thecleaner написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.6 vs Honda Civic Coupe 5 gen 1.5 101 hp(+)
Collapse
X
-
uBaHoBB написа:thecleaner написа:uBaHoBB написа:thecleaner написа:Хондата те е убила, колкото и да си мислиш че си бил добре А пича е бил достатъчно възпитан да не ти каже в прав текст, че си спрел та чак си паркирал
Коментар
-
thecleaner написа:uBaHoBB написа:thecleaner написа:uBaHoBB написа:thecleaner написа:Хондата те е убила, колкото и да си мислиш че си бил добре А пича е бил достатъчно възпитан да не ти каже в прав текст, че си спрел та чак си паркирал
Коментар
-
slav4o_vt написа:Аз на клипа видях браво а не брава кой знае колко неточности има. А незнайно защо на моя италиянския талон на бравото пък пише 1125 кила... вместо 1050 както е в книжката. Ако е така да не се пускам с никой.
Коментар
-
Какъв е точно сивика 90, 101, 114 втек ли е какво не разбрах, оня ден се гоних с браво не разбрах точно 115 или 150 ама след 110 изостава с много .Аз съм с 114 коне икономичен в-тек хонда сивик 6та пусни си клипове във ю-туб и ще видиш как набират като мотори във високите, за 300 лева тунинг за колектор и спортен филтрър вървежа им е много по добър иначе сток на 2 ра 100 на трета 150 на 4та 190 5та в спортен режим подържаща ,нали разбирате че докато сменяме постоянно скоростите се бавим, а аз си набирам в спортен режим без да ги смненям много. Карат се със масло за пистови мотори,просто моята като я набирам след 5000 до 7000 оборота се чува мощен рев като от пистак , тогава се отварят другите клапани на в-тека които са за спортно каране и се изтрелва като тапа повечето пъти се гоня с приятели с бмв, последния път на бмв 140 коня го водех до 180 с две коли по каталог от 0-100 набират еднакво .След 180 ме изяде просто макса е 190 на тая хонда ако е сток ,но докато ги стигне си хапе каишката японска му работа ,имам и фиат 1.2 двувалов на жена ми , имам и голф 4 тди дизел имам и два буса , имам и бмв :D имам и бизнес за това са ми малко повечко количките в смисъл имам наблюдения за доста марки .Опелите с повечко коне са много трудни за дърпане нищо че са нисък клас коли, хондите пък ги наказват алфи туинс парк знаете за кой двигател говоря :D и опели астра мисля че бяха 145-150 коня ,бравото е бърза кола с двигател с по големи коне лека е ,ама с хонда брат честно тия са ги направили точно като мотори да вървят само че с 4 гуми може ли да има кола 90 коня да набира от 0-100 за 10 секунди точно хонда го може
Коментар
-
chombe написа:Какъв е точно сивика 90, 101, 114 втек ли е какво не разбрах, оня ден се гоних с браво не разбрах точно 115 или 150 ама след 110 изостава с много .Аз съм с 114 коне икономичен в-тек хонда сивик 6та пусни си клипове във ю-туб и ще видиш как набират като мотори във високите, за 300 лева тунинг за колектор и спортен филтрър вървежа им е много по добър иначе сток на 2 ра 100 на трета 150 на 4та 190 5та в спортен режим подържаща ,нали разбирате че докато сменяме постоянно скоростите се бавим, а аз си набирам в спортен режим без да ги смненям много. Карат се със масло за пистови мотори,просто моята като я набирам след 5000 до 7000 оборота се чува мощен рев като от пистак , тогава се отварят другите клапани на в-тека които са за спортно каране и се изтрелва като тапа повечето пъти се гоня с приятели с бмв, последния път на бмв 140 коня го водех до 180 с две коли по каталог от 0-100 набират еднакво .След 180 ме изяде просто макса е 190 на тая хонда ако е сток ,но докато ги стигне си хапе каишката японска му работа ,имам и фиат 1.2 двувалов на жена ми , имам и голф 4 тди дизел имам и два буса , имам и бмв :D имам и бизнес за това са ми малко повечко количките в смисъл имам наблюдения за доста марки .Опелите с повечко коне са много трудни за дърпане нищо че са нисък клас коли, хондите пък ги наказват алфи туинс парк знаете за кой двигател говоря :D и опели астра мисля че бяха 145-150 коня ,бравото е бърза кола с двигател с по големи коне лека е ,ама с хонда брат честно тия са ги направили точно като мотори да вървят само че с 4 гуми може ли да има кола 90 коня да набира от 0-100 за 10 секунди точно хонда го можеFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
chombe написа:Какъв е точно сивика 90, 101, 114 втек ли е какво не разбрах, оня ден се гоних с браво не разбрах точно 115 или 150 ама след 110 изостава с много .Аз съм с 114 коне икономичен в-тек хонда сивик 6та пусни си клипове във ю-туб и ще видиш как набират като мотори във високите, за 300 лева тунинг за колектор и спортен филтрър вървежа им е много по добър иначе сток на 2 ра 100 на трета 150 на 4та 190 5та в спортен режим подържаща ,нали разбирате че докато сменяме постоянно скоростите се бавим, а аз си набирам в спортен режим без да ги смненям много. Карат се със масло за пистови мотори,просто моята като я набирам след 5000 до 7000 оборота се чува мощен рев като от пистак , тогава се отварят другите клапани на в-тека които са за спортно каране и се изтрелва като тапа повечето пъти се гоня с приятели с бмв, последния път на бмв 140 коня го водех до 180 с две коли по каталог от 0-100 набират еднакво .След 180 ме изяде просто макса е 190 на тая хонда ако е сток ,но докато ги стигне си хапе каишката японска му работа ,имам и фиат 1.2 двувалов на жена ми , имам и голф 4 тди дизел имам и два буса , имам и бмв :D имам и бизнес за това са ми малко повечко количките в смисъл имам наблюдения за доста марки .Опелите с повечко коне са много трудни за дърпане нищо че са нисък клас коли, хондите пък ги наказват алфи туинс парк знаете за кой двигател говоря :D и опели астра мисля че бяха 145-150 коня ,бравото е бърза кола с двигател с по големи коне лека е ,ама с хонда брат честно тия са ги направили точно като мотори да вървят само че с 4 гуми може ли да има кола 90 коня да набира от 0-100 за 10 секунди точно хонда го може
Коментар
-
Чакайте не ме нападайте сега аз не съм от тяхната секта като изцяло все ми е тая, за фауве съм с големи симпатии защото имам голф 4 немците са си немци и са добри на всичко ,сивика ми дава 5.5 извън града и 8 в града но го кара жена ми и от време на време го взимам да го мачкам с разни приятели се пускам от време на време,просто споделих мои впечатления :D Аз карам бмв и фиат 1.2 и имам доста наблюдения за такива неща като изцяло, аз лично за дръпки бих си взел фауве голф ръбит с него мога да се пускам и с мотори, но чак не съм толкова болен да набивам пари за глупости ,за някои не са глупости, но за мен да .Чак да се вманиячавам на 36 съм правя го то време на време за забавление на определени места просто искам да видя прословутите хонди ,за мен добре се преставят спрямо големите мотори, спрямо малките мотори няма смисъл да говоря !!!
Коментар
-
А за колегата по горе ,човек тази кола е с два режима на каране във горните след 5000 ако се кара може да бие бмв 140 коня до 150 км после бмв я яде казах че карам бмв и съм във форума там от 8 години но си признавам че са пружинки за това я взех на жена ми тя кара слабо и в икономик режим харчи в задръствания 8 на 100 ,ако мацката я кара като обикновенна бензинова кола е 75 коня ,но ако иска да я пусне наистина да върви трябва да знае на какви километри коя скорост да вкара тя си върви на 70 с 5та но ако иска спортен режим трябва да върне на втора до 100-110 км да вкара 3та и на 150 да вкара 4 та за спортния режим са 4 скорости обясних че за това бият много не се налага да сменяме скорости постоянно ,малкия в-тек прави същата скорост но до 110 после дългите скорости на големия си казват думата просто искам да обясня тия коли ако не знаеш как да ги караш и голф 115 коня не можеш да биеш .
Коментар
-
Е, колега, аз не те нападам изобщо. Но съм се наслушал на глупости колко били икономични и колко много вървели. Имам приятел с Хонда Прелюд 2.3 160 коня и ме убеждава, че горяла 7.5-9 градско... е как да повярвам ? Не споря, че са икономични и че наистина имат доста силен старт, но не са за високи скорости, там само немско. Просто са 1 идея по-неикономични, по-бавни и по-нездрави от славата, която им се носи. Това все пак е мое мнение и не е конкретно за Хонда, а за всички японски.Иначе и аз симпатизирам много на Фолксваген, даже се замислям и за Голф 4.
Коментар
-
murdera написа:тая 1.5 101 коня когато гони 120 коня ела ми се обади..... пс. 1.5 115 и-втек е още по-голям мъртвец
Коментар
-
хондата е с 101 коня заводска и върви повече от заводско такова браво , тва едно на ръка.хондата е с глава Втек от 1.6 125 коня и 100% е свалена още главата след като е барана там демек към 130 коня вече, с генерация и дросел (както пише в описанието на клипа) и настройка към 140 коня , нищо че е 1.5 ..... тва ше утрепе 2.0 20в къде отиваш с 1.6тая хонда е ниска 15ка ако не и по бърза , бравото 17 заводско доста пипане иска до 15сек атмосверна на всичкото отгоре е с 1 вал и не гори бензин , как да не си купи човек хонда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар