Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стило 1.9 jtd vs голф 4 1.8 T

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    стило 1.9 jtd vs голф 4 1.8 T

    утре правим дрьпката стилото 116 + ремап голфа е 150 какво е вашто мнение утре на рожен omv ште го премерим.

    #2
    д

    вземи си бинокъл аз съм за голфа
    fiat bravo 1.4

    Коментар


      #3
      Re: д

      несьм толкова сигорен като теб но ще видим утре по показания фабрични стилото е с голям вуртящ момент а след ремапа още повече увеличени но всичко е вузможно

      Коментар


        #4
        Пасат може и да падне, Голф-а обаче ще те бие .
        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

        Коментар


          #5
          Re: стило 1.9 jtd vs голф 4 1.8 T

          djaklamata написа:
          утре правим дрьпката стилото 116 + ремап голфа е 150 какво е вашто мнение утре на рожен omv ште го премерим.
          И ас съм за Гоуфу , колкото и да ми е НЕприятно . Не вярвам Голфа да не е мапнат . :D
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

          Коментар


            #6
            й да те бие голфа ще е с малко ! за теб съм !
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              Ако голфа е читав е 16ка на 402м, стилото колко дава ?
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #8
                https://www.facebook.com/photo.php?v...&theaterтук колата е с общо тегло 1700+ кг като вклучвам себеси 4-мата пасажери и товара в багажника равен пьт пловдив-софиа.

                Коментар


                  #9
                  djaklamata написа:
                  https://www.facebook.com/photo.php?v=451624868200799&set=vb.100000598699026 &type=3&theaterтук колата е с общо тегло 1700+ кг като вклучвам себеси 4-мата пасажери и товара в багажника равен пьт пловдив-софиа.
                  Евала пич, много умно с толкова хора в колата да правиш показно колко вдига(че като гледам все млади хора!), че после да го качваш и във форума. Дано си си начесал ЕГОТО.Смешното е, че това колко вдига не показва нищо.В случая е важно колго бързо ги вдига и дали ще е по- бързо от въпросния голф, който наистина се моли да не е мапнат !
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #10
                    Голфа ще те бие. Твоят въртящ момент е в много малък диапазон от обороти, докато на ГолфУ пика му почва от 1750(2000 реални) и държи прилични стойности, чак до 5500-6000, там зависи каква турбинка има. И плс, ако ще вдигаш над 200, купи си стабилна кола, а най-добре си карай в ограниченията
                    3.0CRD

                    Коментар


                      #11
                      Ей не се научихте с тез дизели ,цъцъцъ.Не стига че е с по-малко коне и то не малко,ами скача и на турбо бензин.Поне да беше скочил на атмосферка.Не разбрахте ли че усета който ви дава тегленето е лъжлив,кара ви да си мислите че много върви.Ама защо го обяснявам,едва ли ще ви убедя.Когато седнете на турбо бензин тогава ще го разберете П.П.Голфа ако е ремапнат както трябва и да е в кондиция ,а не някой починал,ще ти връчи голяяяям бинокъл.Стоков пак нямаш шанс,ще те бие ,но с по-малко от голяяяям бинокъл
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #12
                        Те тия дизели дърпат много ама втората им е до 80 Един вид къси скорости. И въртящия момент на колелата зависи и от предавателните числа не само от този на двигателя.
                        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                        FIAT Punto sx 75 '94

                        Коментар


                          #13
                          утре ще се сверим днес на това време няма как но задьлжително ште пусна клип от резултата на стилото незнам какво е правено така доиде от италиа но на 8000 плуе сьединител маховика данеговорим трябва да му направя одно дино.

                          Коментар


                            #14
                            djaklamata написа:
                            .....но на 8000 плуе сьединител маховика данеговорим трябва да му направя одно дино.
                            Моя бензин не мои завърти на толкова баси и извънземния наскарски дизел
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #15
                              Не се сдържах.... Абе колега, тея 8000 оборота при дизел нещо май ни взе за мезе... То бензинките ни с тея тежки катрантии на 7000 спират. Ти направо изби рибата.
                              ivanko_rs написа:
                              ....Не разбрахте ли че усета който ви дава тегленето е лъжлив,кара ви да си мислите че много върви.......
                              Сеат леон 1.9 TDI s чип, мип, кулер..мерен на дино - над 400 нм vs marea 8v turbo я има 350 нм, я няма (по скоро няма, не съм я мерил) от летящ - 1:0 за мареята. Пича беше поразочарован....
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар

                              Working...
                              X