Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1,6 Брава срещу А3 1,9 (110 к.с)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Бравото ускорява по-бавно от 0 до 100, защото върти гуми 3 сек. при потегляне. Отностно TDI тата , на старата работа съм карал един пасат 131 к.с. с една червена буква и двигателя беше AWX със разпределителна помпа 285 Nm. Имаше фирмата и А4 куатро с една червена буква 110 к.с. 275 Nm . Така, че една червена буква не значи 110 к.с. 235 Nm.Освен това бравата тежи 50-60 кила повече от бравото. TDI има мощност при всякакви обороти
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #32
      Ето 1 случка от днес.Ходих до Плевен с на баща ми колата, защото моята меси масло и антифриз. Неговата е Брава 103 к.с. 99 година (пластмасовите колектори и дългите скорости). На връщане от Плевен бяхме 3-ма души и както си карам със 120 настигнах VW Vento TDI (без червено I). Започна да ускорява и така до 150 карахме 1 зад друг.Това става по пътя Плевен-Русе на около 10-15 км от Плевен в посока Русе. И така от 120 до 150 карах зад него. Та този велик TDI, който беше с 2-ма души вътре, имаше такова доускорение, че когато изпреварвахме двамата си махах крака от газта, за да не му намаля багажното пространство. Аз карах на 5-та, предполагам и той. При 150 км/ч го изпреварих и до 180 (4500 оборота) беше останал на не знам колко тира зад мен.
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #33
        Ивановв май ще "възроди легендата за корифея 1,6" . Моя макарон е същия 1,6 с дълги скорости, ако наистина легена е бил 110 к остава въпросното ауди да е било 130.
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #34
          Обикновено по-бърза е колата, на която шофьора е с повече вятър между ушите!
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            uBaHoBB написа:
            Ето 1 случка от днес.Ходих до Плевен с на баща ми колата, защото моята меси масло и антифриз. Неговата е Брава 103 к.с. 99 година (пластмасовите колектори и дългите скорости). На връщане от Плевен бяхме 3-ма души и както си карам със 120 настигнах VW Vento TDI (без червено I). Започна да ускорява и така до 150 карахме 1 зад друг.Това става по пътя Плевен-Русе на около 10-15 км от Плевен в посока Русе. И така от 120 до 150 карах зад него. Та този велик TDI, който беше с 2-ма души вътре, имаше такова доускорение, че когато изпреварвахме двамата си махах крака от газта, за да не му намаля багажното пространство. Аз карах на 5-та, предполагам и той. При 150 км/ч го изпреварих и до 180 (4500 оборота) беше останал на не знам колко тира зад мен.
            Тоя с вентото въобще не е натиснал газта,иначе бая сажди щеше да изядеш.
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

            Коментар


              #36
              Добре бе, хора, защо толкова ви плаши тоя TDI ? Не мога да си обясня как Vento 90 коня ще върви повече от Bravata ?Аз съм бил с половин кола Голф 4 110-тка 2 пъти от 0 до 120. Голфа е страшно поддържан. Пак се повтарям, но.... Описах ви и резултат с пипан Голф 3 90 коня.Е, как тогава стокови 90 коня да се опънат на Бравата ?
              Renault Modus 1.2 16v 2006
              Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

              Коментар


                #37
                uBaHoBB написа:
                Добре бе, хора, защо толкова ви плаши тоя TDI ? Не мога да си обясня как Vento 90 коня ще върви повече от Bravata ?Аз съм бил с половин кола Голф 4 110-тка 2 пъти от 0 до 120. Голфа е страшно поддържан. Пак се повтарям, но.... Описах ви и резултат с пипан Голф 3 90 коня.Е, как тогава стокови 90 коня да се опънат на Бравата ?
                За 90 коня добре,съгласен съм,че при гонка ще го биеш,ама чак да преувеличаваш,че отнемаш газ и т.н,тоя 90 коня зор ще ти даде доста при евентуална гонка,а ако е пипан,ти прави автовози.За ТDI 110 мога да поспоря.
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                Коментар


                  #38
                  Princo написа:
                  uBaHoBB написа:
                  Добре бе, хора, защо толкова ви плаши тоя TDI ? Не мога да си обясня как Vento 90 коня ще върви повече от Bravata ?Аз съм бил с половин кола Голф 4 110-тка 2 пъти от 0 до 120. Голфа е страшно поддържан. Пак се повтарям, но.... Описах ви и резултат с пипан Голф 3 90 коня.Е, как тогава стокови 90 коня да се опънат на Бравата ?
                  За 90 коня добре,съгласен съм,че при гонка ще го биеш,ама чак да преувеличаваш,че отнемаш газ и т.н,тоя 90 коня зор ще ти даде доста при евентуална гонка,а ако е пипан,ти прави автовози.За ТDI 110 мога да поспоря.
                  Е, колега, то не беше гонка. Човекът си кара, а аз зад него. Пуска мигача да изпреварва и аз след него. Отнемах крака от газта, защото това Венто нещо тромаво се набираше. Не казвам, че съм го следвал без газ :D ама се случваше да поотпускам педала.За пипан Голф 3 съм писал по-горе какво става и колко е пипан.А за TDI 110 какво има да се спори ? Голфа е 7 к.с. повече и с около 100-150 кг по-тежък. А и половин кола не е много. И все пак гонката беше до 120. Ако беше до 150 или повече, съм почти сигурен, че щях да бъда доста отзад.
                  Renault Modus 1.2 16v 2006
                  Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                  Коментар


                    #39
                    А сега стана ясно. Той човека си е карал, а ти си се "напинял" отзад. Евала, освен да му покажеш колко върви, си предприел действия, които в повечето пъти водят до нежелани последствия, излъчвани по медиите. Браво !!! Следващият път си намери автомобил в кондиция за сверяване, не на последно място, желание за такава "сверка". Читав голф/а3 110к.с. нафта TDI бе значение дали са жълти, бели, червени и бембени букви, ще ти направи влаковата композиция София-Бургас

                    Коментар


                      #40
                      Mupo написа:
                      А сега стана ясно. Той човека си е карал, а ти си се "напинял" отзад. Евала, освен да му покажеш колко върви, си предприел действия, които в повечето пъти водят до нежелани последствия, излъчвани по медиите. Браво !!! Следващият път си намери автомобил в кондиция за сверяване, не на последно място, желание за такава "сверка". Читав голф/а3 110к.с. нафта TDI бе значение дали са жълти, бели, червени и бембени букви, ще ти направи влаковата композиция София-Бургас
                      Колега, на 5-та със 120 "напиняне" ли е ? Карах през цялото време на 5-та. А за действията, които съм предприел, не мисли. Знам си работата. Щом съм си позволил да карам с такава скорост, значи е имало възможност. Защото имам книжка от едва 5 години и съм навъртял под 30 000 км, но никога не съм правил ПТП, нито съм ставал някога предпоставка за такова, докато почти всеки ден в Павликени се случва някой да ми отнеме предимството и да се разминем на косъм от катастрофа. А вчера докато пътувах до Плевен и обратно, знаеш ли колко пъти натисках спирачка и пусках хора пред мен, защото тръгват с разни бусове и ванове да изпреварват колона от 2-3 коли и отсреща идва кола и аз набивам спирачки, за да се приберат между мен и другата кола. И ако не си чел до сега постовете ми... да се потретя! Сверка съм правил с Голф 4 110 и с Голф 3 90+
                      Renault Modus 1.2 16v 2006
                      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                      Коментар


                        #41
                        Прочети поста на оги в предната страница, после прочети и моят в частта "читав". Голф4/А3 читав 110к.с. ми се опъва и на мен, направо си ме води с калници до 180км/ч. После разликата в конските сили взима превес. 30000km. ако мислиш, че са някакъв опит и то за 5 години, жестоко се лъжеш. И да п*шката ми е по-голяма

                        Коментар


                          #42
                          Mupo написа:
                          Прочети поста на оги в предната страница, после прочети и моят в частта "читав". Голф4/А3 читав 110к.с. ми се опъва и на мен, направо си ме води с калници до 180км/ч. После разликата в конските сили взима превес. 30000km. ако мислиш, че са някакъв опит и то за 5 години, жестоко се лъжеш. И да п*шката ми е по-голяма
                          E, колега, аз чета внимателно всичко, ама ти не четеш какво пиша. Гарантирам за Голфовете, че са читави. На мои приятели са и смея да твърдя, че са перфектни.А за гонката със 110-тката казах, че е била само до 120 и съм го бил с калник. Ясно ми е, че ако се гоним до 150 или повече, нямам шанс.А 30 000 км знам, че са нищо, ама нали знаеш, че 30 000 км в началото са много повече, отколкото 30 000 км за човек, който е навъртял над 100 000 км. И като гледам сега почти всеки, който вземе книжка, прави някакво ПТП дори и леко. А и нали знаеш, че не е важно на кого п*шката е по-голяма, а кой как я използва
                          Renault Modus 1.2 16v 2006
                          Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                          Коментар


                            #43
                            Баси,да зема да туря ино и шес на Интегралето и да махна тоя "боклук" 2.0 16 Турбо,явно е много по-бавен от него П.П.Само за доуточнение,две еднакви Делти 2-ки,едната е с "култовия" ино и шес на един приятел в много добро състояние,другата беше 1,9 ТД и моя собственост също в добра кондиция,ами вървежа им беше кантар,като на наклон нагоре дизела вземаше малък превес А Вие тука сравнявате с фауве маторя ТДИ,ми няма как ино и шес да върви дори и с 90 коньов такъв дизел Ама нали всичките сте "пилоти"
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #44
                              Да, ама ти говориш за Ланча.Двигателя поставян във Фиат и специално Браво модела е лимитед едишън, и за това се получава така. Имай го предвид.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #45
                                Предлагам да не спорите кое колко върви от кола до кола има много разлика , ако има някои познат с голф 1.9 тди 110 или 90 чипосан нека ми пише на лично да направим един старт с клип и готово пак после да коментираме , ако е 110 да е стокова ,не знам дали останаха такива.
                                "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

                                Коментар

                                Working...
                                X