Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Top Speed на Голф 4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Темата е разчистена.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #47
      pesho_calibrata написа:
      Ето, че има и свестни хора, които пишат по темата, а не обсъждат съфорумците. Мерси Дидич! Аз очаквах разбирачите да напишат че повече момент е повече вървеж, ама каталога явно друго казва. Двете коли са с 5 врати. Каталога малко лъже, щото на дизела му се случва случка както и да го хвана с бензиновата 1ка. Даже съм карал с 90, минава ме засиления дизел със 140 и му скачам на главата и го прая мармалад.
      Искаш да кажеш, че бензиновото кара с 90км а с 140км го задминава дизеловото и ти му скачаш на главата И всичко това за какво време и разстояние се случва

      Коментар


        #48
        Нали се сещаш на 4та от 90-150 как ги обръща прави си сметката. Качвам му се на главата на дизелчето квото и да прай.

        Коментар


          #49
          pesho_calibrata написа:
          Нали се сещаш на 4та от 90-150 как ги обръща прави си сметката. Качвам му се на главата на дизелчето квото и да прай.
          Хвани някое запазено JTD да видим как точно в тоя диапазон на тая предавка ще му се качиш на главата.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #50
            Айде стана интересното. ..
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #51
              pesho_calibrata написа:
              Нали се сещаш на 4та от 90-150 как ги обръща прави си сметката. Качвам му се на главата на дизелчето квото и да прай.
              На моя дизел пък километража се пълни по-бързо от оборотомера :P Т’ва е малко несериозно дето го приказваш, или доста преувеличаваш.

              Коментар


                #52
                pesho_calibrata написа:
                Нали се сещаш на 4та от 90-150 как ги обръща прави си сметката. Качвам му се на главата на дизелчето квото и да прай.
                И то на газ
                FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                Коментар


                  #53
                  Старт от място да.... но това дето го пишеш от 90 задминава те със 140 и ти го да го ядеш и то на газ няма как да стане....
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #54
                    Не знам как го прецени че е на газ като колата ми няма газово. Другото което JTD e кат ново, а мойто хич не е кат ново. Другото което е няма значение в кой диапазон е насякаде варви прилично. А авера с дизела преди да го настигна не го наритваше като го приближих на 100тина метра започна. Другото което е пък от тия данни от каталога нито едно не е вярно нито колата ми е 90 коня нито прави до 100 за 11,5 нито прави 178км/ч. Ама вие май още не сте разбрали че дизела освен за икономия друго предимство няма и няма и да има. То ако имаше във ВРЦ щяха да карат само на дизел

                    Коментар


                      #55
                      Само да ти кажа, че въпросния фиат ако е с ГИ върви повече както и да го гледаш. Проверено и доказано. И с риск разбирачите да ме погнат пак, ше допълня към предния пост. Иска ви се дизелите да бягат щото сте стиснати не ви се сипва гориво ама иначе искате и да върви.

                      Коментар


                        #56
                        pesho_calibrata написа:
                        Само да ти кажа, че въпросния фиат ако е с ГИ върви повече както и да го гледаш. Проверено и доказано. И с риск разбирачите да ме погнат пак, ше допълня към предния пост. Иска ви се дизелите да бягат щото сте стиснати не ви се сипва гориво ама иначе искате и да върви.
                        Колега неразбрах защо толкова делиш горивата. Какво значение има бензин, дизел или газ. Дадена кола има определена крива на мощността (въртящия момент) в диапазона от обороти и килограми(това в общи линии). Теб специално с това умряло пунто където и да те срещна със 150 коня дизел стоповете ми няма да видиш, а ти ми разправяй после че колата била дизел и невървяла и съм бил стиснат. Вида гориво няма никакво значение в случая, просто едната кола ще е по-мощна от другата. А по- повод разминаването на дизеловото пунто. Значи подминал те е с 140 ти си дал газ, а човека е продължил да си кара с толкова. Ти си го настигнал и си бил на 100 метра от него, т.е. си набрал на доста над 140, за да го стигнеш и евентуално той тогава е дал газ :D И ти си горд че си го минал и си мислиш че голямо постижение си направил ли?
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #57
                          Мите ми аз ако те хвана със 150 коня бензинка единствения вариант да вървиш с мен е да ти вържа умрялата печка с твърда връзка за мойта кола. Примерно M52B20 как ти се струва? Друго само ще ти кажа, че човека ми е авер и правихме сверка. Като го настигнах се изравнихме и той я нарита първи после аз и му се случи случката.

                          Коментар


                            #58
                            add2house написа:
                            Мите ми аз ако те хвана със 150 коня бензинка единствения вариант да вървиш с мен е да ти вържа умрялата печка с твърда връзка за мойта кола. Примерно M52B20 как ти се струва?
                            Приятел, айде недей с личните нападки :D Точно с това куцото БМВ ли намери да се хвалиш :D Оправи ми вечерта направо. И за инфо с моята умряла печка вървя почти наравно с Е36 328 купе Това М52B20 направо не ми се мисли
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                            Коментар


                              #59
                              С бравото от подписа ти ли вървиш наравно с 328 купе? Не знам къде си го гледал това ама не ти вярвам да знаеш Иска ти се ама не ти достигат има няма 2 цилиндъра иначе хубав опит, ама не мина номера. Ти още малко ще ми кажеш че и с 300 коня бмв-та вървиш наравно.

                              Коментар


                                #60
                                Просто защото там където ти издъхва печката почва да върви ваноса.

                                Коментар

                                Working...
                                X