Абе няма да те бие. Ако имаш турбодизел 1000 кг 100 кс и атм. бензин 1000кг 100кс, и правят примерно на пета 200 км/ч на обороти на макс. мощност, то турбодизела е по-добър единствено с това, че почва да тегли хубаво отрано примерно на 70км/ч а бензина ще почне примерно на 110-120, но на максималната скорост ще са еднакви. Но пък на бензина лесно ще му вкараш трета, дори втора, а на турбо дизела ще я вкараш трудно, щото се форсира бавно на междинна газ а и после докато включи турбото, има забавяне. Докато един опитен шофьор с бензина лесно и бързо ще нащрака скоростите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Top Speed на Голф 4
Collapse
X
-
Колега, Оги, аз разбрах какво имаш предвид още от първия ти пост. Всичко, което си казал е вярно, но само на теория. Защото на практика нещата са по-различни.
Коментар
-
Аз пак ще го кажа, че функцията от максимална скорост и мощност си е баш зависима.Демек без значение от двигателя, ако той е 150кс, слаган в един и същ автомобил, то максималната скорост ще бъде една и съща (относително +/- единични километри).A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нещо може да му има на тоя Голф, че да развива само толкова.Ето вижте друг Голф със същите характеристики колко вдига. Ако може да се вярва на описанието в клипчето, там пише, че колата е сток.http://www.youtube.com/watch?v=AC0Vj51RdTMВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
slav4o_p написа:Нещо може да му има на тоя Голф, че да развива само толкова.Ето вижте друг Голф със същите характеристики колко вдига. Ако може да се вярва на описанието в клипчето, там пише, че колата е сток.http://www.youtube.com/watch?v=AC0Vj51RdTMFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ето ви малко примерче колеги.Дедра 2.0 16В,че и комби.139 к.с. при 6000об/мин и 180Нм/4250 об(или4500-не помня) Според скоростомера на 5 предавка прави 240км/ч при 6500об/мин на границата на прекъсвача е.По ГПС не е засичана,щото си нямам.Другите скорости при различните предавки да ги пиша ли?
Коментар
-
Колегата ivanko_rs Ви го каза:А така,давайте,скоро не се бях смял така Тая тема заприлича на темата "бензин срещу дизел" и за да не съм капо, само ще спомена ,че някои колеги пишат откровени глупости П.П.Ще ви дам жокер - недейте да намесвате въртящия момент в оборотите където е максималната мощностLancia Kappa 2.0 20V & 20VT
Fiat Punto 2, 1.2 60 hp
Lada Samara 1.3, 65 hp parts&scrap
Коментар
-
slav4o_vt написа:Интересно къде обаче е сниман клипа, че кара отляво ? Даже се размина с един отдясно.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
pesho_calibrata
на мен ми е интересно за два фиата:пунто Mk1 176A9000 88к.ц/5750об/м 127н.м/2750об/м и пунто Mk2 1.9jtd 82к.с/4000об/м 195н.м/1500об/м. При положение, че комън рейла е с почти 70 н.м повече въртящ момент, коя кола ускорява по-бързо от място и на коя и е по-голяма макс скорост, че нали ги изчислявате тука и се състезавате на клавиатурите.
Коментар
-
Bane
Всички си мерите пи*ките, ама, ако, обаче... на тея наще 20 годишни трошляци и по 123123 формули да им смятате въртящия моменти обороти и прочее, по-нови и по-здрави няма да станат.Сравняте коли с различна аеродинамика, с различна площ на съпротивление, с различни принципи на работа и гледате цифрите, ами амортизацията нея забравихте ли я? Човешкият фактор?Голфо от клипа може да си наред, може просто човека да е преценил че не си заслужава риска.Всички включително и аз сме се перели с тея кошници, въртежи, ръчни ала-бала, с мойте дръпнах еди кво си, пък ония еди кво си.Караме боклука на европата и се хвалим, кой колко дигнал и колко нютона имал... ай сиктир.
Коментар
-
Bane написа:Всички си мерите пи*ките, ама, ако, обаче... на тея наще 20 годишни трошляци и по 123123 формули да им смятате въртящия моменти обороти и прочее, по-нови и по-здрави няма да станат.Сравняте коли с различна аеродинамика, с различна площ на съпротивление, с различни принципи на работа и гледате цифрите, ами амортизацията нея забравихте ли я? Човешкият фактор?Голфо от клипа може да си наред, може просто човека да е преценил че не си заслужава риска.Всички включително и аз сме се перели с тея кошници, въртежи, ръчни ала-бала, с мойте дръпнах еди кво си, пък ония еди кво си.Караме боклука на европата и се хвалим, кой колко дигнал и колко нютона имал... ай сиктир.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
pesho_calibrata, по каталожни данни би следвало да бие бензиновото пунто.1,6 - 90к.с. - ускорение 0-100км/ч - 11,5сек., макс. скорост - 178км/ч1,9 - 80к.с. - ускорение 0-100км/ч - 12,2сек., макс. скорост - 170км/чвзел съм предвид моделите с 3 врати, отделно бензиновото пунто е с близо 100кг по леко от дизелаpunto HGT
Коментар
-
pesho_calibrata
Ето, че има и свестни хора, които пишат по темата, а не обсъждат съфорумците. Мерси Дидич! Аз очаквах разбирачите да напишат че повече момент е повече вървеж, ама каталога явно друго казва. Двете коли са с 5 врати. Каталога малко лъже, щото на дизела му се случва случка както и да го хвана с бензиновата 1ка. Даже съм карал с 90, минава ме засиления дизел със 140 и му скачам на главата и го прая мармалад.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар