да не говорим че е с къса кутия и е още по бърза
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.6 vs Honda Civic Coupe 5 gen 1.5 101 hp(+)
Collapse
X
-
jimi69 написа:хондата е с 101 коня заводска и върви повече от заводско такова браво , тва едно на ръка.хондата е с глава Втек от 1.6 125 коня и 100% е свалена още главата след като е барана там демек към 130 коня вече, с генерация и дросел (както пише в описанието на клипа) и настройка към 140 коня , нищо че е 1.5 ..... тва ше утрепе 2.0 20в къде отиваш с 1.6тая хонда е ниска 15ка ако не и по бърза , бравото 17 заводско доста пипане иска до 15сек атмосверна на всичкото отгоре е с 1 вал и не гори бензин , как да не си купи човек хонда
Коментар
-
ами колега да ти кажа б18ц4 мотора който заводски се вгражда в англичанка и е около 170 коня гори колкото д15 (1.5) няма да повярваш сигурно ама на тва му се вика Vtec, да не говорим , че Б18ц6 Type R e 190 коня атмосверен и гори същото а върви доста повече от едно Фиат купе с турбо, че и 2.0.Тва за тебе не е ли икономична кола ?Няма как да разбереш, щото явно не си карал такъв мотор, че да си мислиш, че гори кой знай колко.Колега с бравото, или ще имаш бърза, икономична и здрава кола с грозни табла, или ще имаш някой кола, която постоянно има проблеми с едни й същи части и ще е най красивата.(все едно да имаш най хубавата жена, ама тя да не готви и чисти, същото е) Фиата колкото и красив е по некачествен и по скъп за подръжка от една хонда, имам фиат 2004 и трябва да ти кажа, че не е с нищо повече от една хонда 1995. (освен разхода понеже е дизел)Термостат хонда - 10 лвтермостат фиат - 140лвмаховик хонда 100лвмаховик фиат 900лвпросто фиата ти хваща сърцето и дизайна до някъде ти влиза под кожата и за това говориш така, а хонда се взима с разум Сега ми чатка маховика на фиата и е за смяна тъпия демфер, но и аз няма да го махна, защото и аз като тебе ме влече нещо в него и знам, че ако си махна фиатчето дизел и взема примерно ауди дизел ще бера още повече ядове, щото там частите са извън земни, а кола дизел при положение, че се минават по 30-40 хиляди на година си е нужда не екстра.
Коментар
-
jimi69 написа:ами колега да ти кажа б18ц4 мотора който заводски се вгражда в англичанка и е около 170 коня гори колкото д15 (1.5) няма да повярваш сигурно ама на тва му се вика Vtec, да не говорим , че Б18ц6 Type R e 190 коня атмосверен и гори същото а върви доста повече от едно Фиат купе с турбо, че и 2.0.Тва за тебе не е ли икономична кола ?Няма как да разбереш, щото явно не си карал такъв мотор, че да си мислиш, че гори кой знай колко.Колега с бравото, или ще имаш бърза, икономична и здрава кола с грозни табла, или ще имаш някой кола, която постоянно има проблеми с едни й същи части и ще е най красивата.(все едно да имаш най хубавата жена, ама тя да не готви и чисти, същото е) Фиата колкото и красив е по некачествен и по скъп за подръжка от една хонда, имам фиат 2004 и трябва да ти кажа, че не е с нищо повече от една хонда 1995. (освен разхода понеже е дизел)Термостат хонда - 10 лвтермостат фиат - 140лвмаховик хонда 100лвмаховик фиат 900лвпросто фиата ти хваща сърцето и дизайна до някъде ти влиза под кожата и за това говориш така, а хонда се взима с разум Сега ми чатка маховика на фиата и е за смяна тъпия демфер, но и аз няма да го махна, защото и аз като тебе ме влече нещо в него и знам, че ако си махна фиатчето дизел и взема примерно ауди дизел ще бера още повече ядове, щото там частите са извън земни, а кола дизел при положение, че се минават по 30-40 хиляди на година си е нужда не екстра.
Коментар
-
Ай ся японската чикия Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .... Ама са режат високите мамка му Yellow_Flash_Colorz_PDT_15 имаше един мотор B16нещо си 185 коня... направо пистов мотоциклет в колата. Няма да ми пука особено колко гори. Инече старите хондички са си кичозни спор няма, но новите е друго...Относно фиата да ето аз се оказа че съм карал със скоростна кутия без масло, беше пробита. Но дори не усетих и фиатката си пореше (осен че боксуваше съединителя)
Коментар
-
В новите Хонди, тия след 6-та генерация на Сивик и последните Прелюд, няма нищо спортно. Пълни дървета са, сякаш преминават в по-друг клас...Иначе относно колегата с Пунтото, проблема който имаш, го имат почти всички дизели - например при Голф 4 TDI положението е същото, но там говорим за цени от 1800 до 2000 лв. Това е един подход в автомобилостроенето, който уж за добро е направен, а реално е пазарен трик, за да се набуташ двойно и тройно, така че не само Фиатката страда от този проблем, а всички по-съвременни дизели.
Коментар
-
uBaHoBB написа:В новите Хонди, тия след 6-та генерация на Сивик и последните Прелюд, няма нищо спортно. Пълни дървета са, сякаш преминават в по-друг клас...Иначе относно колегата с Пунтото, проблема който имаш, го имат почти всички дизели - например при Голф 4 TDI положението е същото, но там говорим за цени от 1800 до 2000 лв. Това е един подход в автомобилостроенето, който уж за добро е направен, а реално е пазарен трик, за да се набуташ двойно и тройно, така че не само Фиатката страда от този проблем, а всички по-съвременни дизели.
Коментар
-
Ми точно тва е витека,променливото газоразпределение.Ако не се лъжа вариатора е същия *** при италянските.Хондаджийте са лоши хора докато е при тях колата е най-здравата обаче 1 авер я продаде и истинитезапочнаха да излизат на яве.Относно разхода при въпросния сивик 1.5 101 на дълго с 90 наистина би могъл да е примерно 5.5 въпреки че не ми се вярва,при бравото е да речем 6.5 което никои не би го отрекъл,ама праиш ли си сметката че разликата в масата е 3 торби цимент?пс:бих искал само да допълня че се разделих с моето фифи преди броени часове и си търся кола около ’04-’05,като съм разгледал доста обяви в популярните сайтове,като не пропуснах и офертите от хонда,да ти кажа освен купетата,тия години,всичко друго ми прилича на рено еспейс. . .проблема е че аз си търся симпатичен,4/5врат хеч.Автоматично хонда отпадна от сметките ми.F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
Коментар
-
Джими, така са колите. Просто се изхитриха тия хора и правят колите така, че като ти се счупи нещо, да смениш половината кола.Иначе италианците не са никак глупави, просто това е стратегията - да пестят от материали и да използват по-нискокачествени материали, за да се получат накрая едни евтини и масови коли.
Коментар
-
wizard88 написа:Ми точно тва е витека,променливото газоразпределение.Ако не се лъжа вариатора е същия *** при италянските.Хондаджийте са лоши хора докато е при тях колата е най-здравата обаче 1 авер я продаде и истинитезапочнаха да излизат на яве.Относно разхода при въпросния сивик 1.5 101 на дълго с 90 наистина би могъл да е примерно 5.5 въпреки че не ми се вярва,при бравото е да речем 6.5 което никои не би го отрекъл,ама праиш ли си сметката че разликата в масата е 3 торби цимент?пс:бих искал само да допълня че се разделих с моето фифи преди броени часове и си търся кола около ’04-’05,като съм разгледал доста обяви в популярните сайтове,като не пропуснах и офертите от хонда,да ти кажа освен купетата,тия години,всичко друго ми прилича на рено еспейс. . .проблема е че аз си търся симпатичен,4/5врат хеч.Автоматично хонда отпадна от сметките ми.
Коментар
-
wizard88 написа:финансите ми спират до там където започва голф 5 да речем 7 е макса с обслужването и таксите,по-скоро търся ултра запазена и гледана 147 около 03 или ибиза 03-04.
Коментар
-
да за всички изброени съм се сещал,най-малкото зло ми звучат бензинова алфа с максимално просто устроения двг 1.6 без вариатор и дизолова ибиза,която вътре е на светлини години от удобството на алфа с червена кожа .Както по-горе споменах държа да е 4/5 и стилото също отпада,сещате се коя е причината .F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар