Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Top Speed на Голф 4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    didich написа:
    S.W.A.T. написа:
    лошото, е че има волва по 750 коня/3550nm вече стокови
    Ехеее, тоя ако сложи чип няма да може и браво едно и шест да го стигне
    Вчера на околовръсното след ботевградско, един влекач с ремърке /тир бе, тир/ се беше напънал зверски карах със 130 и бяхме успоредно, а ремъркето скачаше ли скачаше отзад. Тия са си луди по призвание. Беше някаква скания новичка
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      uBaHoBB написа:
      Не мисля, че този луксозен автомобил заслужава да бъде наречен кашон. Нито пък, който и да било друг автомобил. Всеки автомобил заслужава някакво уважение независимо от марка, модел и т.н. Не съществува понятие като "най-добра" кола. Всички си имат предимства и недостатъци. Всичко е въпрос на личен избор, вкус и предпочитания. Неслучайно има толкова много марки и модели.А относно каталозите - да! ПОВЕЧЕТО неща са писани наизуст и са ориентировъчни. Отделно, че е пълно с грешки.
      Очевидно ти куца комуникацията и възможността да хванеш подтекста на думата "кашон" в тази тема.Дидич се пробва да ти го обясни с директни думи, ама ти настъпвай педала, бутай показалци в ушите и продължавай с "ла, ла, ла, ла". Оп имаше даже нагледно какво правиш -> Хайде да се мята всеки на собствения си кашон, кой по-голям, кой по-малък, да пренебрегваме физичните закони и да излитаме в космоса.
      didich написа:
      emzo написа:
      FSI e това младежо
      Знам знам , бензина си е бензин
      А бе зарежи тая работа.Я виж коя Ку7-ца е най-вървящата. :D
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        BUMAR написа:
        за 530000км ми бяха умрели само 8 кончета /184-176/,това замериха на диното преди да впрегнем още някой жребец.............
        Колега, да не би да си объркал първата цифра?
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          BO написа:
          didich написа:
          emzo написа:
          FSI e това младежо
          Знам знам , бензина си е бензин
          А бе зарежи тая работа.Я виж коя Ку7-ца е най-вървящата. :D
          V12 TDI , късмет, че няма V12 бензин
          punto HGT

          Коментар


            не съм
            Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

            Коментар


              Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

              Коментар


                kiselo написа:
                Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
                Сток ли си ?
                Renault Modus 1.2 16v 2006
                Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                Коментар


                  uBaHoBB написа:
                  kiselo написа:
                  Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
                  Сток ли си ?
                  нем сток би трябвало да ме вземе във високите скорости...по-лек е, а и го дават малко по пъргав нагоре...но...шанс...ПС..в продължението на гонката от голфо започнаха да изпадат части...като говорих с младежа се оказа, че е някаква шайба на климатика се разцепила...после се отказа съвсем...странното ми беше че нали на кората над двигателя им пише ТДИ...а на тоя нищо не пишеше...нито пък имаше табелка на багажника....ама човека каза 110...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    kiselo написа:
                    uBaHoBB написа:
                    kiselo написа:
                    Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
                    Сток ли си ?
                    нем сток би трябвало да ме вземе във високите скорости...по-лек е, а и го дават малко по пъргав нагоре...но...шанс...ПС..в продължението на гонката от голфо започнаха да изпадат части...като говорих с младежа се оказа, че е някаква шайба на климатика се разцепила...после се отказа съвсем...странното ми беше че нали на кората над двигателя им пише ТДИ...а на тоя нищо не пишеше...нито пък имаше табелка на багажника....ама човека каза 110...
                    Xaxaxaxaxaxaxaxaaxaxa значи по време на гонката е започнал да се олекотява Голфа :D Чак да те вземе не се знае, ако сте сток и двамата, но би било доста оспорвано. Иначе доста съм виждал без табелки на багажника, ама на кората не съм виждал без надписи.
                    Renault Modus 1.2 16v 2006
                    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                    Коментар


                      uBaHoBB написа:
                      kiselo написа:
                      uBaHoBB написа:
                      kiselo написа:
                      Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
                      Сток ли си ?
                      нем сток би трябвало да ме вземе във високите скорости...по-лек е, а и го дават малко по пъргав нагоре...но...шанс...ПС..в продължението на гонката от голфо започнаха да изпадат части...като говорих с младежа се оказа, че е някаква шайба на климатика се разцепила...после се отказа съвсем...странното ми беше че нали на кората над двигателя им пише ТДИ...а на тоя нищо не пишеше...нито пък имаше табелка на багажника....ама човека каза 110...
                      Xaxaxaxaxaxaxaxaaxaxa значи по време на гонката е започнал да се олекотява Голфа :D Чак да те вземе не се знае, ако сте сток и двамата, но би било доста оспорвано. Иначе доста съм виждал без табелки на багажника, ама на кората не съм виждал без надписи.
                      e пък гоуфо по принцип си е 150-170кг по лек...така поне го дават...като падне и някоя и друга шайба и туй онуй съвсем отиде...иначе и двамата бяхме с по още един човек в колата...пък и не го знам може и чип да е имал...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        kiselo написа:
                        Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
                        Пробвай се с помпа-дюза 1.9 116к.с. 110 е TDI с ГНП , ще останеш очуден каква е разликата
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          Valiosport написа:
                          kiselo написа:
                          Днес...голф 4ТДИ 110пс...от ~120 до ~200...вземам го доволно...че и натам щеше да стане грозно с повече от две коли...на 3-та после си го дърпах без проблем от 80 нагоре...пс. Стилото е и с ревизирана помпа за високо налягане и сменени всички уплътнения...минала "стенд"...върви прилично
                          Пробвай се с помпа-дюза 1.9 116к.с. 110 е TDI с ГНП , ще останеш очуден каква е разликата
                          131 PD Golf 4 пада от мапнато стило,ти прецени дали 116 PD срещу мапнато стило има шанс.Ако са сток и двете обаче,PD си е отпред.
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                          Коментар


                            Мапнато браво(100/105) и мапнато стило(116) кое ще е победител?Със стоково стило съм пробвал,но ми е интересно с мапнато.
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              Tуй дето има повече mm³
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                nsn написа:
                                Мапнато браво(100/105) и мапнато стило(116) кое ще е победител?Със стоково стило съм пробвал,но ми е интересно с мапнато.
                                Ако и двете са мапнати като хората, бравото пада! Най- много да удържи само на старта известно време.Пробвал съм алфа ЖТД115 с чип(около 155 коня, с много назобан въртящ момент), аз бях със съединител и маховик от ХГТ, само със средно гърне, на 1.2 налягане, с 62-63мм3 при 4000 оборота и падах.На 400м не с много, но нагоре ставаше лошо.
                                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                                Коментар

                                Working...
                                X