още си го карам,само,че моето е автомат,което при ускорение 0-100км е сек.по слабо от ръчката.дават му 8.2 до 100 ,ако е сток.имам лек ремап-206кс и около 500Нм е в момента-0-100 за 6.5-7.0сек....има клип в темата за ускорението.можеше да го вдигнем на 240кс и 600Нм,но ще прецакаме ск.кутия,а тя е сумичка не съм правил гонки с други,но понякога се бъзикам с разни хонди и други по сфетофарите,много озадачени остават.......така,че с ремап си върви добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста
Collapse
X
-
BUMAR написа:още си го карам,само,че моето е автомат,което при ускорение 0-100км е сек.по слабо от ръчката.дават му 8.2 до 100 ,ако е сток.имам лек ремап-206кс и около 500Нм е в момента-0-100 за 6.5-7.0сек....има клип в темата за ускорението.можеше да го вдигнем на 240кс и 600Нм,но ще прецакаме ск.кутия,а тя е сумичка не съм правил гонки с други,но понякога се бъзикам с разни хонди и други по сфетофарите,много озадачени остават.......така,че с ремап си върви добре.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Днес направих 2 старта с кадет ХЕ. Незнам точно какво има правено по това ХЕ, но се вижда огън от ауспуха като превключва Със стандартна СФИ кутия беше на мотора, каза че има някакъв назобен чип, забравих да го питам с каква скоростна кутия е. Най-големия му плюс Тойо р888 Във високите си личеше, че не се набира като астрата с валовете, но на 400м бие всички останали ХЕ-та заради добрия старт. Тогава беше със свален фар пред филтъра, днес фара си беше на място, незнам колко точно му помага това, но сигурно има файда щом за успорваните срещи го сваля.По-принцип има и направена дупка на бронята под десния фар, явно за да смучи свеж въздух от там.Направихме 3 старта, но на първия момчето неможа да тръгне и затова не го броя за старт Първия сполучлив старт в кадета имаше пасажер, никой неочакваше да има изненада(дори да съм честен и аз неочаквах :D). Тръгнахме заедно и резултата беше кола в моя полза.Преди втория старт момчето свали пасажера, бутна нещо под капака и се нарадехме отново за старт. На старта тръгна една идея преди мен и ми дръпна половин кола и на 400-ния метър му бях на задната броня(кола в полза на кадета).Момчето искаше да се пуснем още веднъж, за дето тръгна малко по- рано, но му казах че нямам амбиции да съм по-бърз от него на този етап, аз останах доволен от фиата, стиснахме си ръцете и по живо по здравоFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Снощи се посъбрахме доволно:Сивик 4-та генерация - мотор от ЦРХ 1.6 150 коня + генерация, оригинално е бил с 1.5 90 коня. Скоростите му бяха доста къси.Сивик 5-та генерация - мотор ИВТ 170 коня + лънч, само с 2 седалки в купето.Кадет ХЕ - 2.0 ГСИ 150 + генерация + филтърна система + чип + маховик, съединител и скорости от 1.6 - това е кадета от началото на темата.Гонидбите бяха по тъмно и не се виждаше много подробно какво се случва.Двата сивика се пуснаха няколко пъти от място и летящ - победител беше сивика 5-та генерация, но не с много.Кадета и сивика 5-та са се пускали преди и са кантар от летящ, дори ми се струва че кадета има повече победи.Кадета и сивика 4-та правиха летящи - победилел беше кадета.Аз се пуснах с кадета от летящ 35 - кадета ми направи 2 коли.После от място - на 400 метра бях пред него, след това ме изравни и подмина. Като цяло взимам старта и чакам да видя кога ще успее да ме догони и мине Със сивика 4-та направихме летящ - направи ми кола - кола и половинаПосле от място направихме 2 старта - на първия той удари прекъсвач на втора и го бих с кола поне.На втория той тръгна по-рано и ме би с кола. Като цяло от място си беше кантар работата.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
didich написа:Фиатката доста добре понавървява след като си наравно с тия леки ЦРХ-сове, аз се пробвах с/у такъв 130к.с. с колектор и редени скорости и просто няма състезание, това хапе асфалтаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Най- после ми остана малко време да се хвана да кача някой друг клип.https://www.youtube.com/channel/UClO...nN6X9vw/videosFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Нейков, много добре. Последния старт с Алфата, пича не е успял да тръгне ли както трябва?Много спряла ми се видя Направи му кола на първа още"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
tyson написа:Нейков, много добре. Последния старт с Алфата, пича не е успял да тръгне ли както трябва?Много спряла ми се видя Направи му кола на първа ощеFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
От такъв кадет аз падам, просто нямаш никакъв шанс, може да имаш шанс ако се пуснете на летящт при по висока скорост...Има и още нещо което повечето не го знаят, има кадети които се водят "Super Boss" и фабрично излизат 125KW мотора е пак 2.0 16, но има разлики във валове колектори и тем подобни Не знам в България дали има такива, но това е голяма силаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:От такъв кадет аз падам, просто нямаш никакъв шанс, може да имаш шанс ако се пуснете на летящт при по висока скорост...Има и още нещо което повечето не го знаят, има кадети които се водят "Super Boss" и фабрично излизат 125KW мотора е пак 2.0 16, но има разлики във валове колектори и тем подобни Не знам в България дали има такива, но това е голяма силаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Valiosport написа:От такъв кадет аз падам, просто нямаш никакъв шанс, може да имаш шанс ако се пуснете на летящт при по висока скорост...Има и още нещо което повечето не го знаят, има кадети които се водят "Super Boss" и фабрично излизат 125KW мотора е пак 2.0 16, но има разлики във валове колектори и тем подобни Не знам в България дали има такива, но това е голяма силаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:С толкова доработки по колата как искаш да нямаш шанс :D Аз ти казвам, че както си 115к.с няма как да го отнесеш аз съм се пускал с напълно стокова кола сега няма смисъл да се пускам само да си търкам съединитела при положение че колата ми е над стоковата мощностFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Колега, колко коня е тоя голф след като не е сток 180?Все си мисля че ще има интрига, дори и да биеш ще е минимално, срещу такъв кадет с такива модове говоря, а ако има валове нямаш абсолютно никакъв шанс!Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:mitaka_neikov написа:Колега, колко коня е тоя голф след като не е сток 180?Все си мисля че ще има интрига, дори и да биеш ще е минимално, срещу такъв кадет с такива модове говоря, а ако има валове нямаш абсолютно никакъв шанс!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар