Здравейте, гонките се проведоха в Неделя (няма клипове )Фиат Браво ЖТД105 - турбо от 2.4 и по-големи дюзи - 170++ коня (не е мерен на дино).Астра ХЕ - 150 коня + генерация + валове + други работи. Момчето каза че уж небила настроена.Кадет ХЕ - 150 коня + генерация + филтърна система и някой каза че имал чип, но за това не съм сигурен. БМВ E36 328 - 193 коня купе - мисля стокфиеста - двигател от пума 1.6 132 коня мисляСтартовете бяха от място, единствено старта с кадета беше летящ от 30 което ми беше адски неудобна скорост, но важното беше да си правим кефа.Пътя е баир нагоре, карахме около 450 метра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ЖТД срещу Астара и Кадет ХЕ, БМВ 328 и фиеста
Collapse
X
-
nsn написа:бмв-то си го бил с 1-2 колифорда ти е било трудно да го видиш в огледалатакадета те е бил заради летящия с 1-2 колис астрата кантар или 1/2 кола разликаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Вчера сложих летните гуми и днес направих няколко старта:Астра С20XE 150 коня + чип, генерация и филтър. От място - на старта дръпнах с кола, после взе да ме застига. На 400-ния метър бях един калник отпред и после ме задмина лекоЛетящ от 35(астрата на първа, аз на втора). На старта ми взе кола докато дойде бууста и после още половин ми сложиАлфа 147 1.9 ЖТД 115 с доста добър чип и поосвободена генерация. Тая алфа докато бях със зимните гуми ме кантареше, днес бях към 4 коли пред нея. Тези седмици ще сложа нови разпръсквачи на дюзите, че неработи много добре мотора и ще видя дали ще има подобрение.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Вчера сложих летните гуми и днес направих няколко старта:Астра С20XE 150 коня + чип, генерация и филтър. От място - на старта дръпнах с кола, после взе да ме застига. На 400-ния метър бях един калник отпред и после ме задмина лекоЛетящ от 35(астрата на първа, аз на втора). На старта ми взе кола докато дойде бууста и после още половин ми сложиАлфа 147 1.9 ЖТД 115 с доста добър чип и поосвободена генерация. Тая алфа докато бях със зимните гуми ме кантареше, днес бях към 4 коли пред нея. Тези седмици ще сложа нови разпръсквачи на дюзите, че неработи много добре мотора и ще видя дали ще има подобрение.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Астра С20XE 150 коня + чип, генерация и филтър. От място - на старта дръпнах с кола, после взе да ме застига. На 400-ния метър бях един калник отпред и после ме задмина лекоЛетящ от 35(астрата на първа, аз на втора). На старта ми взе кола докато дойде бууста и после още половин ми сложиF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
cveiba написа:mitaka_neikov написа:Вчера сложих летните гуми и днес направих няколко старта:Астра С20XE 150 коня + чип, генерация и филтър. От място - на старта дръпнах с кола, после взе да ме застига. На 400-ния метър бях един калник отпред и после ме задмина лекоЛетящ от 35(астрата на първа, аз на втора). На старта ми взе кола докато дойде бууста и после още половин ми сложиАлфа 147 1.9 ЖТД 115 с доста добър чип и поосвободена генерация. Тая алфа докато бях със зимните гуми ме кантареше, днес бях към 4 коли пред нея. Тези седмици ще сложа нови разпръсквачи на дюзите, че неработи много добре мотора и ще видя дали ще има подобрение.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:cveiba написа:mitaka_neikov написа:Вчера сложих летните гуми и днес направих няколко старта:Астра С20XE 150 коня + чип, генерация и филтър. От място - на старта дръпнах с кола, после взе да ме застига. На 400-ния метър бях един калник отпред и после ме задмина лекоЛетящ от 35(астрата на първа, аз на втора). На старта ми взе кола докато дойде бууста и после още половин ми сложиАлфа 147 1.9 ЖТД 115 с доста добър чип и поосвободена генерация. Тая алфа докато бях със зимните гуми ме кантареше, днес бях към 4 коли пред нея. Тези седмици ще сложа нови разпръсквачи на дюзите, че неработи много добре мотора и ще видя дали ще има подобрение.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
emzo написа:Вървят аз съм се отказал да се пускам с такива, все имат скрити козове.Един авер го тряснаха отзад и сега ксе-то е в моторна лодкаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Днес отново реших да направя няколко старта с фиата:Опел Корса 1.6 ГСИ - общо взето карах сам, момчето настоя да се пуснем за спорта, невярваше колко върви фиата Голф 3 АБФ 150 коня -казаха че вървял повече от останалите такива - остана доста коли зад мен от място.После направихме и летящ от 40, аз качих един приятел и без да напъвам много бях най-малко 2 коли отпред.Ауди А3 пича каза че сам си го прави около 170 коня, каза че го кара на 1.5 и пушеше доста колата - направихме един летящ от 40 и бях една кола пред него.Алфа 156 2.4 ЖТД 136 коня, пича каза че е с ГТ2256, челен кулер и по-големи дюзи, но колата е със стандартен софт - старт от място и остана доста коли назад. Ако се натрои както трябва ще и гледам стоповете.Ауди А4, мисля че беше 2.0 ТДИ, от по-новите с доста вложени пари по него, каза че на дино бил над 200 коня, нещо от сорта на 220 - направихме само летящ от 40, човека неискаше от място, на старта бях един калник назад, на 3 и 4-та бях един калник напред и след като сложих 5-та към 160-170 почна да ме изравнява.За мое съжаление големите ГСИ-ки ги нямаше Имаше един пич със сивик 5-та генерация хеч, който искаше да се пуска с мен ама нещо не ме нави - поглеждам вътре всичко на ламарина, само една седалка, каза че е 170 коня с лънч контрол готвил да и слага клетка и да я прави за писта. Питах го дали тежи 900 кила в това си състояние, отговора беше че седалките тежали 5-10 кг и колата била към 1 тон :DFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Днес отново реших да направя няколко старта с фиата:Опел Корса 1.6 ГСИ - общо взето карах сам, момчето настоя да се пуснем за спорта, невярваше колко върви фиата Голф 3 АБФ 150 коня -казаха че вървял повече от останалите такива - остана доста коли зад мен от място.После направихме и летящ от 40, аз качих един приятел и без да напъвам много бях най-малко 2 коли отпред.Ауди А3 пича каза че сам си го прави около 170 коня, каза че го кара на 1.5 и пушеше доста колата - направихме един летящ от 40 и бях една кола пред него.Алфа 156 2.4 ЖТД 136 коня, пича каза че е с ГТ2256, челен кулер и по-големи дюзи, но колата е със стандартен софт - старт от място и остана доста коли назад. Ако се натрои както трябва ще и гледам стоповете.Ауди А4, мисля че беше 2.0 ТДИ, от по-новите с доста вложени пари по него, каза че на дино бил над 200 коня, нещо от сорта на 220 - направихме само летящ от 40, човека неискаше от място, на старта бях един калник назад, на 3 и 4-та бях един калник напред и след като сложих 5-та към 160-170 почна да ме изравнява.За мое съжаление големите ГСИ-ки ги нямаше Имаше един пич със сивик 5-та генерация хеч, който искаше да се пуска с мен ама нещо не ме нави - поглеждам вътре всичко на ламарина, само една седалка, каза че е 170 коня с лънч контрол готвил да и слага клетка и да я прави за писта. Питах го дали тежи 900 кила в това си състояние, отговора беше че седалките тежали 5-10 кг и колата била към 1 тон :DFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
cveiba написа:Митак преди не ти се ходеше на гонки а сега ходиш да се гавриш с хората :DFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Тази вечер покарах отново с Астра ХЕ - чип, генерация, повер кап...Направихме 2 старта: - първия на 400 -ния метър бях кола напред, продължихме да караме и ме настигна. - втория се окопах леко на първа заради една смола на пътя и на 400-ния метър бях половин кола отзад и карахме докато нестана 1 в полза на астрата.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар