Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1,6 Брава срещу А3 1,9 (110 к.с)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На бензин бях! Какво има толкова да се чудите... Аудито е с 235 нм въртящ момент срещу 144 на макарона. Като добавим и това , че скоростите ми са дълги ма май нещата не са хич в моя полза. Разликата в ускорението между двете коли е 1,5 секунди ! Няма да е нормално аудито да увяхне. Приемете истината !1,6 мотора на брава е с по-лоши динамични показатели в сравнение с 1,9 моторите в същото купе. Казано по прост начин 103 конски сили брава ускорява по-бавно от дизелова брава със 100 к.с и със 105 к.с, а какво остава за аудито, което е 110 к.с.Фактите са и в Африка са си факти !Темата според мен си е за ключ.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #17
      Колеги, А3 е точно от класа на Браво/Брава/Мареа. 110-ките както и при Голф 3 си вървят доста. Тия Аудита са лекички и се набират здраво. 1 път настигнах едно А3 TDI без червени букви (може би 90 к.с.). От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора.А тия букви червените не са фактор. Те лесно падат и после хората им слагат каквито намерят. Също така това червеното избелява много и някога не се и забелязва. Но при тоя резултат има логика да е 110 коня, макар че с 4 души вътре малко голяма сякаш идва разликата.А относно каталожните данни за дизеловите и бензинови Браво и Брава - пълна глупост са. Не виждам как дизела, който е по-тежък и с 3 конски сили по-малко (TD) ще вземе старта. Аз съм гледал гонки на JTD и 1.6 и в повечето случаи 1.6 е отпред, а TD са пълни мъртъвци спрямо JTD. Винаги съм искал да се пусна с JTD. 1 приятел имаше, ама не искаше да се пускаме. След като го ремапна, пожела, ама тогава вече не видях смисъл аз. Имам и 1 друг приятел с JTD. Първо искаше да си направим 1 приятелска сверка, после и той се отказа, беше убеден, че ще падне.
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #18
        Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.
        uBaHoBB написа:
        От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..
        Да се смея ли да рева ли, ти чуваш ли се какво говориш ? Т.е. пишеш. На това А3 силата му е след 80 км/ч.До 200 ускорява за норматив, на доускорение, бравото ти ще се изгуби от хоризонта.Чакам Принко да се накани за сверка със стоково Стило и след това същото с ремап. Подозирам, че при вариант 2 разликата няма да е много.Натиснах зуума и не стана клипа, но после може да сметна по обороти, кога е ударила 100км/чhttps://www.dropbox.com/s/tmdekxejmn...2020.31.32.mp4
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Вземете накрая направете едно замерване - Браво /не брава/ 1,6 бензин и стоково А3 1,9 ТДИ 110 к.с., Емо има А3 стига да не е чипнато и един колега да се намери от Ст. З. с браво и ще се види накрая кой кого
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Абсолютно безсмислено, чакам Стило сток и чипнато, А3 е сток, не ми дават да я мапвам
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.
              uBaHoBB написа:
              От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..
              Да се смея ли да рева ли, ти чуваш ли се какво говориш ? Т.е. пишеш. На това А3 силата му е след 80 км/ч.До 200 ускорява за норматив, на доускорение, бравото ти ще се изгуби от хоризонта.Чакам Принко да се накани за сверка със стоково Стило и след това същото с ремап. Подозирам, че при вариант 2 разликата няма да е много.Натиснах зуума и не стана клипа, но после може да сметна по обороти, кога е ударила 100км/чhttps://www.dropbox.com/s/tmdekxejmn...2020.31.32.mp4
              Колега, чувам се напълно. А ти четеш ли какво пиша ? Аудито най-вероятно беше 90 коня, не 110 !Аз си знам възможностите на колата и смятам, че 110-тка ще ме бие, макар че няколко пъти съм бил Голф 4 110-ка с половин кола ама само до 120 (няма място за повече). Пускал съм се с Голф 3 TDI 90 коня с по-голям кулер и надуто турбо, който е на приятел и гарантирам, че е перфектен. Да ти кажа ли какъв беше резултата ? На първа бяхме на кантар, като включих втора го задминах с около кола. На 3-та ме настигна и така до 150. След 150 до 160 му дръпнах с малко и трябваше да спираме. Голфа е правил 210 по километраж. Свидетел съм. По G-Tech го засякохме 205. Не мисля, че А3 90 коня ще се справи по-добре от тоя Голф на доускорение...
              Renault Modus 1.2 16v 2006
              Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

              Коментар


                #22
                uBaHoBB написа:
                emzo написа:
                Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.
                uBaHoBB написа:
                От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..
                Да се смея ли да рева ли, ти чуваш ли се какво говориш ? Т.е. пишеш. На това А3 силата му е след 80 км/ч.До 200 ускорява за норматив, на доускорение, бравото ти ще се изгуби от хоризонта.Чакам Принко да се накани за сверка със стоково Стило и след това същото с ремап. Подозирам, че при вариант 2 разликата няма да е много.Натиснах зуума и не стана клипа, но после може да сметна по обороти, кога е ударила 100км/чhttps://www.dropbox.com/s/tmdekxejmn...2020.31.32.mp4
                Колега, чувам се напълно. А ти четеш ли какво пиша ? Аудито най-вероятно беше 90 коня, не 110 !Аз си знам възможностите на колата и смятам, че 110-тка ще ме бие, макар че няколко пъти съм бил Голф 4 110-ка с половин кола ама само до 120 (няма място за повече). Пускал съм се с Голф 3 TDI 90 коня с по-голям кулер и надуто турбо, който е на приятел и гарантирам, че е перфектен. Да ти кажа ли какъв беше резултата ? На първа бяхме на кантар, като включих втора го задминах с около кола. На 3-та ме настигна и така до 150. След 150 до 160 му дръпнах с малко и трябваше да спираме. Голфа е правил 210 по километраж. Свидетел съм. По G-Tech го засякохме 205. Не мисля, че А3 90 коня ще се справи по-добре от тоя Голф на доускорение...
                Щом взимаш чипнат ТДИ...Значи стоково 110кс трябва да му направиш един, два автовоза до 160км/ч, поне.Извънземен 1.6.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  uBaHoBB написа:
                  emzo написа:
                  Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.
                  uBaHoBB написа:
                  От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..
                  Да се смея ли да рева ли, ти чуваш ли се какво говориш ? Т.е. пишеш. На това А3 силата му е след 80 км/ч.До 200 ускорява за норматив, на доускорение, бравото ти ще се изгуби от хоризонта.Чакам Принко да се накани за сверка със стоково Стило и след това същото с ремап. Подозирам, че при вариант 2 разликата няма да е много.Натиснах зуума и не стана клипа, но после може да сметна по обороти, кога е ударила 100км/чhttps://www.dropbox.com/s/tmdekxejmn...2020.31.32.mp4
                  Колега, чувам се напълно. А ти четеш ли какво пиша ? Аудито най-вероятно беше 90 коня, не 110 !Аз си знам възможностите на колата и смятам, че 110-тка ще ме бие, макар че няколко пъти съм бил Голф 4 110-ка с половин кола ама само до 120 (няма място за повече). Пускал съм се с Голф 3 TDI 90 коня с по-голям кулер и надуто турбо, който е на приятел и гарантирам, че е перфектен. Да ти кажа ли какъв беше резултата ? На първа бяхме на кантар, като включих втора го задминах с около кола. На 3-та ме настигна и така до 150. След 150 до 160 му дръпнах с малко и трябваше да спираме. Голфа е правил 210 по километраж. Свидетел съм. По G-Tech го засякохме 205. Не мисля, че А3 90 коня ще се справи по-добре от тоя Голф на доускорение...
                  Щом взимаш чипнат ТДИ...Значи стоково 110кс трябва да му направиш един, два автовоза до 160км/ч, поне.Извънземен 1.6.
                  Е, колега, това са фактите. Който иска да вярва, който не - здраве да е. Нямам за цел да ви убеждавам колко ми върви колата или пък да ви я доказвам по някакъв начин.
                  Renault Modus 1.2 16v 2006
                  Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                  Коментар


                    #24
                    Незнам какво има и кого има нужда да убеждаваш, но цифрите показват ,че браво 1,6 е с ЕДНА секунда по-бавно от 0 до 100. А една секунда хич не е малко ! Все едно да пуснеш браво 103 коня с пунто 1,2 75 коня. Съотношението е горе долу такова (между браво 103 к.с. и Ауди А3 110 к.с) и тъй като в момента карам 103 "расови" коня, преди това карах такова пунто и мога само да ти кажа, че разликата е доста осезаема, а какво остава за разликата в конете на дизелова и бензинова кола , както и начина им на ДОускорение. В случая точно за такова доускорение става дума в темата.Или си се пускал с гълъбарници или шофьорите им не стават. В общия случай макарона си е по-слаб.
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #25
                      Айде някой със 1.6 от СтЗ да изкочи,да ги замерим,аз ше се стокна.Щом 1.6 бие 110 TDI,едно JTD 115 не би трябвало да е проблем за него.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                      Коментар


                        #26
                        Колеги, вие май не четете какво пиша!Написах, че А3-ката във въпросната гонка от 80 до 160 беше TDI без червено I т.е. 90 коня !!!Написах, че съм бил Голф 4 110-тка с половин кола, но само до 120 км/ч !!! Нямаше възможност за повече.Не смея да твърдя, че ще бия А3 110 на старт или на доускорение и никога не съм го твърдял!
                        Renault Modus 1.2 16v 2006
                        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                        Коментар


                          #27
                          Нищо не разбирате! Ето, човекът казва, че върви:
                          misho_ написа:
                          тоя 1.6 под 4000 никакъв го няма, нагоре върви, надоло мее яд да го карам...
                          Една секунда разлика при движение със скорост 100 км/ч са си 27-28 метра. Измерено в ТИРове - ТИР и половина.

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b, да вземете да обсъдите с управата отделен под форум за този феномен 1,6 . Съжалявам за оффтопика, но видя ли 1,6 зяпам с отворена уста .

                            Коментар


                              #29
                              К’во говориш, то Формула 1 минава на 1.6 от догодина, а ти се чудиш... Вече и доста дизелови двигатели са 1.6. Смятай! Има си раздел за 1.6, ама него го виждат само тези с 1.6

                              Коментар


                                #30
                                едит
                                F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                                Коментар

                                Working...
                                X