хондата е с 101 коня заводска и върви повече от заводско такова браво , тва едно на ръка.хондата е с глава Втек от 1.6 125 коня и 100% е свалена още главата след като е барана там демек към 130 коня вече, с генерация и дросел (както пише в описанието на клипа) и настройка към 140 коня , нищо че е 1.5 ..... тва ше утрепе 2.0 20в къде отиваш с 1.6тая хонда е ниска 15ка ако не и по бърза , бравото 17 заводско доста пипане иска до 15сек атмосверна на всичкото отгоре е с 1 вал и не гори бензин , как да не си купи човек хонда
Е, колега, евала! Ти явно си наясно с Хондите и знаеш за какво говоря. Не като повечето, които ми пишат, че Бравото ми било спряло, щото тая Хонда ме била.Но не съм съгласен с теб за това "как да не си купи човек хонда". Ако искаш някоя резачка на старта - прав си отново. Обаче вътре са ми адски грозни и старовремски тия коли, отделно че имат 20 пъти по-лоша возия от Бравото и аз лично бързо се отказах от мечтата си да си купя Хонда и минах на Фиат, за което не съжалявам. Това е мое мнение де.
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
вие ме убихте бе :D:D:D супер бързи и здрави,и на всичкото отгоре не бара бензин бе!!!!!!!!!смятай колко балъци има по света,закво подяволите не караме всички хонди...?
вие ме убихте бе :D:D:D супер бързи и здрави,и на всичкото отгоре не бара бензин бе!!!!!!!!!смятай колко балъци има по света,закво подяволите не караме всички хонди...?
Аз какво казвам е, колега, прехвалени са тия Хонди. Че са добри, добри са, ама...
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
ами колега да ти кажа б18ц4 мотора който заводски се вгражда в англичанка и е около 170 коня гори колкото д15 (1.5) няма да повярваш сигурно ама на тва му се вика Vtec, да не говорим , че Б18ц6 Type R e 190 коня атмосверен и гори същото а върви доста повече от едно Фиат купе с турбо, че и 2.0.Тва за тебе не е ли икономична кола ?Няма как да разбереш, щото явно не си карал такъв мотор, че да си мислиш, че гори кой знай колко.Колега с бравото, или ще имаш бърза, икономична и здрава кола с грозни табла, или ще имаш някой кола, която постоянно има проблеми с едни й същи части и ще е най красивата.(все едно да имаш най хубавата жена, ама тя да не готви и чисти, същото е) Фиата колкото и красив е по некачествен и по скъп за подръжка от една хонда, имам фиат 2004 и трябва да ти кажа, че не е с нищо повече от една хонда 1995. (освен разхода понеже е дизел)Термостат хонда - 10 лвтермостат фиат - 140лвмаховик хонда 100лвмаховик фиат 900лвпросто фиата ти хваща сърцето и дизайна до някъде ти влиза под кожата и за това говориш така, а хонда се взима с разум Сега ми чатка маховика на фиата и е за смяна тъпия демфер, но и аз няма да го махна, защото и аз като тебе ме влече нещо в него и знам, че ако си махна фиатчето дизел и взема примерно ауди дизел ще бера още повече ядове, щото там частите са извън земни, а кола дизел при положение, че се минават по 30-40 хиляди на година си е нужда не екстра.
ами колега да ти кажа б18ц4 мотора който заводски се вгражда в англичанка и е около 170 коня гори колкото д15 (1.5) няма да повярваш сигурно ама на тва му се вика Vtec, да не говорим , че Б18ц6 Type R e 190 коня атмосверен и гори същото а върви доста повече от едно Фиат купе с турбо, че и 2.0.Тва за тебе не е ли икономична кола ?Няма как да разбереш, щото явно не си карал такъв мотор, че да си мислиш, че гори кой знай колко.Колега с бравото, или ще имаш бърза, икономична и здрава кола с грозни табла, или ще имаш някой кола, която постоянно има проблеми с едни й същи части и ще е най красивата.(все едно да имаш най хубавата жена, ама тя да не готви и чисти, същото е) Фиата колкото и красив е по некачествен и по скъп за подръжка от една хонда, имам фиат 2004 и трябва да ти кажа, че не е с нищо повече от една хонда 1995. (освен разхода понеже е дизел)Термостат хонда - 10 лвтермостат фиат - 140лвмаховик хонда 100лвмаховик фиат 900лвпросто фиата ти хваща сърцето и дизайна до някъде ти влиза под кожата и за това говориш така, а хонда се взима с разум Сега ми чатка маховика на фиата и е за смяна тъпия демфер, но и аз няма да го махна, защото и аз като тебе ме влече нещо в него и знам, че ако си махна фиатчето дизел и взема примерно ауди дизел ще бера още повече ядове, щото там частите са извън земни, а кола дизел при положение, че се минават по 30-40 хиляди на година си е нужда не екстра.
Колега, прав си. Не съм карал такъв мотор. Не знам колко гори, защото колкото и малко да гори, не мисля, че ще ми е по джоба.Колега, аз не казвам, че Хондите са грозни, нито че Фиатите са най-красивите. Не ми ги хвали тия Хонди, колко са здрави. Имам приятели с Прелюди и Сивици. Горят страшно много масло. Чупят се скоростни кутии. Гният много тия 5-та генерация. За климатици не са чували. Мога да ти изброявам хиляди недостатъци, но няма смисъл. Прав си, Хондите са по-качествени откъм материали използвани за изработка, но не мисля, че са по-здрави. И няма как да сравняваш цени на части на твоя Фиат, който е 2004 с на Хонда, която е 95-та година примерно. Мога да ти кажа, че термостат за БМВ Е36 струва към 30 лв, но това означава ли, че БМВ-тата са по-евтити за поддръжка от Фиатите ? Всяка 1 марка си има предимства и недостатъци. И като цяло, всички коли от една и съща година страдат от сходни проблеми, независимо дали е Мерцедес или Фиат. Аз лично моя Фиат си го карам от 3 години и нямам и намерение да го сменям. Да ти кажа ли защо? Не защото страшно много ми харесва. Вече му се нарадвах и даже ме дразнят евтините материали в купето, които виждам всеки ден. Обаче е супер здрава машина. Ей сега мога да запаля и да обиколя половин България без да се притеснявам, че ей там ще закъсам. Никога не ме е оставял на пътя. Никога не ми се е проваляло пътуване с него, защото нещо се е счупило. Ремонтите по колата ми са под 1000 лв за тия 3 години. 1 приятел си купи Мерцедес Ц класа 95-та година и след 5 месеца вече беше хвърлил 1200 лв. После си взе Рено Клио 2002-ра година и след 6 месеца беше на 700 лв, а сега, когато го кара от 10 месеца, вече е дал над 1300 лв по него с основен ремонт на двигателя (1.5 dci) и гореше литър масло на 2000 км. Мога да ти давам още много примери, но не виждам смисъл. Всеки си харесва определени марки автомобили и си ги защитава и до утре да спорим, няма да се разберем. За мен всяка 1 марка си има и плюсове и минуси и това е.
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
Ай ся японската чикия Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .... Ама са режат високите мамка му Yellow_Flash_Colorz_PDT_15 имаше един мотор B16нещо си 185 коня... направо пистов мотоциклет в колата. Няма да ми пука особено колко гори. Инече старите хондички са си кичозни спор няма, но новите е друго...Относно фиата да ето аз се оказа че съм карал със скоростна кутия без масло, беше пробита. Но дори не усетих и фиатката си пореше (осен че боксуваше съединителя)
В новите Хонди, тия след 6-та генерация на Сивик и последните Прелюд, няма нищо спортно. Пълни дървета са, сякаш преминават в по-друг клас...Иначе относно колегата с Пунтото, проблема който имаш, го имат почти всички дизели - например при Голф 4 TDI положението е същото, но там говорим за цени от 1800 до 2000 лв. Това е един подход в автомобилостроенето, който уж за добро е направен, а реално е пазарен трик, за да се набуташ двойно и тройно, така че не само Фиатката страда от този проблем, а всички по-съвременни дизели.
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
В новите Хонди, тия след 6-та генерация на Сивик и последните Прелюд, няма нищо спортно. Пълни дървета са, сякаш преминават в по-друг клас...Иначе относно колегата с Пунтото, проблема който имаш, го имат почти всички дизели - например при Голф 4 TDI положението е същото, но там говорим за цени от 1800 до 2000 лв. Това е един подход в автомобилостроенето, който уж за добро е направен, а реално е пазарен трик, за да се набуташ двойно и тройно, така че не само Фиатката страда от този проблем, а всички по-съвременни дизели.
съгласен съм!Всички коли след 2000 стават нож с 2 остриета, и подръжката им е сериозна, фиата се оказа с една от най евтините подръжки, говоря за моя 2004 сравнен с друга 2004.Но за мене тва да сложат на тоя вибриращ мотор JTD 3 тампона, а на една хонда сивик, или да кажем сузуки суифт, които са бензинови моторчета по 1.3, 1.5 и имат по 5 тампона.........................просто от ясно, по ясно е, че всичко е с цел, а не че са много тъпи италянците, просто са много нагли тва е Аз уж за хубаво си взех по нова кола, а то кво излезе.... кола след 2000 повече няма да си купя, освен ако нямам приходи по 3-4 000 на месец, но дори и тогава няма да си купя, щото ако имам такива приходи ще тунинговам една стара кола, тъй, като новите коли са бавни и нестават (повечето)А за икономия наистина може да говорим защото хондите имат един мотор Д15З6 който се води икономик и работи на половината клапани до някви си там обороти и наистина разхода е нереално нисък. Другите горят с по 1 литър отгоре (става дума за каране според знаците и ограниченията не да не излиза от 8000 оборота)
Ми точно тва е витека,променливото газоразпределение.Ако не се лъжа вариатора е същия *** при италянските.Хондаджийте са лоши хора докато е при тях колата е най-здравата обаче 1 авер я продаде и истинитезапочнаха да излизат на яве.Относно разхода при въпросния сивик 1.5 101 на дълго с 90 наистина би могъл да е примерно 5.5 въпреки че не ми се вярва,при бравото е да речем 6.5 което никои не би го отрекъл,ама праиш ли си сметката че разликата в масата е 3 торби цимент?пс:бих искал само да допълня че се разделих с моето фифи преди броени часове и си търся кола около ’04-’05,като съм разгледал доста обяви в популярните сайтове,като не пропуснах и офертите от хонда,да ти кажа освен купетата,тия години,всичко друго ми прилича на рено еспейс. . .проблема е че аз си търся симпатичен,4/5врат хеч.Автоматично хонда отпадна от сметките ми.
Джими, така са колите. Просто се изхитриха тия хора и правят колите така, че като ти се счупи нещо, да смениш половината кола.Иначе италианците не са никак глупави, просто това е стратегията - да пестят от материали и да използват по-нискокачествени материали, за да се получат накрая едни евтини и масови коли.
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
Ми точно тва е витека,променливото газоразпределение.Ако не се лъжа вариатора е същия *** при италянските.Хондаджийте са лоши хора докато е при тях колата е най-здравата обаче 1 авер я продаде и истинитезапочнаха да излизат на яве.Относно разхода при въпросния сивик 1.5 101 на дълго с 90 наистина би могъл да е примерно 5.5 въпреки че не ми се вярва,при бравото е да речем 6.5 което никои не би го отрекъл,ама праиш ли си сметката че разликата в масата е 3 торби цимент?пс:бих искал само да допълня че се разделих с моето фифи преди броени часове и си търся кола около ’04-’05,като съм разгледал доста обяви в популярните сайтове,като не пропуснах и офертите от хонда,да ти кажа освен купетата,тия години,всичко друго ми прилича на рено еспейс. . .проблема е че аз си търся симпатичен,4/5врат хеч.Автоматично хонда отпадна от сметките ми.
Колега, според мен витека е много по-икономичен от този вариатор, който мисля, че се използва и от Тойота. И по-здрав.Иначе си прав напълно за Хондаджиите :D и за това, че новите Хонди приличат на Рендета...А относно разхода.. Баща ми има Брава 1.6 с дългите скорости - 125 км на 3000 оборота и да ти кажа, ако се кара нормално, може да даде 6/100.А и защо не се насочиш към Голф 5 ?
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
финансите ми спират до там където започва голф 5 да речем 7 е макса с обслужването и таксите,по-скоро търся ултра запазена и гледана 147 около 03 или ибиза 03-04.
финансите ми спират до там където започва голф 5 да речем 7 е макса с обслужването и таксите,по-скоро търся ултра запазена и гледана 147 около 03 или ибиза 03-04.
Според мен бягай от 147, не чувам никак добри отзиви. Като ще е италианско, защо не наследникът на Фифи ? Стило ?Иначе Сеатките са добри и имат богата гама от двигатели. Честно казано най-новият Сеат, в който съм се возил беше Кордоба 2001 година и макар че е част от Фолксваген Груп, останах много разочарован. Но мисля, че при тия Ибизи нещата са по-добре.Мислил ли си и за Пежо 307 ? Опел Сигнум ? Не са още никак разпространени, представляват среден клас между Астра и Вектра т.е. луксозни хечове, но не мисля, че са много надеждни.Форд Фокус II, мисля че почваха от 2004-5 година ?Все пак май добре си се ориентирал към Сеата.
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
да за всички изброени съм се сещал,най-малкото зло ми звучат бензинова алфа с максимално просто устроения двг 1.6 без вариатор и дизолова ибиза,която вътре е на светлини години от удобството на алфа с червена кожа .Както по-горе споменах държа да е 4/5 и стилото също отпада,сещате се коя е причината .
Коментар