Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo 1.6 двувалката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Двувалката НЯМА прекъсвач На първа съм правил 70 на 8000оборота,мотора направо виеше на умрело,но не се включи прекъсвач Тая кола НЯМА прекъсвач,така че не пробвайте да не изкарате некое бутало
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #47
      ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше

      Коментар


        #48
        pugsy написа:
        ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
        за какъв череп говолиш колега! :D Надявам се нямаш в предвид Типото нали!
        Fiat Grande Punto

        Коментар


          #49
          До сега три пъти съм пробвал до колко се развърта преди ограничителя да задейства и отговора е: 8000rpm :D Май няма ограничител!!! Газ никога не съм имал, така че забравете за тази теория. Ама звука е направо за соло на концерт!!! Винаги съм слагал скъпо масло затова не ме е страх да я пришпорвам така. Ама ако някой слага някакво минерално 15W, не го съветвам да го прави много често
          Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
          Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
          BlueStorm transforms . . .
          . . . !!!

          Коментар


            #50
            pifakiz написа:
            pugsy написа:
            ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
            за какъв череп говолиш колега! :D Надявам се нямаш в предвид Типото нали!
            баш за типо просто така се изразихнаистина това дет се возех с него на гърч забиваше "муцуна" ама незнам на колко

            Коментар


              #51
              1,6 двувалката няма ограничител.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #52
                pugsy написа:
                pifakiz написа:
                pugsy написа:
                ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
                за какъв череп говолиш колега! :D Надявам се нямаш в предвид Типото нали!
                баш за типо просто така се изразихнаистина това дет се возех с него на гърч забиваше "муцуна" ама незнам на колко
                за първи някой нарича прекрасната колица - "череп"!Просто нямам думи колега!Незнам какво да кажа!За мен Типото е едно малко бижу, което винаги ми е служело перфектно!А това, че го наричаш череп не мога да обясня
                Fiat Grande Punto

                Коментар


                  #53
                  pugsy написа:
                  pifakiz написа:
                  pugsy написа:
                  ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
                  за какъв череп говолиш колега! :D Надявам се нямаш в предвид Типото нали!
                  баш за типо просто така се изразихнаистина това дет се возех с него на гърч забиваше "муцуна" ама незнам на колко
                  Явно си попаднал на някоя кофти поддържана колица ,за да мислиш по този начин!Нали знаеш, от кола до кола има огромна разлика :D И при колите, и при жените всичко си е въпрос на късмет!Хвърляш се, взимаш я и после след време вече............................разбираш на какво си попаднал :D
                  Fiat Grande Punto

                  Коментар


                    #54
                    сега като се замисля,предишния собственик не беше сменял въздушния филтър сигурно 30 000,поне по моя преценка,вътре имаше оси,мухи,а филтъра приличаше на ларцал потопен в отработено дизелово масло

                    Коментар


                      #55
                      pugsy написа:
                      ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
                      Говорех ти за НА БЕНЗИН,че съм я вкарвал след 8000 и прекъсвач не ми се е включвал
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #56
                        fiat_love написа:
                        Abarth. написа:
                        pugsy написа:
                        ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
                        Говорех ти за НА БЕНЗИН,че съм я вкарвал след 8000 и прекъсвач не ми се е включвал
                        Включи се по-късно по неприятния начин Двигателите ни не са 1-ва младост за да се държат в толкова високи обороти.
                        Не те разбрах за първото изречение
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #57
                          Бре бре, много страсти, много нещо. А я кажете защо Типото със почти същият двигател като моят ( 1.6л DOHC ) е с 15к.с. по слаб от моя 138.AR0 - 105к.с.? Май ви трябва малко тунинг, за да извадите скритите кончета. Кой знае заради кой закон в Европа са ги ограничили до под 100к.с.
                          Fiat Ritmo 105TC
                          1600cc 105к.с.

                          Коментар


                            #58
                            johnfound написа:
                            Бре бре, много страсти, много нещо. А я кажете защо Типото със почти същият двигател като моят ( 1.6л DOHC ) е с 15к.с. по слаб от моя 138.AR0 - 105к.с.? Май ви трябва малко тунинг, за да извадите скритите кончета. Кой знае заради кой закон в Европа са ги ограничили до под 100к.с.
                            Kакъв тунинг например
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар


                              #59
                              Abarth. написа:
                              Kакъв тунинг например
                              Ами не познавам точно тази модификация на двигателя. Според мене е със същият блок като 138.AR0, но вместо карбуратор има моноинжекция. Странното е, че обикновенно след преминаване към моно инжекция мощността на двигателите леко се качва, заради по-ниското съпротивление на всмукателния тракт. В случая обаче наблюдаваме точно обратното. Това ме навежда на мисълта, че нарочно е ограничена мощността. Може би по-голяма дроселна клапа и някакви модификации на всмукателния тракт биха оправили нещата. Разбира се, ако мощността е по-малка заради примерно по-малки клапани, работите са далеч по-сложни.
                              Fiat Ritmo 105TC
                              1600cc 105к.с.

                              Коментар


                                #60
                                fiat_love написа:
                                Мисля че целия яд идва от тесните колекторни тръби.
                                Най-големите загуби идват от местата където има турбулентност на въздуха. Обикновенно това е дроселната клапа.
                                Fiat Ritmo 105TC
                                1600cc 105к.с.

                                Коментар

                                Working...
                                X