Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8 срещу Ауди А4 2.5 ТДИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    255кг разлика по каталожни данни.
    255 - газовата, + торбите цимент в багажника на аудито(евентуално де) Аудито може да е било quatro (загуби) да не е било от старите А4 по квадратните ?Шофьора може да си е мислил, че като дърпа яко дизела, няма смисъл да сменя скорости.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #17
      mehanoveca написа:
      понеже съм запознат ще напиша и аз много рядко има читаво 2.5 тди карам на жената на брат и аудито а6 2.5 тди автомат карам и моята си браво 1.8 на бензин и двете коли са читави бравото няма никакъв шанс ако аудито е читаво да не говорим че а4 е доста по лека от а6 а пък ако аудито е с ръчни скорости незнам ама като го настъпя така излита че бравото е немислимо да се мери с него нито до 100 км нито до 200 забравих да кажа че е обикновения 2.5 150 коня няма чипове и чудесии
      колега не че нещо но тди-тата(стокови) на ваг групата така "лъжат" с ускорението си като ги караш/возиш че като ги наредиш на чертата с друга кола която ускорява плавно но и равномерно резултатите не винаги са в полза на "рязкото" ускорение
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа:
        wizard88 написа:
        I това ако е на газ?колкото и бърз автомобил да е 1.6,все пак 1.8 е по-бърз :D
        На газ беше естествено, и много те моля да не ме сравняваш с този титан на шосейните спортове Браво иноишес.
        на газ? Не съм предполагал, че на газ колите вървят много, че даже и за гонки стават....и печелят!Предполагам Фобосът е бил в спортния режим
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #19
          slav4o_p написа:
          S_BANKOV написа:
          wizard88 написа:
          I това ако е на газ?колкото и бърз автомобил да е 1.6,все пак 1.8 е по-бърз :D
          На газ беше естествено, и много те моля да не ме сравняваш с този титан на шосейните спортове Браво иноишес.
          на газ? Не съм предполагал, че на газ колите вървят много, че даже и за гонки стават....и печелят!Предполагам Фобосът е бил в спортния режим
          идноиосъм са така колега ! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37


          https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

          Коментар


            #20
            Аз пък мога да ви кажа, че Вартбурга имаше повече ряз от бравото (1.6 оса) и служебния пасат 1.9 ТДИ (AWF). Но вартбурга не е дигал над 130.... Баща ми изключи тогава четвърта (Ново Село - В. Търново) щото съм бил прекалил (128 км/ч). Както си натисках ми бутна лоста нагоре.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #21
              За вартбурга - не ми говори. Това е, може би, най-бързата соц. машина в стоков вид. Имахме такъв, обръщал съм му километража (140 КМ/Ч) и не знам колко още вдигаше. А за старт да не говорим. Друг е въпроса че се чувстваш вътре като камикадзе с тоя варел дето го има за купе. А по темата и аз съм се гонил с ауди 2.5тди с темпрата на газ, на около 175 км/ч успях да го изпреваря. Ама май нямаше червени буквички в надписа TDI.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #22
                2.5 тди на коя кола защото го има и на старото а6 което е 140 и няколко коня или 136 не съм сигурен има го и на ауди 100 там пак е 115 коня вече на а4 а6 след 98 е 150 коня има 155 163 180 зависи както каза от червените буквички свидедел съм как 150 коня наи скапания от всичките изброени прави 220 без да се замисля с трима човека в колата и то автомат и тромав 4х4 до 260 му е километража незнам дали може да си го напълни на 220 можеше още

                Коментар


                  #23
                  А4 беше.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #24
                    незнам за тея 2.5 ТДИ но онзи ден пробвах един 1.9 ТДИ Дупница-София неможах да го видя на огледалата летящ старт от 100км. до към 150км. бяхме заедно и после рязко изостана говорим за АФН 110 коня а моята макс. скорост беше 180км. на места и този старт се състоя 3-4 пъти те на 150 са в лютеницата единствено старта е силен и то на 2-ра скорост но от летящ старт ги нема никаде предполагам е бил стоков така че не вярвам тея параходи 2.5 да вървят толко много като са 2 тона и особенно тоя 150 коня вече на 186 коня си вървът доста но те са куатро повечето
                    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                    Коментар


                      #25
                      QUATTRO върви доста тромаво ако е само с предно върви доста по добре моята а4 е 1.9 тди 90 коня с турбото без променлива геометрия мога да ти кажа че разликата между него и фиата ми браво 1.8 16 в не е кои знае колко голяма в вървенето усеща се след 120 нагоре много им помага турбото на тия дизелаци особено на баир някаде един път си спомням ходих до своге по дефилето бях с аудито на трета по баирите изпреварвах доста атмосферки 16 винтилки но силата му е до 120 -130 после си набира по бавно а за 110 коня тди немога да дам мнение но знам че върви доста повече от моето

                      Коментар


                        #26
                        Така е турбината надува ли само подаваш малко повече газ и увеличаваш въртящия момент. Служебния пасат го карах един път на 3та пътя В. Търново Арбанаси - Горна Оряховица (стръмния път). Много яко си дърпаше на трета. Голям кеф беше, с бравото не е така. Само не трябва да си махаш крака от газта. И това с още един човек 100тина кг + две деца. Но и бравото съм го дънил по същия път на втора стигнах 90 (с трима човека) а пасата 70-80 макс стигна (на 3та). Дизела дърпа, бензина се развърта. Такова е усещането и показанията на километражите
                        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                        FIAT Punto sx 75 '94

                        Коментар


                          #27
                          slav4o_vt написа:
                          Дизела дърпа, бензина се развърта. Такова е усещането и показанията на километражите
                          Недей слага всичко под общ знаменател като бензин,защото веднага ще те апострофирам,че турбо бензина го забравяте ама не на ваг групата с онуй лего за турбо
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #28
                            mehanoveca написа:
                            2.5 тди на коя кола защото го има и на старото а6 което е 140 и няколко коня или 136 не съм сигурен...
                            Старото 2,5 тди е 5 цилиндъра и е 115 и 140 кончета, новия мотор е 6 цилиндъра и почва от 150 кончета, говорил съм с един приятел като разработя мойта да се пуснем, неговата е 2,5 тди стария мотор 140 кончета, комби и върви доста добре като за кораб По темата - на късо бензина мисля. че ще е отпред, но на дълго дизела си казва думата и ще излети много напред.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #29
                              2.5 6 цилинтровия дори и 150 коня да е наи слабия дори и 4х4 да е дори и автоматик без да е пуснато на спорт а на директна така ускорява че с нашите 1.8 неможем да се мерим няма много да изостанем но ще ни бие въртящия му момент почва от ниски обороти и държи докраи

                              Коментар


                                #30
                                затва хората на газ даже ги дърпат! някои беше казал че конските сили продават колата а въртящият момент печели състезания,явно газта мачка и 2те хахаха.
                                F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                                Коментар

                                Working...
                                X