На бензин бях! Какво има толкова да се чудите... Аудито е с 235 нм въртящ момент срещу 144 на макарона. Като добавим и това , че скоростите ми са дълги ма май нещата не са хич в моя полза. Разликата в ускорението между двете коли е 1,5 секунди ! Няма да е нормално аудито да увяхне. Приемете истината !1,6 мотора на брава е с по-лоши динамични показатели в сравнение с 1,9 моторите в същото купе. Казано по прост начин 103 конски сили брава ускорява по-бавно от дизелова брава със 100 к.с и със 105 к.с, а какво остава за аудито, което е 110 к.с.Фактите са и в Африка са си факти !Темата според мен си е за ключ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1,6 Брава срещу А3 1,9 (110 к.с)
Collapse
X
-
Колеги, А3 е точно от класа на Браво/Брава/Мареа. 110-ките както и при Голф 3 си вървят доста. Тия Аудита са лекички и се набират здраво. 1 път настигнах едно А3 TDI без червени букви (може би 90 к.с.). От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора.А тия букви червените не са фактор. Те лесно падат и после хората им слагат каквито намерят. Също така това червеното избелява много и някога не се и забелязва. Но при тоя резултат има логика да е 110 коня, макар че с 4 души вътре малко голяма сякаш идва разликата.А относно каталожните данни за дизеловите и бензинови Браво и Брава - пълна глупост са. Не виждам как дизела, който е по-тежък и с 3 конски сили по-малко (TD) ще вземе старта. Аз съм гледал гонки на JTD и 1.6 и в повечето случаи 1.6 е отпред, а TD са пълни мъртъвци спрямо JTD. Винаги съм искал да се пусна с JTD. 1 приятел имаше, ама не искаше да се пускаме. След като го ремапна, пожела, ама тогава вече не видях смисъл аз. Имам и 1 друг приятел с JTD. Първо искаше да си направим 1 приятелска сверка, после и той се отказа, беше убеден, че ще падне.
Коментар
-
Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.uBaHoBB написа:От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.uBaHoBB написа:От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..
Коментар
-
uBaHoBB написа:emzo написа:Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.uBaHoBB написа:От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:uBaHoBB написа:emzo написа:Леки, леки, колко да са леки ?1200кг.uBaHoBB написа:От 80 до 160 си вървеше доволно. Не казвам, че ми се опираше, ама не посмях да го изпреваря. А от там сякаш спря. Изпреварих го и продължи да ме следва до към 170. От там до 180, изостана доста и нямаше място за повече. Иначе аз бях с още 1 човек и багаж. В Аудито беше само шофьора..
Коментар
-
Незнам какво има и кого има нужда да убеждаваш, но цифрите показват ,че браво 1,6 е с ЕДНА секунда по-бавно от 0 до 100. А една секунда хич не е малко ! Все едно да пуснеш браво 103 коня с пунто 1,2 75 коня. Съотношението е горе долу такова (между браво 103 к.с. и Ауди А3 110 к.с) и тъй като в момента карам 103 "расови" коня, преди това карах такова пунто и мога само да ти кажа, че разликата е доста осезаема, а какво остава за разликата в конете на дизелова и бензинова кола , както и начина им на ДОускорение. В случая точно за такова доускорение става дума в темата.Или си се пускал с гълъбарници или шофьорите им не стават. В общия случай макарона си е по-слаб.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Айде някой със 1.6 от СтЗ да изкочи,да ги замерим,аз ше се стокна.Щом 1.6 бие 110 TDI,едно JTD 115 не би трябвало да е проблем за него.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Колеги, вие май не четете какво пиша!Написах, че А3-ката във въпросната гонка от 80 до 160 беше TDI без червено I т.е. 90 коня !!!Написах, че съм бил Голф 4 110-тка с половин кола, но само до 120 км/ч !!! Нямаше възможност за повече.Не смея да твърдя, че ще бия А3 110 на старт или на доускорение и никога не съм го твърдял!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар