Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
Пробвай се с помпа-дюза 1.9 116к.с. 110 е TDI с ГНП , ще останеш очуден каква е разликата
131 PD Golf 4 пада от мапнато стило,ти прецени дали 116 PD срещу мапнато стило има шанс.Ако са сток и двете обаче,PD си е отпред.
Добре де защо едната кола да бъде мапната а другата не?Не мисля че е равностойно така...Иначе моето TDI без ремап съм го пробвал със същото но с ремап и вървим равни но това не значи че моето е по-бързо а просто другия голф има някакъв проблем
моето браво ЖТД 105 с ремап (ддз какъв) (май е лагъв такъв ) стига 4000 об . на 5-та и не ще повече ..... ама баир ли било равен път ли било , давам газ не давам газ 4000 об . и тва е километража показва 185 км/ч
моето браво ЖТД 105 с ремап (ддз какъв) (май е лагъв такъв ) стига 4000 об . на 5-та и не ще повече ..... ама баир ли било равен път ли било , давам газ не давам газ 4000 об . и тва е километража показва 185 км/ч
Значи без ремапа е вървяло повече
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
моето браво ЖТД 105 с ремап (ддз какъв) (май е лагъв такъв ) стига 4000 об . на 5-та и не ще повече ..... ама баир ли било равен път ли било , давам газ не давам газ 4000 об . и тва е километража показва 185 км/ч
Значи без ремапа е вървяло повече
Значи че нямам нафта след 4000 об. ... (т.е. въртящият момент спада внезапно и няма кой да бута колата срещу вятъра ) няма файда да карам с 200 +++ мен ме интересува колко бързо ще вдигне дадена скорост .... ако искам отивам при Емзо и ми пуска нафта до 5500 об. ама няма смисъл щото не ми се мре както хлопа предницата и задницата може да падне някое колело (на GPS-a показва 194 км/ч като съм на 4000 об , на кое да вярвам ? )
Най-добрият на света е тоя Голф - най-бърз, най-здрав, най-хубав, с най-добра возия. Просто номер 1. Добре, че го блокирах в скайп, че да не ми надува главата по цял ден с това, че Голфа му бил номер 1, а всички други коли били боклуци.
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
следващата ми кола ще е или бмв 330д - 335д Е92 комби или алфа брера с мощния дизел ... карам едно служебно 318д 122кс и тряа да ви кажа че старт от място хич го няма чак след 100 тръгва да върви ... не е самолет (все пак до 160 с жтд-то му правя 2 тира) ама пък разхода е на ниво с 220 постоянна скорост ми даде 8/100 .... голф не ми се кара , голяма каруца е мани мани ... също се замислям за Фиат Фриймонт (джипките) като за семеен автомобил , блазни ме 3.6 мотора 280 коня някаде беше с автом. ск .кут. на газ ест.
следващата ми кола ще е или бмв 330д - 335д Е92 комби или алфа брера с мощния дизел ... карам едно служебно 318д 122кс и тряа да ви кажа че старт от място хич го няма чак след 100 тръгва да върви ... не е самолет (все пак до 160 с жтд-то му правя 2 тира) ама пък разхода е на ниво с 220 постоянна скорост ми даде 8/100 .... голф не ми се кара , голяма каруца е мани мани ... също се замислям за Фиат Фриймонт (джипките) като за семеен автомобил , блазни ме 3.6 мотора 280 коня някаде беше с автом. ск .кут. на газ ест.
следващата ми кола ще е или бмв 330д - 335д Е92 комби или алфа брера с мощния дизел ... карам едно служебно 318д 122кс и тряа да ви кажа че старт от място хич го няма чак след 100 тръгва да върви ... не е самолет (все пак до 160 с жтд-то му правя 2 тира) ама пък разхода е на ниво с 220 постоянна скорост ми даде 8/100 .... голф не ми се кара , голяма каруца е мани мани ... също се замислям за Фиат Фриймонт (джипките) като за семеен автомобил , блазни ме 3.6 мотора 280 коня някаде беше с автом. ск .кут. на газ ест.
Коментар