mitaka_neikov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста
Collapse
X
-
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
-
ARL в сеат леон мапван във Варна при Келеша един пич на Булгарплота каза, че е извадил 191к.с. и 407Nm, не съм го карал да ми показва графиката, но предполагам, че няма причина да лъже. Само от чип 35-40к.с. на тоя мотор ако мапера си разбира от работата според мен не са никакъв проблем, стига и мотора да е в кондикция.punto HGT
Коментар
-
Valiosport написа:Фиат Браво повече конски сили от ARL Няма физичен закон който да го позволи колкото и да ти се иска... И само не знам как ги преценяваш така нещата, че колата ти е по мощна, като не знаеш какво е правено по TDI-то Когато писах поста не видях че си с браво и бях писал Стило и после редактирах, за това така се получи, но ако мислиш че съм много тежък :D :D Разликата е максимум 50килограма в повече TDI-то само с ремап става 190-200к.с , а ако почнат да се сменят турбини, интеркулери, разпръсквачи нещата стават много сериозни в полза на TDI-то...Само не знам ЗАЩО се коментира моята кола... можеше да качиш един клип да видим как завършва гонката с КадетаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
докато чаках оня Русенски МЪЖ на ОМВ,имаше две гонки-ибиза купра/сток/-леон,които беше сериозно преработен/около 240кс според момчето/резултата-2 тира за леонакупрата и взех 2 коли,а с леона нямаше смисъл-черпих го кафенцелеона-1.9Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!
Коментар
-
BUMAR написа:докато чаках оня Русенски МЪЖ на ОМВ,имаше две гонки-ибиза купра/сток/-леон,които беше сериозно преработен/около 240кс според момчето/резултата-2 тира за леонакупрата и взех 2 коли,а с леона нямаше смисъл-черпих го кафенцелеона-1.9Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:И за тебе това постижение ли е че си бил кола с двойно по малка кубатура ? Пуснете едно 320D със Леона да видиш колко е спряло... И спрете да сравнявате мапвани коли със стокови, а погледнете истината в очите...FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Чети бе Валио,с леона не правихме старт,виждам кога една кола върви-щеше да ме отвее поне с 1 тир,затова си пихме по кафеа купрата върви добре,макар да е стокот 0-100 и дават 7.5с,аз съм около 7с и с 300кг по тежък,беше равностойно-взех старта и после още малко -2 колиНе е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Jimy написа:mitaka_neikov с какъв съединител си? Защото преди да подменя стандартния с такъв от ХГТ, демпферният много здраво буксуваше ... дори на трета предавка! Сега нямам проблем, но и мощността ми е далеч от тая, която афишираш ти.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
superfiata написа:другия път сложи феродов диск от алфа 156 2.0 и чаткането изчезва.два пъти свалям кутията заради това досадно чатканеFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Днес записах победа срещу една доста бърза 328-ца Е36, седан с шпер и по- къс диференциал. На старта ми взе половин кола някъде, после го настигнах и го подминах леко, на 160 бронята му ми беше на вратата и след това почна да ме изравнява.Останах доста доволен, не ми се вярваше(е сутринта пуснах още малко гориво на колата )FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
BUMAR написа:имам олекотен маховик от ХГТ,мога да ти го подаря/за митака/FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар