултати по гонките!

                      Коментар


                        #86
                        Bimero написа:
                        Не не не не,Астрата Е НА ЛАМАРИНИ след предните седалки(демек всичко си е там без задните седалки и резервната гума),дори и това не е точно така защото върху ламарините отзад има мокет !Астрата е със следните подобрения:-2.8 мотроник(глава Колбеншмидт 859) с карантия от 2.5 мотроник(по-лек колянов вал,по - леки бутала,по - лек маховик)-Генерация от колекторите до края-cold air intake на 63мм-чип-скорости Ф16-ки 3.57 диф!-колата се кара само с Shel V-power Racin 100 Nitro Plus+Bardahl octane boosterhttp://vbox7.com/play:43a76360dd - тук колата си е с 100% от салона на 15-ки(като замервам съм с едни 14-ки лекички отпред)Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)! Преди 2 дни Астрата и БМВ-то бяха на чертата!От място до около 140км/ч бяхме кантар(с лек превес за Астрата)!Еинственото различно в описанието на БМВ-то при гонката е,че не беше олекотено напълно и както вече споменах чака настройки!
                        Тая Астра верно колкото и да я напъваш няма да вдигне повече от 20 От клипа по никакъв начин немога да се ориентирам за вървежа ѝ, но от споменатите модове, следва да върви на смърт Евала и за БМВ-то, сигурно е най-бързата и лека атмосверна 20-ска Е46. Много пари и труд има наляти по тези коли браво Нямаш грижи, отвори ли ми се идване към София ще се радвам да се запознаем.28-цата с която се пусках е с абсолютно сток двигател, единствениете модове и са шпер и някакъв друг по-къс див, но незнам числата и някакво хубаво окачване за дрифт, че човека много обича да я пързаля.Не е голям привърженик на карането направо.п.с. Дидич нямах предвид да се видим да се пускаме, а да се запознаем, че гледам си фен и ти
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #87
                          mitaka_neikov написа:
                          Bimero написа:
                          Не не не не,Астрата Е НА ЛАМАРИНИ след предните седалки(демек всичко си е там без задните седалки и резервната гума),дори и това не е точно така защото върху ламарините отзад има мокет !Астрата е със следните подобрения:-2.8 мотроник(глава Колбеншмидт 859) с карантия от 2.5 мотроник(по-лек колянов вал,по - леки бутала,по - лек маховик)-Генерация от колекторите до края-cold air intake на 63мм-чип-скорости Ф16-ки 3.57 диф!-колата се кара само с Shel V-power Racin 100 Nitro Plus+Bardahl octane boosterhttp://vbox7.com/play:43a76360dd - тук колата си е с 100% от салона на 15-ки(като замервам съм с едни 14-ки лекички отпред)Бмв-то НЕ Е СТРОУК!!!Чист АТМОСФЕРЕН 2000куб.см3 мотор с подобрения!Модовете са следните:Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор+термо лента от край до край,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел+дебитомер от 25-ца Е46,cold air intake-K&N+ щит и тръба в бронята,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг),горивен регулатор JDM(SARD)6.0бар.,горивна мопма Валбро(7.0bar.)с армирани горивни маркучи,диф 4.44(много къс максимална скорост на 6400об/мин 178км/ч)!Колата е с премахнат компресор на клипматика и ЦЯЛАТА периферия около него!Частично олекотяване,Recaro 7.5кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг)!Колата се кара само със мешан бензин: -,Shel V-power Racin 100 Nitro Plus, смесват 22,5 до 90 гр нитрометан за литър безоловен бензин (3-12 ozs./gallon). -1л Nitro Power -100г Octane Plus -17 литра 104 Octane Fuel Живот и здраве очаквам колата да се настрои в Овердрайв(от човек занимаващ се САМО с бензинови БМВ-та) и се надявам на 160 коня на колела(досега беше малко над 140)! Преди 2 дни Астрата и БМВ-то бяха на чертата!От място до около 140км/ч бяхме кантар(с лек превес за Астрата)!Еинственото различно в описанието на БМВ-то при гонката е,че не беше олекотено напълно и както вече споменах чака настройки!
                          Тая Астра верно колкото и да я напъваш няма да вдигне повече от 20 От клипа по никакъв начин немога да се ориентирам за вървежа ѝ, но от споменатите модове, следва да върви на смърт Евала и за БМВ-то, сигурно е най-бързата и лека атмосверна 20-ска Е46. Много пари и труд има наляти по тези коли браво Нямаш грижи, отвори ли ми се идване към София ще се радвам да се запознаем.28-цата с която се пусках е с абсолютно сток двигател, единствениете модове и са шпер и някакъв друг по-къс див, но незнам числата и някакво хубаво окачване за дрифт, че човека много обича да я пързаля.Не е голям привърженик на карането направо.п.с. Дидич нямах предвид да се видим да се пускаме, а да се запознаем, че гледам си фен и ти
                          Благодаря за думите и оценката!Само времето да е с нас мисля имаме още малко време да може освен да се запознаем и да покараме!

                          Коментар


                            #88
                            Bimero написа:
                            Благодаря за думите и оценката!Само времето да е с нас мисля имаме още малко време да може освен да се запознаем и да покараме!
                            Само да се засечем на едно място, естествено че ще покараме. Ти също ако имаш път към Добрич-Варна няма да е проблем.За момента единстено има някакъв шанс да идвам натам към средата на Ноември, но ако стане сигурно че ще идвам ще се чуем
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                            Коментар


                              #89
                              Снощи записах загуба от Опел Бертоне 2.0т 193 коня, момчето си го взе тези дни.Чуваше се блоуоф и имаше промени по генерацията. Би ме с половин кола между нас на 400м и след това още половин кола ми дръпна.На старта му дръпнах леко и на края на неговата втора ме застигна и почна да подминава.
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар


                                #90
                                Митак, колко мм3 нафта пръскаш между 3000 и 4500 оборота?
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X