Двувалката НЯМА прекъсвач На първа съм правил 70 на 8000оборота,мотора направо виеше на умрело,но не се включи прекъсвач Тая кола НЯМА прекъсвач,така че не пробвайте да не изкарате некое бутало
До сега три пъти съм пробвал до колко се развърта преди ограничителя да задейства и отговора е: 8000rpm :D Май няма ограничител!!! Газ никога не съм имал, така че забравете за тази теория. Ама звука е направо за соло на концерт!!! Винаги съм слагал скъпо масло затова не ме е страх да я пришпорвам така. Ама ако някой слага някакво минерално 15W, не го съветвам да го прави много често
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
за какъв череп говолиш колега! :D Надявам се нямаш в предвид Типото нали!
баш за типо просто така се изразихнаистина това дет се возех с него на гърч забиваше "муцуна" ама незнам на колко
за първи някой нарича прекрасната колица - "череп"!Просто нямам думи колега!Незнам какво да кажа!За мен Типото е едно малко бижу, което винаги ми е служело перфектно!А това, че го наричаш череп не мога да обясня
ако си на газ няма да има но на бенз 100% има,нали и аз карах за 1 седмица един такъв череп и си спомяням че имаше
за какъв череп говолиш колега! :D Надявам се нямаш в предвид Типото нали!
баш за типо просто така се изразихнаистина това дет се возех с него на гърч забиваше "муцуна" ама незнам на колко
Явно си попаднал на някоя кофти поддържана колица ,за да мислиш по този начин!Нали знаеш, от кола до кола има огромна разлика :D И при колите, и при жените всичко си е въпрос на късмет!Хвърляш се, взимаш я и после след време вече............................разбираш на какво си попаднал :D
сега като се замисля,предишния собственик не беше сменял въздушния филтър сигурно 30 000,поне по моя преценка,вътре имаше оси,мухи,а филтъра приличаше на ларцал потопен в отработено дизелово масло
Бре бре, много страсти, много нещо. А я кажете защо Типото със почти същият двигател като моят ( 1.6л DOHC ) е с 15к.с. по слаб от моя 138.AR0 - 105к.с.? Май ви трябва малко тунинг, за да извадите скритите кончета. Кой знае заради кой закон в Европа са ги ограничили до под 100к.с.
Бре бре, много страсти, много нещо. А я кажете защо Типото със почти същият двигател като моят ( 1.6л DOHC ) е с 15к.с. по слаб от моя 138.AR0 - 105к.с.? Май ви трябва малко тунинг, за да извадите скритите кончета. Кой знае заради кой закон в Европа са ги ограничили до под 100к.с.
Ами не познавам точно тази модификация на двигателя. Според мене е със същият блок като 138.AR0, но вместо карбуратор има моноинжекция. Странното е, че обикновенно след преминаване към моно инжекция мощността на двигателите леко се качва, заради по-ниското съпротивление на всмукателния тракт. В случая обаче наблюдаваме точно обратното. Това ме навежда на мисълта, че нарочно е ограничена мощността. Може би по-голяма дроселна клапа и някакви модификации на всмукателния тракт биха оправили нещата. Разбира се, ако мощността е по-малка заради примерно по-малки клапани, работите са далеч по-сложни.
Коментар