Грешно си засякал колега 6,7 сек от 0-100 и турбината е на 1,5 бара .и това е абсолютно сиромашки тунинг без пари с лични настройки .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Top Speed на Голф 4
Collapse
X
-
stioan80 написа:Грешно си засякал колега 6,7 сек от 0-100 и турбината е на 1,5 бара .и това е абсолютно сиромашки тунинг без пари с лични настройки .Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:stioan80 написа:Грешно си засякал колега 6,7 сек от 0-100 и турбината е на 1,5 бара .и това е абсолютно сиромашки тунинг без пари с лични настройки .Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
колега во пускам гаста като сменям предавките а Valiosport на клипа е със заводската турбина във момента вече е със хибридна.Не е сниман клипа по нанадолнище ако дойдеш да ги тестваме с прословутия ARL ще ти покажа каде е сниман,а специално за споменатите голфове доста от тях съм направил не са това което ги описваш.брава jtd 100 01.
Коментар
-
Мда сигурно с 12 цола джанти от скутер Нека слезем на земята и да мислим трезво, за пример купе турбо 2,0 16 винтила, което е със 100-тина килограма по тежко от въпросната брава със 190к.с. на мотор му дават време 0-100 за 7,5 сек ..., да разбирам ли, че бравата след ремап със стоковата турбина трябва да го опердаши яко това турбо бензиново купе ... мда ама в некое друго измерение.Бравата я дават близо 11 сек до 100км в стоково състояние, за да свали 4 секунди в ускорението си до 100км. трябва доста по сериозна доработка от ремап и по малки джантиpunto HGT
Коментар
-
stioan80 написа:със 14 джанти сам 185 60 ако искате може да ви снимам колата отпред и двигателя.punto HGT
Коментар
-
emzo написа:E ся .. нямало как.Друго турбо, инжектори, мап сензор и т.н.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар