К’ви ги приказваш ти ? Не ядем доматите с колците.156ца мжет на 180 коня прави 7.х до 100, вярно по-тежка ама не чак толкоз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Top Speed на Голф 4
Collapse
X
-
Емо, ако е към мен коментра ей сега погледнах в Wikipedia и ALFA ROMEO 156 2.4 JTDM е 175к.с. и 385Нм, ускорението до 100 го дават 8,3 сек, след ремап от един бг сайт виждам данни за 210к.с и 481Нм като ускорението става 7,6 сек до 100, а тука си говорим за Fiat Brava JTD 100к.с. и 200Нм след ремап на 130к.с. и 266Нм, че прави 0-100 за 6,7 сек., както се разбра, че колата е със стокови дюзи, мап и турбоМалко сравнение с други автомобили
Фиат купе 2,0 16 турбо, 190к.с. - 0-100 - 7,5 сек., ба това спрело купе, бравата трябва да го разплете с поне 2 коли до 100км.Забележи
Ауди S3 - 210к.с. 270Нм - 0-100 - 6,8сек, ба това спрело ауди, бравата е с един калник отпред до 100км.В заключение ще кажа без повече да разводнявам темата, ако някой на измервателна техника ми докажа, че чипната БРАВА със стоков мотор 1,9 JTD 100к.с. и 200Нм, с оригинално турбо, инжектори и т.н. прави 0-100 за 6,7 сек, ЗАЯВЯВАМ най отговорно, че човека доказал това чудо на технологията му ПОДАРЯВЯМ мойто пунто да си го кара с кеф
punto HGT
Коментар
-
Bane
К’во знаете вие, мойто браво като му махнах катализатора и с ремапа правя 0-100 за 5.7 секунди... ела до Пловдив и давай пунтото хаха.
Коментар
-
stioan80 написа:колега didich ако имам път към софия ще ти го покажа на живо., просто нещата не се връзват от това, което казваш за мотора, може предния собственик да е правил някакви магии за които ти незнаеш или просто не си премерил с точност показанията до 100км, така от клипчета от тубата не се правят нещата
Иначе като идваш към София се обади ще замерим с пунтото, ако е това, което твърдиш трябва да ми правиш много сериозен ластик
punto HGT
Коментар
-
Bane
Колега, може и да върви ЖТД-то, ама за да върви чак толкова определено не е със стокови части.На моето е пуснато малко повече гориво от стоковото и сме пробвали механично да увеличим бууста, уж увеличено докрай нямаше никаква разлика преди/след.Ускорението ми 0-100 е някъде 9-9.5 секунди, не съм мерил с нужната техника.За да ускорява за тва време тая брава е поне двойно на заводските коне... съединител маховик да държат не ми се вярва.
Коментар
-
stioan80 написа:didich колата е купена на 4г, аз се занимавам със софтуерен тунинг на автомобили и лично сам си я направил а колега Bane за твое учудване все още е със нейният си съединител макар че го износва доста по бързо.и даже вече не ми е смешно, а ми се плаче като видя и чуя такива юнаци.Не е срамно да кажеш какво е правено по колата(ще получиш само едно евала) или да покажеш наклона
Тей като се занимаваш със софтуерен тунинг, моля те отговори ми на няколко въпроса.На клипа който си пуснал казваш че караш на 1.5 бара налягане с турбо ГТ1444Х мисля беше турбото на ЖТД100?Отделно искам да те питам какво е времето на дължината на инжекцията ти при 2200 оборота и какво е налягането на горивото в този момент?Същия въпрос само че за 4300 оборота? За ори съединителя просто неискам да коментирам, той на един агресивен чип неиздъжа, а какво остава за 200 коня, защото с по-малко от 200 коня това ускорение ми се вижда невъзможно по равен път!На налягане 1.5 не си представям как се вадят 200 коня!!!
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
stioan80 написа:didich колата е купена на 4г, аз се занимавам със софтуерен тунинг на автомобили и лично сам си я направил а колега Bane за твое учудване все още е със нейният си съединител макар че го износва доста по бързо.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:stioan80 написа:didich колата е купена на 4г, аз се занимавам със софтуерен тунинг на автомобили и лично сам си я направил а колега Bane за твое учудване все още е със нейният си съединител макар че го износва доста по бързо.
Коментар
-
Колеги, нека запазим добрия тон, мисля че няма нужда от нападки,. обиди и т.н., все пак фиат форума е един и трябва да се уважаваме.Нека колегата с бравата ако има път към София да драсне едно ЛС, няма проблем да замерим с пунтото, мойто със сигурност като ускорения е много повече от 8,6сек както го дават по каталог, по обясними причини, пък то ще си проличи колко е силна бравата. Ако декларираното време е ОК, това значи, че бравата трябва да ме направи меко казано точкаАйде със здраве и не влагайте толко нерви, все пак трябва и да се забавляваме
punto HGT
Коментар
-
Не, аз не казвам, че е нереално ускорението на колегата. Напротив. Но е тъпо да кажеш "ми аз не съм правил нищо по колата, пък тя върви като за 400 коня".Много мразя, като ида да си правя гонка с някой и ме бие с 1 автовоз и 1 час му обяснявам, че не може да ме бие така, ако е сток и накрая си признава, че няма нищо стоково по колата си. Или другият вариант - когато аз бия, се почват оправданията: "ама чакай сега, тя колата не е добре, то съединителя не става, то гумите, не знам си какво"..Толкова ли е трудно да си признаеш, че колата ти е не е сток и затова правиш по 5 автовоза на равностойни на твоята кола коли. Или толкова ли е трудно да кажеш "Е, евала твоята кола върви малко повечко" вместо оправданията, че не била в ред нещо си ...Та, при колегата същата работа - 4 секунди сваля ускорението само с някакво чипче, което си правил в гаража. Да дойда и аз колега при теб. Да направиш и моето Браво така. Но хайде моето е бензин. Но ще се радвам, ако свалиш 2 секудни, та да ускорявам от 0 до 100 за 9 сек.
Коментар
-
uBaHoBB написа:Valiosport написа:stioan80 написа:didich колата е купена на 4г, аз се занимавам със софтуерен тунинг на автомобили и лично сам си я направил а колега Bane за твое учудване все още е със нейният си съединител макар че го износва доста по бързо.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:uBaHoBB написа:Valiosport написа:stioan80 написа:didich колата е купена на 4г, аз се занимавам със софтуерен тунинг на автомобили и лично сам си я направил а колега Bane за твое учудване все още е със нейният си съединител макар че го износва доста по бързо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар